Board logo

標題: [技術討論] 換電換到一肚火 更新#43 [打印本頁]

作者: hkyung    時間: 2017-11-28 08:56     標題: 換電換到一肚火 更新#43

本帖最後由 hkyung 於 2017-12-4 09:05 編輯

上兩星期係FB 搵咗間野換電, 正常熄車再搵另外粒電夾住架車, 不過佢唔用野夾住
一野拎支針吉穿條電線+極如下圖, 過程中仲出火花  最後ISTOP 唔著, 要比人RESET 我係FB POST 個事實出嚟,佢老X又話追究我呢樣那樣, 真係未見過D人惡成咁
BBBBBB.jpg

圖片附件: BBBBBB.jpg (2017-11-28 08:52, 125.87 KB) / 下載次數 185
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2026337&k=71d471c5493730aad6f3bc53f6a190ba&t=1782374744&sid=18rfciUDyb


作者: 風聆草    時間: 2017-11-28 09:26

我住九龍,去南記或者去天上人間換。

你邊間換?開名嗎?
作者: hkyung    時間: 2017-11-28 09:53

呢度開得名嗎?
作者: carl.20150508    時間: 2017-11-28 09:57

點解換電要吉穿條電線+極既?
作者: love19901109    時間: 2017-11-28 10:18

回覆 1# hkyung
開名唔該!  呢D年唔小人中招  我未見過人咁樣換電   最多係搵舊好渣既電答落去換
作者: 斗斗    時間: 2017-11-28 11:04

我去開十三街環球
邊間?開名啦?
作者: backspace-hk    時間: 2017-11-28 11:11

呢度開得名嗎?
hkyung 發表於 2017-11-28 09:53

間野係邊一區?
作者: hkyung    時間: 2017-11-28 11:21

自己fb search 福如海鮮酒家 係高山  記住睇comment
作者: KITEL212001    時間: 2017-11-28 11:36

福如海鮮酒家 search完無野睇
貼LINK吧
作者: hkyung    時間: 2017-11-28 11:45

唔要海鮮酒家 要汽車電池電器冷氣音响
作者: ckkong97    時間: 2017-11-28 11:50

唔要海鮮酒家 要汽車電池電器冷氣音响
hkyung 發表於 2017-11-28 11:45


    哈,仲以為高山係電池pro 明明上次換有搭電換唔通轉左人??? 原來第二間
作者: MW2003    時間: 2017-11-28 11:55

I use this shop, quite good service!

電池Pro @ 九龍紅磡高山道86號地下
作者: backspace-hk    時間: 2017-11-28 12:08

回覆 10# hkyung
XXX 佢咁耐都冇講過我吉穿條線就知啦 YY請你出嚟講有冇吉穿 你可以話冇嫁 你講就得
讚好 · 回覆 · 1 小時
管理
YY汽車電池電器冷氣音响
YY汽車電池電器冷氣音响 這個係接駁方式的一種,並不會影響你架車的運作,亦不會整死你個istop。

咁樣係咪認左有吉穿條電線
作者: kf    時間: 2017-11-28 13:23

上兩星期係FB 搵咗間野換電, 正常熄車再搵另外粒電夾住架車, 不過佢唔用野夾住
一野拎支針吉穿條電線+極如 ...
hkyung 發表於 2017-11-28 08:56


換電池要破線
宜家d人咁得意,部車唔係自己攪之前要講清楚嘛
作者: jazz2014    時間: 2017-11-28 13:51

多魚啦吉電線... 我上次換電 拎車豐田車仔去換pan記藍電  個c父 唔洗熄車 佢一他 完就 甩左舊電 跟全換舊新入去...完成件事都唔洗10分鐘..
作者: mcdull    時間: 2017-11-28 15:27

上兩星期係FB 搵咗間野換電, 正常熄車再搵另外粒電夾住架車, 不過佢唔用野夾住
一野拎支針吉穿條電線+極如 ...
hkyung 發表於 2017-11-28 08:56



