Board logo

標題: 個司機位D皮搞成咁, 係咪要成張換? [打印本頁]

作者: LEOWAI    時間: 2017-11-22 13:05     標題: 個司機位D皮搞成咁, 係咪要成張換?

個司機位D皮搞成咁, 係咪要成張換?

圖片附件: IMG_20171120_191224.jpg (2017-11-22 13:05, 34.88 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2025174&k=63311d1764c5a0ff7befcf6fe2d3d005&t=1782652232&sid=NOtVipOxa


作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-22 13:23

買個皮套粒番咪算囉~
作者: ckshum    時間: 2017-11-23 15:56

有錢就換張跑車桶凳,無錢就買塊藤座墊遮住佢
作者: Xeony    時間: 2017-11-23 16:10

如果成張椅換皮,通常要幾多錢?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: kwliu    時間: 2017-11-23 16:31

有錢就換張跑車桶凳,無錢就買塊藤座墊遮住佢
ckshum 發表於 2017-11-23 15:56


我無錢, 所以使會係損耗高嘅司機位墊張cheap cheap seat cover減低磨損.
作者: mo9394    時間: 2017-11-23 17:24

如果成張椅換皮,通常要幾多錢?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
Xeony 發表於 2017-11-23 16:10


坊間換假皮, D 料好難頂
作者: stevechau    時間: 2017-11-24 14:41

如果成張椅換皮,通常要幾多錢?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
Xeony 發表於 2017-11-23 16:10


睇你買咩料WOR...你買D靚料貴到飛天都仲得...你買平料焗到自己唔想坐又有...
一係日本車可以試下去日本拍賣網搵凳套囉....
再唔係上淘寶搵返自己車款都可以有...
最平既做法咪其他CHING講果種...鋪張墊坐上去~
作者: rockie577    時間: 2017-11-24 15:01

Mazda 5? 點會攪成咁?!
作者: LEOWAI    時間: 2017-11-24 16:28

Mazda 5? 點會攪成咁?!
rockie577 發表於 2017-11-24 15:01



    坐得多,    唔知點搞依家.
作者: jazz2014    時間: 2017-11-24 19:41

錫車既我會加個坐墊 除非日日都係著西裝渣車 著條老牛 d釘都會印到花晒

坐墊 除左防印 曬又可以劏 唔會曬爆皮
作者: worldcat    時間: 2017-11-24 19:56

一張換皮千幾蚊,但換一張未必同你做。
search 下 土瓜灣 彩虹,以前幫襯過都ok。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2