Board logo

標題: 昨晚有部R35 撞死人 [打印本頁]

作者: 個人努力}ep3    時間: 2008-11-7 12:38     標題: 昨晚有部R35 撞死人

酒後駕駛 影響(人地屋企)一生

http://hk.news.yahoo.com/article/081107/4/946l.html
作者: nigelmansell    時間: 2008-11-7 12:50

... he can find a good lawyer....
作者: wokin    時間: 2008-11-7 13:12

酒後駕駛真係害死人.....
啲人應該要捉去永久停牌+坐監
作者: buta331    時間: 2008-11-8 22:15

又係d 有$$ 仔...
作者: MarsTon    時間: 2008-11-8 23:00

原帖由 buta331 於 2008-11-8 22:15 發表
又係d 有$$ 仔...

佢應該唔可以叫有錢仔...又唔係佢屋企人有錢-0- 係佢自己搵番黎既
作者: Inspire    時間: 2008-11-8 23:17

van仔同5.5撞死人,超跑又撞死人
sosad





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2