作者: tonyk3388 時間: 2013-8-30 23:34 標題: 淘車cam之-TourMate途美G7 雙鏡版(日夜測試片已up)
本帖最後由 tonyk3388 於 2013-9-4 23:04 編輯
測試影片:
陰天+出入隧道效果,我覺得的確有對焦問題,要研究下點搞,一落雨,佢成日無啦啦對左落近位(雨點勁清,出面唔清)
前cam:http://youtu.be/NvkMHxe3ii4
後cam: http://youtu.be/l3_bRKLBPBA
夜晚測試片
前cam:http://youtu.be/qsKg3_oR0fY
後cam:http://youtu.be/_4Q4HO-VrBA
===========
呢排睇d 撞車黨新聞睇到有d怕怕,結果都係決定淘寶淘隻車cam玩玩。
淘左隻TourMate 途美G7,純粹膽搏膽
其實佢就同好多其他牌子,例如任e行擺明係一樣款…即係公版設計…
我純粹貪佢有齊前後cam,touch wood俾撞車黨屈你撞到佢都仲有隻後眼
樣…都係車cam一隻
後cam,好雞好細隻,1蚊做比較
突鏡,証明角度無吹水(光學設計要有聲稱既158度一定會突鏡)
注:單cam版g7係170度,雙cam版g7係158度。
好快就裝上車,第一次裝,其實都係塞落d 飾版邊就ok,
我搵左把間軟軟地既膠間尺幫手,好快就搞掂前後cam,
不過強烈建議搞呢d野都係冬天先搞,夏天一陣就成身汗…
裝好後,司機位望基本上只突少少出黎,盡量唔想阻住睇路同分心
但係個人向前d就見到晒隻cam
車外望都幾明顯,有阻嚇作用…
後:見到有條線走出黎,其實最理想應該係拆後面塊飾版,穿入去再走本身門既水潑水/燈線膠喉,上隻門既玻璃邊出,咁就唔會有條線走黎走去…不過講就易,小弟唔識拆…由佢吊住條尾出黎先
===========測試待續============
測試片段明天後補。屋企附近同停車場d片廢事up上黎。
暫時試左無電流聲,同埋都真係好wide,左右見晒A柱(呢個720, 1080 比例問題會見唔到a柱)
不過初步測試發現左個問題,頭先行一轉,發現連停車場入面停定,車牌都唔清,
嚇到我以為隻cam屎到咁,後來返屋企電腦睇完,落去較一較隻cam角度,又清返晒…
我懷疑有機會佢太wide,長期focus左落我a柱到…所以d野濛晒,呢個要再check
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574334&k=2a21d0cea9661a48d9b39e9f1a0b3d07&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574335&k=840150155426bfa60a640c9c3f2590ca&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574336&k=16bd546c1150d695366664bc2c289521&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574337&k=95bcf9b7f3dafe2cbf38931861cc9d56&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574338&k=2f27eec99817a9b5b64b6bed156ed363&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574339&k=366fa4e75f66f2fc3388d23916e5e2af&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574340&k=9d67f7df2e2996b36f13890cd9373ee2&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574344&k=d13140fd7b9bee2b30548734f0d100e9&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574345&k=adad15300297ee5b7c0144283176c611&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574346&k=ebb384be2028bd3ac2cf34040717250f&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1574348&k=9ae12416a4f71de3b11752aad11cc24e&t=1782488756&sid=2sWETbe8tM

作者: wa2000 時間: 2013-8-31 00:07
多謝CHING分享
期待更詳細試用報告~
呢排好似大家都不停買CAM試CAM......
作者: hon328 時間: 2013-8-31 00:43 標題: 因為近来有撞车黨出没老屈、、、!
回復 2# wa2000
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 風之小文 時間: 2013-8-31 01:08
本帖最後由 風之小文 於 2013-8-31 01:19 編輯
delete
作者: wa2000 時間: 2013-8-31 01:12
回復 3# hon328
我知,連我自己都淘左個車CAM影埋後邊......
作者: ivanng213 時間: 2013-8-31 02:15
呢部都係NT96650黎
係咪5xx人仔?
作者: doraemon_aa 時間: 2013-8-31 09:32
回復 1# tonyk3388
双镜头套餐淨係找到158度, 找不到170度啊

作者: yukyuk909 時間: 2013-8-31 14:52
我見ssp賣$850...有o的心動
ching..其實呢隻野ok嗎???
作者: tonyk3388 時間: 2013-8-31 15:52
我懷疑唔係?NT96650 係單cam黎
可能佢自己改左入面d野…
作者: tonyk3388 時間: 2013-8-31 15:53
sorry我改返
雙cam版本係158度,我記錯左g7係170度…
作者: tonyk3388 時間: 2013-8-31 15:54
我尋晚簡單試過覺得雙cam版質素差d (可能因為要同時錄兩條片)
所以你唔好衝動住,等我出左片你諗清楚先…XD
我就覺得前後都有緊要過勁清,但係睇人人要求唔同。
作者: washushulu 時間: 2013-8-31 16:59
我又真係無諗過要裝後cam係因為撞車黨...所以淘左隻前cam咋
作者: yukyuk909 時間: 2013-8-31 21:18
明白...唔該晒
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-1 23:03
個人感想:
前後cam質素唔及單cam,G7單cam版清過我隻好多
不過我認為前後cam有用過超清…
大家自行取捨。
作者: wueddie 時間: 2013-9-2 00:46
有沒有晚間測試?
作者: yukyuk909 時間: 2013-9-2 09:22
自己拉線係咪都唔係太難???
比電位照用返煙插位定拉線去邊度呢??
我都係覺得係一個紀錄為主
睇到車牌唔太過份都ok
作者: BEpsilon 時間: 2013-9-2 17:50
我覺得最起碼係所影到的車牌要清楚。Thanks for sharing!
作者: bon2688 時間: 2013-9-2 19:56
「我覺得最起碼係所影到的車牌要清楚。」Agree:這就是買cam的理由。
作者: alex123 時間: 2013-9-2 20:34
NT96650定係G7好D呢?
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-3 02:57
我第一次膽粗粗自己裝
都係半個鐘搞掂,你搵手拉一拉d裝飾版邊位/膠邊位,大約就會見到邊到收埋d線
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-3 02:59
之前見過有人講得o岩的,幾個車位外既車,根本唔會撞到你,睇到車牌除左用黎擺上網share ,其實無作用。
後cam為例,質素好差,不過一個車位左右見車牌,收貨有餘。
到有咩事真係touch wood俾人撞到你,對方架車已經埋左黎,到時幾唔清既cam都影到了。
所以我自己認為,wide比遠方清重要。
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-3 03:00
如果淨係計畫面清,我睇其他師兄d片就覺得單cam既NT96650清d
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-4 23:04
剛up左
唔好對雙cam有太大期望…要清既都係買返單cam吧
作者: ckyp 時間: 2013-9-6 10:02
本帖最後由 ckyp 於 2013-9-6 10:13 編輯
THX ching..
作者: 吹水王 時間: 2013-9-6 11:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonyk3388 時間: 2013-9-6 16:19
淘寶淘返黎,6百蚊~