    拮線我估佢一定係貪方便. 樓主記唔記得佢用乜細電來搭? 火花又係乜情況之下出?
作者: A君    時間: 2017-11-28 15:47

呢度開得名嗎?
hkyung 發表於 28/11/2017 09:53


係事實就可以,同埋請出示單據
作者: 唔識電腦人    時間: 2017-11-28 16:19

之前搵緊邊度有傳統水電換
電遲PRO介紹話北帝GUIDE間 幅魚有做,
睇完呢個POST之後, 好彩自己最後冇去
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-28 16:27

換得紫電就一定搵天上人間
作者: backspace-hk    時間: 2017-11-28 17:11

換得紫電就一定搵天上人間
Sempron2400+ 發表於 2017-11-28 16:27

點解呢? 佢係代理商?
作者: samsam33    時間: 2017-11-28 18:06

回覆 20# backspace-hk
南記同環記都有,係咪天記平的,請報料.
作者: killer_queen    時間: 2017-11-28 18:18

上兩星期係FB 搵咗間野換電, 正常熄車再搵另外粒電夾住架車, 不過佢唔用野夾住
一野拎支針吉穿條電線+極如 ...
hkyung 發表於 2017-11-28 08:56



    係事實, 佢又追究啲咩 ? 追究佢做錯嘢 ?
作者: du0449    時間: 2017-11-28 19:51

開名你驚比人打?
作者: 蔥頭    時間: 2017-11-28 21:10

換得紫電就一定搵天上人間
Sempron2400+ 發表於 2017-11-28 16:27

同意。最平應該係佢

via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-29 10:29

點解呢? 佢係代理商?
backspace-hk 發表於 2017-11-28 17:11

手工ok 價錢ok
作者: backspace-hk    時間: 2017-11-29 10:51

手工ok 價錢ok
Sempron2400+ 發表於 2017-11-29 10:29

遲啲去試試先。謝謝!
作者: hkyung    時間: 2017-11-30 11:36

係事實就可以,同埋請出示單據
A君 發表於 2017-11-28 15:47



IMG_20171129_183401.jpg

圖片附件: IMG_20171129_183401.jpg (2017-11-30 11:35, 81.14 KB) / 下載次數 125
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2026807&k=448908d71cfd1de7333af02e0d923454&t=1782374744&sid=18rfciUDyb


作者: hkyung    時間: 2017-11-30 11:42

fb 己del 哂所有comment 同 幾多粒星星了
作者: jukeqq2002    時間: 2017-11-30 12:47

換電池唔洗專業,但手工要正確
其實價錢又唔貴得好多

我換都係去天上 or 電池Pro

樓主經一事長一智
無下次啦~
作者: aussie    時間: 2017-11-30 13:11

點解唔自己換?
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-30 14:21

點解唔自己換?
aussie 發表於 2017-11-30 13:11

自己換邊度搵多粒電搭住換
作者: HKLeo    時間: 2017-11-30 18:04

上次換藍電師父唔熄車就咁折舊電換新上去,  之後我熄車再開車發覺istop function 唔識着返, 成班師父攪一輪都唔掂仲諗住返廠reset. 最後架車行20分鐘到 istop自行着返.
作者: kanduki    時間: 2017-11-30 21:21

上次換藍電師父唔熄車就咁折舊電換新上去,  之後我熄車再開車發覺istop function 唔識着返, 成班師父攪一輪 ...
HKLeo 發表於 2017-11-30 18:04



行車電腦向未掌握到電池狀況
個istop唔著係正常嘅

自己架車如果隔上一次著車時間太耐(>1個月)
或者著咗車行咗好短時間就熄車
跟住再著車行都會好耐都唔著istop
作者: bassfranky    時間: 2017-12-1 00:18

上個月都係去咗電池pro度換,師父都係用不斷電方式換,唔覺意比佢見到我個迫力油唔夠油,佢話剛剛有喺度仲幫我加返
作者: hkyung    時間: 2017-12-1 01:32

上次換藍電師父唔熄車就咁折舊電換新上去,  之後我熄車再開車發覺istop function 唔識着返, 成班師父攪一輪 ...
HKLeo 發表於 2017-11-30 18:04

