作者: deardaniel2000 時間: 2008-12-4 13:19 標題: 兩萬蚊內, 除左 標緻 206 外仲有 d 乜好選擇??
如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.
唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??
我幾鍾意 206 有天幕果款^^
作者: 小零 時間: 2008-12-4 13:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: deardaniel2000 時間: 2008-12-4 13:36
我又冇叫你坐
作者: Sh4dow 時間: 2008-12-4 13:59
你有幾高??
作者: 蔥頭 時間: 2008-12-4 14:11
原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-4 13:19 發表
如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.
唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??
我幾鍾意 206 有天幕果款^^
兩萬買架206, 要預多幾萬黎整車(我2個fd既經驗)
作者: bchiu 時間: 2008-12-4 14:14
2萬買歐洲車=玩自己
作者: kduck 時間: 2008-12-4 14:20
e架野好多野都好易壞bo....小心小心
作者: 小零 時間: 2008-12-4 14:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思 時間: 2008-12-4 14:35
無底深潭

作者: alphaau 時間: 2008-12-4 14:52
原帖由 deardaniel2000 於 2008-12-4 13:19 發表
如果想買部車仔, 唔好咁大, 但又坐到 4個人.
唔好咁飛仔款, 淨想買直版, 有 d 乜野好介紹??
我幾鍾意 206 有天幕果款^^
我有朋友有部206si, 細細部都幾方便
無乜聽佢話要整車喎...
(不過我六呎高坐落去就有少少辛苦... 坐車頭就無事
作者: rabi 時間: 2008-12-4 15:39
2 萬元可以買到直版咁就有得唸,至於這款車有咩易壞,買之前要收集這些情報。
我以前用 15000 買左部直版 Civic ESI,車很靚,大大少少的修理用左 18000,結果都係等於市價。
作者: stig 時間: 2008-12-4 17:37
206既波箱好多都有事
試過一架+聽朋友講
其實法國車普遍都唔reliable
[ 本帖最後由 stig 於 2008-12-4 17:39 編輯 ]
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-4 17:39
歐洲車只信德國製造
作者: 酒井隻貓 時間: 2008-12-5 00:53
If 206 i want you better year2000 or Year 2001 Car , if 03-04 car the gear box is easy have problem ,
作者: deardaniel2000 時間: 2008-12-5 01:34
我多數自己渣, 要後坐都係 in case...
咁如果日本車, 有 d 乜野好介紹??
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-5 08:21
唔嫌後坐窄既,ae110,兩萬都搵到架直版
作者: 個人努力}ep3 時間: 2008-12-5 17:05
OFFTOPIC:
206 就咁多野整..
咁306呢? 呢部先係彎皇? 6MT
作者: Subaru_WRX 時間: 2008-12-5 23:15
後坐好窄嫁?
如果拉番前d前面個兩個坐位會唔會好d?
作者: bakamono 時間: 2008-12-5 23:25
長安之星都2萬幾啦....
作者: FW3152 時間: 2008-12-6 13:08
306 GTi S16先係堅灣王
作者: deardaniel2000 時間: 2008-12-7 04:49
想問一問師兄們, 如果 206 由西區經西隧三號幹線入元朗, 一程大概用幾多油, or 油錢大概幾多到?
[ 本帖最後由 deardaniel2000 於 2008-12-10 00:08 編輯 ]
作者: bb8388 時間: 2008-12-7 05:02
兩萬蚊內玩日本車先明智,本田,豐田就最好,料錢平又比較小壞
作者: 個人努力}ep3 時間: 2008-12-7 20:56
我就係想知會唔會好似206咁...
作者: crusader 時間: 2008-12-9 20:43
如果唔介意 1600cc 牌費, 2000/01 Focus會是一個好選擇, 車架及操控均上乘, 比同期日本 1500cc 家庭房車優勝.
作者: 巴斯光年 時間: 2008-12-9 21:30
咁法拉利都信唔過
作者: wueddie 時間: 2008-12-9 23:34
但係單門車保險唔方平..
不過我都喜歡呢架車..可是入場費太貴
1600cc + 單門車保險 = 10K 之上
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-9 23:36
ae111先係單門1.6 20v喎師兄
ae110只係四門1.5家庭車
ae111-gt就係用左ae110外殼既ae111
作者: deardaniel2000 時間: 2008-12-10 00:08
原帖由 crusader 於 2008-12-9 20:43 發表
如果唔介意 1600cc 牌費, 2000/01 Focus會是一個好選擇, 車架及操控均上乘, 比同期日本 1500cc 家庭房車優勝.
咁請問 ford d 維修等係香港 ok 唔 ok??
