作者: 傻仔然 時間: 2009-3-20 04:40 標題: 依家d車咁平大家有冇興趣換車呢~~
見到好多朋友己換CL7,DC5,Z33,真係型:)
作者: 馬自達士必 時間: 2009-3-20 07:48
行貨新日本車加得好勁...........
作者: Gloomy 時間: 2009-3-20 09:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterlws 時間: 2009-3-20 12:40
有......不過呢個興趣駛費好大下
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-20 12:43
依家搵緊架copen黎玩
不過勁少人放
作者: sjpsleekaho 時間: 2009-3-20 14:38 標題: 回覆 1# 的帖子
車就真快好車...最貴係停車埸
作者: Mino 時間: 2009-3-21 05:00
剛剛換左一部....outback 返黎
作者: ming203 時間: 2009-3-21 07:31
你講緊咩話

作者: sjpsleekaho 時間: 2009-3-22 01:01 標題: 回覆 8# 的帖子
sorr....應該講..車好平...最貴係停車埸...
作者: 小賤賤 時間: 2009-3-23 13:17
舊年年尾已經訂左架brand new honda stream
一月中收左車
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-23 13:28
尋日試左架copen....依家諗緊還幾多價好...
作者: killer_queen 時間: 2009-3-23 14:15
呢架正喎 ~~~
作者: FW3152 時間: 2009-3-23 14:49
係唔係棍波先
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-23 14:49
係...攪到我唔敢楂
作者: *~ICE~* 時間: 2009-3-23 14:53
得64ps
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-23 17:09
車仔輕....代下步姐,...
作者: FW3152 時間: 2009-3-23 17:31
同埋唔會通街都係先
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-23 17:44
見我楂WILL VS就知依樣係重點
作者: Gloomy 時間: 2009-3-24 06:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 蔥頭 時間: 2009-3-24 12:49
正常楂都唔會過一蚊....
fd2r唔止麻....
作者: 傻仔然 時間: 2009-3-26 05:22
evo7平到喊

