Board logo

標題: 兩萬蚊內, 除左 標緻 206 外仲有 d 乜好選擇?? [打印本頁]

作者: deardaniel2000    時間: 2008-12-4 13:19     標題: 兩萬蚊內, 除左 標緻 206 外仲有 d 乜好選擇??

如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.

唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??

我幾鍾意 206 有天幕果款^^
作者: 小零    時間: 2008-12-4 13:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: deardaniel2000    時間: 2008-12-4 13:36

原帖由 小零 於 2008-12-4 13:33 發表
我依D 高佬最怕坐


我又冇叫你坐
作者: Sh4dow    時間: 2008-12-4 13:59

原帖由 小零 於 2008-12-4 13:33 發表
我依D 高佬最怕坐

你有幾高??
作者: 蔥頭    時間: 2008-12-4 14:11

原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-4 13:19 發表
如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.

唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??

我幾鍾意 206 有天幕果款^^

兩萬買架206, 要預多幾萬黎整車(我2個fd既經驗)
作者: bchiu    時間: 2008-12-4 14:14

2萬買歐洲車=玩自己
作者: kduck    時間: 2008-12-4 14:20

e架野好多野都好易壞bo....小心小心
作者: 小零    時間: 2008-12-4 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2008-12-4 14:35

原帖由 bchiu 於 2008-12-4 14:14 發表
2萬買歐洲車=玩自己

無底深潭
作者: alphaau    時間: 2008-12-4 14:52

原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-4 13:19 發表
如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.

唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??

我幾鍾意 206 有天幕果款^^

我有朋友有部206si, 細細部都幾方便
無乜聽佢話要整車喎...

(不過我六呎高坐落去就有少少辛苦... 坐車頭就無事 )
作者: rabi    時間: 2008-12-4 15:39

2 萬元可以買到直版咁就有得唸,至於這款車有咩易壞,買之前要收集這些情報。

我以前用 15000 買左部直版 Civic ESI,車很靚,大大少少的修理用左 18000,結果都係等於市價。
作者: stig    時間: 2008-12-4 17:37

206既波箱好多都有事
試過一架+聽朋友講

其實法國車普遍都唔reliable

[ 本帖最後由 stig 於 2008-12-4 17:39 編輯 ]
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-4 17:39

原帖由 stig 於 2008-12-4 05:37 PM 發表
206既波箱好多都有事
試過一架+聽朋友講

其實法國車普遍都唔reliable

歐洲車只信德國製造
作者: 酒井隻貓    時間: 2008-12-5 00:53

If 206 i want you better year2000 or Year 2001 Car , if 03-04 car the gear box is easy have problem ,
作者: deardaniel2000    時間: 2008-12-5 01:34

我多數自己渣, 要後坐都係 in case...

咁如果日本車, 有 d 乜野好介紹??
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-5 08:21

原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-5 01:34 AM 發表
我多數自己渣, 要後坐都係 in case...

咁如果日本車, 有 d 乜野好介紹??

唔嫌後坐窄既,ae110,兩萬都搵到架直版
作者: 個人努力}ep3    時間: 2008-12-5 17:05

OFFTOPIC:
206 就咁多野整..
咁306呢? 呢部先係彎皇?  6MT
作者: Subaru_WRX    時間: 2008-12-5 23:15

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-5 08:21 發表

唔嫌後坐窄既,ae110,兩萬都搵到架直版


後坐好窄嫁?
如果拉番前d前面個兩個坐位會唔會好d?
作者: bakamono    時間: 2008-12-5 23:25

長安之星都2萬幾啦....
作者: FW3152    時間: 2008-12-6 13:08

原帖由 個人努力}ep3 於 2008-12-5 17:05 發表
OFFTOPIC:
206 就咁多野整..
咁306呢? 呢部先係彎皇?  6MT

306 GTi S16先係堅灣王
作者: deardaniel2000    時間: 2008-12-7 04:49

想問一問師兄們, 如果 206 由西區經西隧三號幹線入元朗, 一程大概用幾多油, or 油錢大概幾多到?

