作者: cktse 時間: 2009-2-3 08:40 標題: 蝴蝶掩響邊?
想睇下響邊不過我搵唔到...
附圖

[ 本帖最後由 cktse 於 2009-2-3 08:42 編輯 ]
作者: kf 時間: 2009-2-3 09:39
喂,裝咗個勁嘢喎
我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.
[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 09:48 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=796053&k=62f6a7c2620a757885e25b9cca821371&t=1782192969&sid=2sWzqHtlbQ

作者: 6mui 時間: 2009-2-3 10:26
睇離在風格下面
作者: cktse 時間: 2009-2-3 10:26
我唔知喎...咩勁野?
下面...咪即係要拆開先見到?
作者: kf 時間: 2009-2-3 10:39
架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器.
點解要塭蝴蝶掩?
[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 10:42 編輯 ]
作者: wa2000 時間: 2009-2-3 12:51
入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩?
搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.
作者: kf 時間: 2009-2-3 13:59
無錯,如果真係勁龍就緊係裝係隔後入氣位會好d啦,可能佢裝咗2個
作者: Kammy 時間: 2009-2-3 16:17
http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=12
http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=9
http://www.hkworkshop.com/82/dispbbs.asp?boardid=2&Id=85
睇睇幫唔幫到你
作者: sikmansherman 時間: 2009-2-3 19:02
開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到
作者: cktse 時間: 2009-2-3 20:17
要再睇睇係咪......
作者: 蔥頭 時間: 2009-2-3 20:31
一般都係係air filter 後面
作者: 黃金俠 時間: 2009-2-3 21:31
行化油器...燙斗???
作者: sikmansherman 時間: 2009-2-4 02:03
EF 4門
EG前一代
作者: FW3152 時間: 2009-2-5 00:35
正code係ED3
風隔後係蝴蝶瓣,係唔係想洗哩
作者: cktse 時間: 2009-2-8 10:34
睇都未睇過又點洗
我估應該響風隔底, 不過唔識拆個風隔出黎
作者: sikmansherman 時間: 2009-2-9 00:13
拆野無難度
裝就另計