你個情況可能未夠電 我之前都係咁 行一陣就著番 今次行咗轉迪士尼都未著 先發攪可能比佢攪到熄咗
作者: ckkong97    時間: 2017-12-1 06:32

上個月都係去咗電池pro度換,師父都係用不斷電方式換,唔覺意比佢見到我個迫力油唔夠油,佢話剛剛有喺度仲 ...
bassfranky 發表於 2017-12-1 00:18


迫力油正常唔會少... 加完記住睇下有無再跌.... 可能有地方漏油.... 另外迫力皮唔夠都會迫油低左....
作者: bassfranky    時間: 2017-12-1 09:47

迫力油正常唔會少... 加完記住睇下有無再跌.... 可能有地方漏油.... 另外迫力皮唔夠都會迫油低左.... ...
ckkong97 發表於 2017-12-1 06:32



    唔該哂師兄
作者: wlckenny    時間: 2017-12-1 10:08

hkyung 發表於 2017-11-30 11:36


好在你開名,,,我都係FB 見到里間,,見佢有VARTA,,,心思思都想去換....
原來係黑店....佢講到自己又出去救車,,,又點好點好,,,
即時CANCEL 左個LIKE...唔再FOLLOW..
作者: upsagel    時間: 2017-12-1 19:44

遲啲去試試先。謝謝!
backspace-hk 發表於 2017-11-29 10:51



    我幫你翻譯

福如汽車電池電器冷氣音響
作者: HKLeo    時間: 2017-12-3 00:21

本帖最後由 HKLeo 於 2017-12-3 00:26 編輯
你個情況可能未夠電 我之前都係咁 行一陣就著番 今次行咗轉迪士尼都未著 先發攪可能比佢攪到熄咗 ...
hkyung 發表於 2017-12-1 01:32


後來返過原廠check車時搭嘴問下, 話根本唔應該着車換電, 着車時舊電一折走行車電腦就認定電池故障, 自動停止istop function.  要熄車再開一段時間等行車電腦確認電池無問題先會着返, 話都有d車最後着唔返要返黎reset code, 仲話對咩(唔記得, 但好似唔係講行車電腦)有影響, 叫下次唔好着車換電喇.
作者: archy    時間: 2017-12-3 10:17

上次換藍電師父唔熄車就咁折舊電換新上去,  之後我熄車再開車發覺istop function 唔識着返, 成班師父攪一輪 ...
HKLeo 發表於 2017-11-30 18:04



舊新電未充起姐。。。唔係什麼大問題
啟停功能要睇電壓的
作者: sport    時間: 2017-12-3 13:08

上個月都係去咗電池pro度換,師父都係用不斷電方式換,唔覺意比佢見到我個迫力油唔夠油,佢話剛剛有喺度仲 ...
bassfranky 發表於 2017-12-1 00:18

呢個師父真係冇知識,佢d迫力油同你本身d油係咪一樣先,配唔配合,點解唔夠油? 會消耗還是漏?
其實代表迫力皮已用咗一半或以前上,才會唔够,因d油去哂鮑魚泵到,留意下迫力皮,換新皮時迫力油回流到迫力壺到,因你之前加多咗,會流出嚟,記得換皮時順便換埋迫力油。
作者: hkyung    時間: 2017-12-4 09:05

係另外一個(香)forum  有關鋪頭玩報警 我真係好x害怕
作者: backspace-hk    時間: 2017-12-4 16:17

本帖最後由 backspace-hk 於 2017-12-4 16:18 編輯
係另外一個(香)forum  有關鋪頭玩報警 我真係好x害怕
hkyung 發表於 2017-12-4 09:05

福X認左有整爛電線但又要報警告你佢地都幾惡喎。
作者: skchsam    時間: 2017-12-6 09:36

師兄,本公司係對吉穿你的電線,係知道錯誤方法及已停用,實在抱歉,亦會向你賠償損失,不過你沒有回覆!
至於你所講的其他指控,其實你係講大話,惡意抹黑,無中生有!專頁已經有圖,香討收到證據後,已將你的主題删除……
作者: skchsam    時間: 2017-12-6 10:10