小弟對歐美車有興趣多dd... mazda 除外
作者: FW3152 時間: 2008-12-10 00:11
你錯了Corolla GT = AE111
即係廿腳就AE111
要型又唔想廿腳?得
*PS: 1.3L 4dr都係111,不過係EE111
[ 本帖最後由 FW3152 於 2008-12-10 00:21 編輯 ]
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-10 13:39
原帖由 FW3152 於 2008-12-10 12:11 AM 發表
你錯了Corolla GT = AE111![]()
即係廿腳就AE111![]()
要型又唔想廿腳?得,買部 1.5的Levin (110)
*PS: 1.3L 4dr都係111,不過係EE111![]()
四門AE111 model name唔係AE111-GT?
外觀同1.5 AE110一樣,只係無左天線位同天窗,仲有4-disc brake
兩門1.5 Levin又係叫AE110?
作者: FW3152 時間: 2008-12-10 14:06
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-10 13:39 發表
四門AE111 model name唔係AE111-GT?
外觀同1.5 AE110一樣,只係無左天線位同天窗,仲有4-disc brake
兩門1.5 Levin又係叫AE110?
Corolla GT A/T = GF-AE111-AEPVF
Corolla GT M/T = GF-AE111-AEFVF
外觀鬼罩唔同,尾章,原裝有裙腳
Toyota Corolla Levin FZ MT= GF-AE110-ACMGK
AT ver = GF-AE110-ACPGK
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-10 19:56
原帖由 FW3152 於 2008-12-10 02:06 PM 發表
Corolla GT A/T = GF-AE111-AEPVF
Corolla GT M/T = GF-AE111-AEFVF
外觀鬼罩唔同,尾章,原裝有裙腳
Toyota Corolla Levin FZ MT= GF-AE110-ACMGK
AT ver = GF-AE110-ACPGK
咁有研究,高手
作者: FW3152 時間: 2008-12-10 20:24
豐田個網有catalog DL, 你要唔要?
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-10 21:45
咁舊都有?好喎
作者: crusader 時間: 2008-12-10 22:26
Focus 在歐洲隨街都係, 我架 02/03 棍仔渣了兩年都無需維修.
Hong Kong Ford Club 有個御用車房, 師傅自己都渣Ford, 有需要可pm你.
[ 本帖最後由 crusader 於 2008-12-10 22:30 編輯 ]
作者: FW3152 時間: 2008-12-11 00:43
首先去呢度:
http://www.toyota-catalog.jp/catalog/
之後會係中間見到三個選擇
第一係跟車型(sedan, 2box....)然後再選車型號
第二個係跟50音選車型號
第三個係跟年份選車型號
頭兩個會方便d
記住sienta日文係 シエンタ
跟50音係 さ (sa音)果行
click入去會有九本catalog等緊你
記得要有acrobat reader先read到pdf喎
======我copy返我係車會個post返黎
其他車都係咁搵,唔識日文的,可先click入去,再睇pdf條hyperlink,有寫model的英文
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 09:13
原帖由 crusader 於 2008-12-10 10:26 PM 發表
Focus 在歐洲隨街都係, 我架 02/03 棍仔渣了兩年都無需維修.
Hong Kong Ford Club 有個御用車房, 師傅自己都渣Ford, 有需要可pm你.![]()
Laser(即係323)棍仔
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 10:34
原帖由 FW3152 於 2008-12-11 12:43 AM 發表
首先去呢度:
http://www.toyota-catalog.jp/catalog/
之後會係中間見到三個選擇
第一係跟車型(sedan, 2box....)然後再選車型號
第二個係跟50音選車型號
第三個係跟年份選車型號
頭兩個會方便d
記住sienta日文 ...
http://web-cache.stream.ne.jp/ww ... orolla-3_199804.pdf
搵到
作者: crusader 時間: 2008-12-11 18:04
02/03 2000 c.c. 棍仔, 你估吓邊架?
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 20:52
好多喎
mazda 6都係
作者: crusader 時間: 2008-12-11 22:48
我都係渣 F 牌.
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 22:56
mondeo?
作者: FW3152 時間: 2008-12-11 23:16
F牌2.0 02/03 MT車
我諗到Ford Econovan
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 23:19
2ZZ-GE就係4A-GE既繼承者
作者: crusader 時間: 2008-12-11 23:25
係 F 牌 "焦點"
作者: crusader 時間: 2008-12-11 23:26
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 23:29
focus ST
作者: crusader 時間: 2008-12-11 23:48
Mmmm.... 係 Focus, 不過冇 ST,
作者: *~ICE~* 時間: 2008-12-11 23:59
我見過橙色ST,幾靚
作者: crusader 時間: 2008-12-12 00:06
今代 Focus ST 十分有型, my dream car.
作者: FW3152 時間: 2008-12-12 00:14
我鐘意上代Focus RS
作者: crusader 時間: 2008-12-12 00:30
Good taste!!
若論外型, 我都較鍾意上代(自己嗰架
作者: YANG 時間: 2008-12-12 15:49
買小福星啦...

