Board logo

標題: 蝴蝶掩響邊? [打印本頁]

作者: cktse    時間: 2009-2-3 08:40     標題: 蝴蝶掩響邊?

想睇下響邊不過我搵唔到...

附圖


[ 本帖最後由 cktse 於 2009-2-3 08:42 編輯 ]
作者: kf    時間: 2009-2-3 09:39

喂,裝咗個勁嘢喎
我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.

[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 09:48 編輯 ]

圖片附件: 蝴蝶掩響邊.jpg (2009-2-3 09:48, 95.66 KB) / 下載次數 46
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=796053&k=62f6a7c2620a757885e25b9cca821371&t=1782192969&sid=2sWzqHtlbQ


作者: 6mui    時間: 2009-2-3 10:26

睇離在風格下面
作者: cktse    時間: 2009-2-3 10:26

原帖由 kf 於 2009-2-3 09:39 AM 發表
喂,裝咗個勁嘢喎
我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.

我唔知喎...咩勁野?
下面...咪即係要拆開先見到?
作者: kf    時間: 2009-2-3 10:39

架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器.
點解要塭蝴蝶掩?

[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 10:42 編輯 ]
作者: wa2000    時間: 2009-2-3 12:51

原帖由 kf 於 2009-2-3 10:39 發表
架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器.
點解要塭蝴蝶掩?


入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩?

搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.
作者: kf    時間: 2009-2-3 13:59

原帖由 wa2000 於 2009-2-3 12:51 發表


入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩?

搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.

無錯,如果真係勁龍就緊係裝係隔後入氣位會好d啦,可能佢裝咗2個
作者: Kammy    時間: 2009-2-3 16:17

http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=12

http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=9

http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=85
睇睇幫唔幫到你
作者: sikmansherman    時間: 2009-2-3 19:02

開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到
作者: cktse    時間: 2009-2-3 20:17

原帖由 sikmansherman 於 2009-2-3 07:02 PM 發表
開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到

要再睇睇係咪......
作者: 蔥頭    時間: 2009-2-3 20:31

原帖由 cktse 於 2009-2-3 20:17 發表

要再睇睇係咪......

一般都係係air filter 後面
作者: 黃金俠    時間: 2009-2-3 21:31

行化油器...燙斗???
作者: sikmansherman    時間: 2009-2-4 02:03

原帖由 黃金俠 於 2009-2-3 21:31 發表
行化油器...燙斗???

EF 4門
EG前一代
作者: FW3152    時間: 2009-2-5 00:35

原帖由 sikmansherman 於 2009-2-4 02:03 發表

EF 4門
EG前一代

正code係ED3

風隔後係蝴蝶瓣,係唔係想洗哩
作者: cktse    時間: 2009-2-8 10:34

原帖由 FW3152 於 2009-2-5 12:35 AM 發表

正code係ED3

風隔後係蝴蝶瓣,係唔係想洗哩

睇都未睇過又點洗
我估應該響風隔底, 不過唔識拆個風隔出黎
作者: sikmansherman    時間: 2009-2-9 00:13

拆野無難度
裝就另計





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2