標題: 驗車問題 [打印本頁]
作者: feifei22 時間: 2017-11-20 18:04 標題: 驗車問題
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2017-11-20 18:33
本帖最後由 mo9394 於 2017-11-20 18:36 編輯
個人意見, 好地地改乜燈
換左過到驗車, 唔代表你平日裝番 HID 唔會俾人捉, 幫你唔算係好心人
作者: jazz2014 時間: 2017-11-20 19:25
過唔到驗車
下次買車記得買架岩自己心水既燈既車
作者: love19901109 時間: 2017-11-20 19:44
回覆 1# feifei22
唔好搞咁多喇 唔係HID燈罩設計用起黎一D都唔好睇 而且照射角度亦不能同原廠比較
火牛亦同樣煩 街上有幾多係行HID 你就知
作者: alan4k 時間: 2017-11-21 12:01
改HID有聚鏡的還好,有dPK換大燈反射HID光到眼到掙唔開,想害死人。 回樓主: 除非原裝HID否則一定過唔到驗。
作者: tamama120 時間: 2017-11-21 13:05
100%"正常驗"係過唔到啦!~
就算換返正常燈,車頭入面有牛,有線都唔得~
作者: hahamd 時間: 2017-11-21 13:26
有時唔係剩係唸驗車過唔過到嘅,考慮下你前面俾你射到掙唔開眼嗰個吖。
作者: Sempron2400+ 時間: 2017-11-21 14:31
拎去車房代驗.人地有計架啦
作者: feifei22 時間: 2018-5-11 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LOGO 時間: 2018-5-11 23:20
D師兄個個都話你,你自己諗吓!
改HID係幾黑人憎
作者: PPLd 時間: 2018-5-12 09:11
I have seen 2 members changed from halogen to HID,
and passed annual inspection without issues.
if my memory serve me right, one of them have same car as u.