[ 本帖最後由 deardaniel2000 於 2008-12-10 00:08 編輯 ]
作者: bb8388    時間: 2008-12-7 05:02

兩萬蚊內玩日本車先明智,本田,豐田就最好,料錢平又比較小壞
作者: 個人努力}ep3    時間: 2008-12-7 20:56

原帖由 FW3152 於 2008-12-6 13:08 發表

306 GTi S16先係堅灣王


我就係想知會唔會好似206咁...
作者: crusader    時間: 2008-12-9 20:43

如果唔介意 1600cc 牌費,  2000/01 Focus會是一個好選擇, 車架及操控均上乘, 比同期日本 1500cc 家庭房車優勝.
作者: 巴斯光年    時間: 2008-12-9 21:30

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-4 17:39 發表

歐洲車只信德國製造

咁法拉利都信唔過
作者: wueddie    時間: 2008-12-9 23:34

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-5 08:21 發表

唔嫌後坐窄既,ae110,兩萬都搵到架直版


但係單門車保險唔方平..
不過我都喜歡呢架車..可是入場費太貴

1600cc + 單門車保險 = 10K 之上
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-9 23:36

原帖由 wueddie 於 2008-12-9 11:34 PM 發表


但係單門車保險唔方平..
不過我都喜歡呢架車..可是入場費太貴

1600cc + 單門車保險 = 10K 之上

ae111先係單門1.6 20v喎師兄
ae110只係四門1.5家庭車
ae111-gt就係用左ae110外殼既ae111
作者: deardaniel2000    時間: 2008-12-10 00:08

原帖由 crusader 於 2008-12-9 20:43 發表
如果唔介意 1600cc 牌費,  2000/01 Focus會是一個好選擇, 車架及操控均上乘, 比同期日本 1500cc 家庭房車優勝.


咁請問 ford d 維修等係香港 ok 唔 ok??

小弟對歐美車有興趣多dd... mazda 除外
作者: FW3152    時間: 2008-12-10 00:11

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-9 23:36 發表

ae111先係單門1.6 20v喎師兄
ae110只係四門1.5家庭車
ae111-gt就係用左ae110外殼既ae111

你錯了Corolla GT = AE111
即係廿腳就AE111

要型又唔想廿腳?得 ,買部 1.5的Levin (110)

*PS: 1.3L 4dr都係111,不過係EE111

[ 本帖最後由 FW3152 於 2008-12-10 00:21 編輯 ]
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-10 13:39

原帖由 FW3152 於 2008-12-10 12:11 AM 發表

你錯了Corolla GT = AE111
即係廿腳就AE111

要型又唔想廿腳?得 ,買部 1.5的Levin (110)

*PS: 1.3L 4dr都係111,不過係EE111

四門AE111 model name唔係AE111-GT?
外觀同1.5 AE110一樣,只係無左天線位同天窗,仲有4-disc brake

兩門1.5 Levin又係叫AE110?
作者: FW3152    時間: 2008-12-10 14:06

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-10 13:39 發表

四門AE111 model name唔係AE111-GT?
外觀同1.5 AE110一樣,只係無左天線位同天窗,仲有4-disc brake

兩門1.5 Levin又係叫AE110?

Corolla GT A/T = GF-AE111-AEPVF
Corolla GT M/T = GF-AE111-AEFVF

外觀鬼罩唔同,尾章,原裝有裙腳
Toyota Corolla Levin FZ MT= GF-AE110-ACMGK
AT ver = GF-AE110-ACPGK
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-10 19:56

原帖由 FW3152 於 2008-12-10 02:06 PM 發表

Corolla GT A/T = GF-AE111-AEPVF
Corolla GT M/T = GF-AE111-AEFVF

外觀鬼罩唔同,尾章,原裝有裙腳
Toyota Corolla Levin FZ MT= GF-AE110-ACMGK
AT ver = GF-AE110-ACPGK

咁有研究,高手
作者: FW3152    時間: 2008-12-10 20:24

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-10 19:56 發表

咁有研究,高手

豐田個網有catalog DL, 你要唔要?
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-10 21:45

原帖由 FW3152 於 2008-12-10 08:24 PM 發表

豐田個網有catalog DL, 你要唔要?

咁舊都有?好喎
作者: crusader    時間: 2008-12-10 22:26

原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-10 00:08 發表


咁請問 ford d 維修等係香港 ok 唔 ok??

