Board logo

標題: 驗車問題 [打印本頁]

作者: feifei22    時間: 2017-11-20 18:04     標題: 驗車問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2017-11-20 18:33

本帖最後由 mo9394 於 2017-11-20 18:36 編輯

個人意見, 好地地改乜燈

換左過到驗車, 唔代表你平日裝番 HID 唔會俾人捉, 幫你唔算係好心人
作者: jazz2014    時間: 2017-11-20 19:25

想問一下 大燈 由原裝 改成有聚鏡加疝燈

係咪唔收埋火牛就得?
如果唔係。係咪轉留燈泡再校岩燈影就得?。 ...
feifei22 發表於 2017-11-20 18:04


    過唔到驗車

下次買車記得買架岩自己心水既燈既車
作者: love19901109    時間: 2017-11-20 19:44

回覆 1# feifei22
唔好搞咁多喇  唔係HID燈罩設計用起黎一D都唔好睇  而且照射角度亦不能同原廠比較
火牛亦同樣煩  街上有幾多係行HID 你就知
作者: alan4k    時間: 2017-11-21 12:01

改HID有聚鏡的還好,有dPK換大燈反射HID光到眼到掙唔開,想害死人。  回樓主: 除非原裝HID否則一定過唔到驗。
作者: tamama120    時間: 2017-11-21 13:05

100%"正常驗"係過唔到啦!~
就算換返正常燈,車頭入面有牛,有線都唔得~
作者: hahamd    時間: 2017-11-21 13:26

有時唔係剩係唸驗車過唔過到嘅,考慮下你前面俾你射到掙唔開眼嗰個吖。
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-21 14:31

拎去車房代驗.人地有計架啦
作者: feifei22    時間: 2018-5-11 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LOGO    時間: 2018-5-11 23:20

呢到咁多道德撚.... 唔幫人仲 geegee gut gut
feifei22 發表於 2018-5-11 23:05


D師兄個個都話你,你自己諗吓!
改HID係幾黑人憎
作者: PPLd    時間: 2018-5-12 09:11

想問一下 大燈 由原裝 改成有聚鏡加疝燈

係咪唔收埋火牛就得?
如果唔係。係咪轉留燈泡再校岩燈影就得?。 ...
feifei22 發表於 2017-11-20 18:04



    I have seen 2 members changed from halogen to HID,
and passed annual inspection without issues.
if my memory serve me right, one of them have same car as u.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2