本帖最後由 skchsam 於 2017-12-6 10:55 編輯

真相就係依到,張相係佢自己影,本身佢個池已經行到好弱,istop一定俾電腦cut左。之後換完電,istop肯定唔會即刻著番,要行一輪車或要去reset.
所以就你FB專頁主題所講話,又整死istop. 真係無中生有!
是非黑白,有圖有真相!
(佢係依到已經無用話用整死istop依組詞,已轉用istop唔著)
(由我地本公司整死istop,同係本身根本唔著分別係好大)
接駁時出現火花,係你個電池已經儲唔到電,行到好弱,電池上面顯示鏡都變白色,當我們用另一個良好電池幫你接駁時,
當接獨的一刻,一定有火花,依個係普通常識!
IMG-20171206-WA0015.jpg

圖片附件: IMG-20171206-WA0015.jpg (2017-12-6 10:00, 139.3 KB) / 下載次數 118
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2028111&k=fe36fbe5e078edbfe3c9a014527b9efd&t=1782374744&sid=18rfciUDyb


作者: A君    時間: 2017-12-6 17:58

1. 店方承認用錯換電方法
2. 根據其他網友、網上資料顯示,樓主說店方整壞其istop,這個証據似乎不足。
作者: 大口狗    時間: 2017-12-6 18:40

1. 店方承認用錯換電方法
2. 根據其他網友、網上資料顯示,樓主說店方整壞其istop,這個証據似乎不足。 ...
A君 發表於 2017-12-6 17:58


樓主只話 istop 唔著, 無話整壞.唔好屈人啦
閱讀能力低唔好做法官啦, 唉.
作者: A君    時間: 2017-12-6 19:44

樓主只話 istop 唔著, 無話整壞.唔好屈人啦
閱讀能力低唔好做法官啦, 唉.
大口狗 發表於 6/12/2017 18:40



最後ISTOP 唔著, 要比人RESET
咁你認為係咩意思?

何況,你了解哂事先挑機啦
作者: 大口狗    時間: 2017-12-6 22:29

你認為丫嘛, 認為就等同某人講左??  咩邏輯?
作者: ttboy-max    時間: 2017-12-6 23:44

其實我想問點解唔買走自己換....其實都係鬆正負極....唯一唔好處係要reset過車機.....我多事一問......點解連電腦可以加粒餅仔電令資料係無電情況下唔會無哂.....車機呢d咁普通野竟然無......如果有就甩電都唔怕要set過哂d野
作者: hkyung    時間: 2017-12-7 01:52

本帖最後由 hkyung 於 2017-12-7 02:01 編輯

一個簡單比喻 iphone換電 條友用埋d奇怪方法去換電 中途爆出火花 之後用到iPhone 不過個相機app用唔到 最後要factory reset就用到

我個情況係換電 個老闆用埋d錯方法換電 結果爆出火花 架車著 不個istop唔work要比人reset就冇事

咁樣叫死,定壞,定reset我都唔知喇

你fb留言話出問題 個留言都比人del埋 唔知大家仲有冇信心比佢再check呢

好喇 最後我搵人reset好係fb comment講出以上整死又好 整壞又好 reset又好言論 你老x話告我 唔好好反醒下 仲話佢果d吉穿人電線係其中一個方法 當然comment果欄係比佢hide埋 現在又開番的

到香討出post  又比佢聞到之後出埋張爛鬼報案紙話告我 你比人串到飛起 hi到爆 先認吉穿人條電線係錯 佢係咁反規比人踢x咗出嚟 最後香討怕x咗佢張爛鬼報案紙先move咗去版主區

喂要報警拉個客就快 唔好拎張報失紙嚟大人啦
係wor同差人講我吉穿個客條線換電 個客屈我整壞個istop係fb唱我 人唔笑狗都吠啦
到時拖我架車去驗

如其就圍聞有冇人話你 不如學下點換電先啦老闆唔好屈條老坑係員工啦  你就係個老坑老細



作者: A君    時間: 2017-12-7 04:08

你認為丫嘛, 認為就等同某人講左??  咩邏輯?
大口狗 發表於 6/12/2017 22:29


你似乎無睇過面書留言...唔緊要,你點諗隨便你。
作者: A君    時間: 2017-12-7 04:29

店方希望我能刪帖,私下跟樓主解決
但這不會是好方法,既然認為個客無理指控,咪提出証據囉
我就當然希望真係雙方能和解,而大家睇完雙方所講,件事係點請自行定論

https://m.facebook.com/jeff.yung/activity/10155061604793085
作者: skchsam    時間: 2017-12-7 08:33

