作者: LEOWAI 時間: 2017-11-22 13:05 標題: 個司機位D皮搞成咁, 係咪要成張換?
個司機位D皮搞成咁, 係咪要成張換?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2025174&k=63311d1764c5a0ff7befcf6fe2d3d005&t=1782652232&sid=NOtVipOxa

作者: Sempron2400+ 時間: 2017-11-22 13:23
買個皮套粒番咪算囉~
作者: ckshum 時間: 2017-11-23 15:56
有錢就換張跑車桶凳,無錢就買塊藤座墊遮住佢
作者: Xeony 時間: 2017-11-23 16:10
如果成張椅換皮,通常要幾多錢?
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: kwliu 時間: 2017-11-23 16:31
我無錢, 所以使會係損耗高嘅司機位墊張cheap cheap seat cover減低磨損.
作者: mo9394 時間: 2017-11-23 17:24
坊間換假皮, D 料好難頂
作者: stevechau 時間: 2017-11-24 14:41
睇你買咩料WOR...你買D靚料貴到飛天都仲得...你買平料焗到自己唔想坐又有...
一係日本車可以試下去日本拍賣網搵凳套囉....
再唔係上淘寶搵返自己車款都可以有...
最平既做法咪其他CHING講果種...鋪張墊坐上去~
作者: rockie577 時間: 2017-11-24 15:01
Mazda 5? 點會攪成咁?!
作者: LEOWAI 時間: 2017-11-24 16:28
坐得多, 唔知點搞依家.
作者: jazz2014 時間: 2017-11-24 19:41
錫車既我會加個坐墊 除非日日都係著西裝渣車 著條老牛 d釘都會印到花晒
坐墊 除左防印 曬又可以劏 唔會曬爆皮
作者: worldcat 時間: 2017-11-24 19:56
一張換皮千幾蚊,但換一張未必同你做。
search 下 土瓜灣 彩虹,以前幫襯過都ok。