小弟對歐美車有興趣多dd... mazda 除外


Focus 在歐洲隨街都係, 我架 02/03 棍仔渣了兩年都無需維修.

Hong Kong Ford Club 有個御用車房, 師傅自己都渣Ford, 有需要可pm你.  

[ 本帖最後由 crusader 於 2008-12-10 22:30 編輯 ]
作者: FW3152    時間: 2008-12-11 00:43

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-10 21:45 發表

咁舊都有?好喎

首先去呢度:
http://www.toyota-catalog.jp/catalog/

之後會係中間見到三個選擇

第一係跟車型(sedan, 2box....)然後再選車型號

第二個係跟50音選車型號

第三個係跟年份選車型號

頭兩個會方便d

記住sienta日文係  シエンタ
跟50音係 さ (sa音)果行

click入去會有九本catalog等緊你

記得要有acrobat reader先read到pdf喎

======我copy返我係車會個post返黎 =====
其他車都係咁搵,唔識日文的,可先click入去,再睇pdf條hyperlink,有寫model的英文
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 09:13

原帖由 crusader 於 2008-12-10 10:26 PM 發表


Focus 在歐洲隨街都係, 我架 02/03 棍仔渣了兩年都無需維修.

Hong Kong Ford Club 有個御用車房, 師傅自己都渣Ford, 有需要可pm你.  

Laser(即係323)棍仔
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 10:34

原帖由 FW3152 於 2008-12-11 12:43 AM 發表

首先去呢度:
http://www.toyota-catalog.jp/catalog/

之後會係中間見到三個選擇

第一係跟車型(sedan, 2box....)然後再選車型號

第二個係跟50音選車型號

第三個係跟年份選車型號

頭兩個會方便d

記住sienta日文 ...

http://web-cache.stream.ne.jp/ww ... orolla-3_199804.pdf
搵到
作者: crusader    時間: 2008-12-11 18:04

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-11 09:13 發表

Laser(即係323)棍仔


02/03 2000 c.c. 棍仔, 你估吓邊架?
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 20:52

原帖由 crusader 於 2008-12-11 06:04 PM 發表


02/03 2000 c.c. 棍仔, 你估吓邊架?

好多喎
mazda 6都係
作者: crusader    時間: 2008-12-11 22:48

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-11 20:52 發表

好多喎
mazda 6都係


我都係渣 F 牌.
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 22:56

原帖由 crusader 於 2008-12-11 10:48 PM 發表


我都係渣 F 牌.

mondeo?
作者: FW3152    時間: 2008-12-11 23:16

F牌2.0 02/03 MT車

我諗到Ford Econovan
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 23:19

原帖由 FW3152 於 2008-12-11 11:16 PM 發表
F牌2.0 02/03 MT車

我諗到Ford Econovan

2ZZ-GE就係4A-GE既繼承者
作者: crusader    時間: 2008-12-11 23:25

係 F 牌 "焦點"
作者: crusader    時間: 2008-12-11 23:26

原帖由 FW3152 於 2008-12-11 23:16 發表
F牌2.0 02/03 MT車

我諗到Ford Econovan


  得1仔人牌, 渣唔到!
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 23:29

原帖由 crusader 於 2008-12-11 11:25 PM 發表
係 F 牌 "焦點"

focus ST
作者: crusader    時間: 2008-12-11 23:48

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-11 23:29 發表

focus ST


Mmmm.... 係 Focus,  不過冇 ST,  
作者: *~ICE~*    時間: 2008-12-11 23:59

原帖由 crusader 於 2008-12-11 11:48 PM 發表


Mmmm.... 係 Focus,  不過冇 ST,  

我見過橙色ST,幾靚
作者: crusader    時間: 2008-12-12 00:06

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-11 23:59 發表

我見過橙色ST,幾靚


今代 Focus ST 十分有型,  my dream car.
作者: FW3152    時間: 2008-12-12 00:14

我鐘意上代Focus RS
作者: crusader    時間: 2008-12-12 00:30

原帖由 FW3152 於 2008-12-12 00:14 發表
我鐘意上代Focus RS


Good taste!!

若論外型, 我都較鍾意上代(自己嗰架 ), 操控及引擎則今代當然較好.
作者: YANG    時間: 2008-12-12 15:49

買小福星啦...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2