本帖最後由 skchsam 於 2017-12-13 20:59 編輯

報警求助,係講番事件經過,及提供你的車牌俾警方,希望可以盡快取得與你聯絡的方法,同尋求解決的方式。
請不要有更多誤會了……
因為由頭到尾,沒有你的電話,網上留言沒有回覆……
火花問題,係你個舊電池,已經行到好弱,接近死亡,我們用另一個良好的電池接駁時,一定有火花,依個係常識,可能你比較少接獨這些事情,並唔係話用錯方法換電會出火花,就當用正常方法都會產生火花,請理解這一點。
第5頁,有你自己所影的圖片,及已經解說過。
istop唔著,你自己係專頁講番( 岩岩換完電差唔夠電唔著好正常, 上次換果舊行一排先著番)麻煩睇番自己留言,無人屈你。
並唔係你話換完電導致istop唔著或(整死istop),請清楚這一點。
事件已過一段落, 相信真相大家都知道,起初雙方都存在誤解導致今次事件發生,最後亦衷心多謝(A Sir)及各位網友都很客觀地分析這件事,同細心聆聽,感謝各位!!
作者: 大口狗    時間: 2017-12-7 23:18

你似乎無睇過面書留言...唔緊要,你點諗隨便你。
A君 發表於 2017-12-7 04:08


樓主係度留言梗係根據呢度資料討論. 唔通要網友網上搜證先討論?
你不如叫網友去其他討論區睇樓主講過乜. 請著你真係倒米...
作者: pockchop    時間: 2017-12-7 23:28

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=23&tid=483672&extra=page%3D1

愛車人仕版規

1. 各人發表的文章只屬於個人的意見, 與hkepc無任何關係

2.如發放圖片, 請先得到物主同意, 如車輛圖片請刪除車牌

3. 不可借本版面進行任何有關於商業行為的行動

4. 不可發出惡意挑釁之文章

5. 請大家保持禮貌

6. 在發表主題或回覆時,一切非原創之作品如網頁, link,文章,在標題及內文應加上[轉貼]以表明立場
  及對原創者和知識版權的尊重。

7.請遵守以上版規
  
a.會員亦必須遵守HKEPC的主要論壇規則。http://www.hkepc.com/bbs/announcement.php?id=5#5
  
b.本區域尊重言論自由,但並不等於可以濫用或利用自由。
  
c.凡任何會員違反以上規則,HKEPC管理人員將會在作出商討研究之後採取行動,例如扣除積分,給予警告或封鎖帳號。
  
d.如有需要,管理員/版主有權作出修改。
  
e.如有任何爭議由HKEPC,論壇管理員作出最後判斷。
作者: A君    時間: 2017-12-8 16:50

;tid=483672&extra=page%3D1

愛車人仕版規

1. 各人發表的文章只屬於個人的意見, 與hkepc無任何關係

2.如 ...
pockchop 發表於 7/12/2017 23:28


算啦,見怪不怪
作者: x28    時間: 2017-12-11 19:49

Nice sharing!
作者: sp4148    時間: 2021-1-12 12:50

thanks for sharing
作者: nganshiu    時間: 2021-1-13 22:58

自己換邊度搵多粒電搭住換
Sempron2400+ 發表於 2017-11-30 14:21



    12V應急電源/ 救車寶/3粒鋰電/8粒1.5V電芯/....
作者: nganshiu    時間: 2021-1-13 23:05

其實我想問點解唔買走自己換....其實都係鬆正負極....唯一唔好處係要reset過車機.....我多事一問......點解 ...
ttboy-max 發表於 2017-12-6 23:44



    因為原廠係叫你去它認可的地方換電
作者: wueddie    時間: 2021-1-13 23:08

2017 年 原來發生那麼大件事...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2