Board logo

標題: [一般問題] 想問屯門元朗區邊間學車好 [打印本頁]

作者: kesan1900    時間: 2015-1-28 10:23     標題: 想問屯門元朗區邊間學車好

就快30先黎想學車
想考VAN仔牌, 冇記錯可以COVER埋私家車?
但本身對車既知識唔算太多
唔知屯門元朗區邊間考牌好呢?
大路D既, 香港駕駛學院呢類?

麻煩各位CHING解答了
作者: 翹    時間: 2015-1-28 10:57

我都幾廿歲先考電單車,。。。。 元朗屯門係得元駕,無街試,報街就要考天光道或油塘,貨灣係包埋私家車的

via HKEPC Reader for Android
作者: 留白兄    時間: 2015-1-28 13:14

搵師傅仲好啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2