Board logo

標題: 依家d車咁平大家有冇興趣換車呢~~ [打印本頁]

作者: 傻仔然    時間: 2009-3-20 04:40     標題: 依家d車咁平大家有冇興趣換車呢~~

見到好多朋友己換CL7,DC5,Z33,真係型:)
作者: 馬自達士必    時間: 2009-3-20 07:48

行貨新日本車加得好勁...........
作者: Gloomy    時間: 2009-3-20 09:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterlws    時間: 2009-3-20 12:40

有......不過呢個興趣駛費好大下
作者: 蔥頭    時間: 2009-3-20 12:43

依家搵緊架copen黎玩
不過勁少人放
作者: sjpsleekaho    時間: 2009-3-20 14:38     標題: 回覆 1# 的帖子

車就真快好車...最貴係停車埸
作者: Mino    時間: 2009-3-21 05:00

剛剛換左一部....outback 返黎
作者: ming203    時間: 2009-3-21 07:31

原帖由 sjpsleekaho 於 2009-3-20 02:38 PM 發表
車就真快好車...最貴係停車埸

你講緊咩話
作者: sjpsleekaho    時間: 2009-3-22 01:01     標題: 回覆 8# 的帖子

sorr....應該講..車好平...最貴係停車埸...
作者: 小賤賤    時間: 2009-3-23 13:17

舊年年尾已經訂左架brand new honda stream
一月中收左車

作者: 蔥頭    時間: 2009-3-23 13:28

尋日試左架copen....依家諗緊還幾多價好...
作者: killer_queen    時間: 2009-3-23 14:15

原帖由 蔥頭 於 2009-3-20 12:43 發表
依家搵緊架copen黎玩
不過勁少人放


呢架正喎 ~~~
作者: FW3152    時間: 2009-3-23 14:49

原帖由 蔥頭 於 2009-3-23 13:28 發表
尋日試左架copen....依家諗緊還幾多價好...

係唔係棍波先
作者: 蔥頭    時間: 2009-3-23 14:49

原帖由 FW3152 於 2009-3-23 14:49 發表

係唔係棍波先


係...攪到我唔敢楂
作者: *~ICE~*    時間: 2009-3-23 14:53

原帖由 蔥頭 於 2009-3-23 02:49 PM 發表


係...攪到我唔敢楂

得64ps
作者: 蔥頭    時間: 2009-3-23 17:09

原帖由 *~ICE~* 於 2009-3-23 14:53 發表

得64ps


車仔輕....代下步姐,...
作者: FW3152    時間: 2009-3-23 17:31

原帖由 蔥頭 於 2009-3-23 17:09 發表


車仔輕....代下步姐,...

同埋唔會通街都係先
作者: 蔥頭    時間: 2009-3-23 17:44

原帖由 FW3152 於 2009-3-23 17:31 發表

同埋唔會通街都係先

見我楂WILL VS就知依樣係重點
作者: Gloomy    時間: 2009-3-24 06:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 蔥頭    時間: 2009-3-24 12:49

原帖由 Gloomy 於 2009-3-24 06:13 發表
Copen好食油, 660cc食得勁個架FD2R


正常楂都唔會過一蚊....

fd2r唔止麻....
作者: 傻仔然    時間: 2009-3-26 05:22

evo7平到喊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2