Board logo

標題: 【舊聞】2008年學車新價錢(商用車輛) [打印本頁]

作者: YANG    時間: 2008-11-6 23:18     標題: 【舊聞】2008年學車新價錢(商用車輛)

油價高企呀,大家將就下啦.

圖片附件: IMG0024A.jpg (2008-11-6 23:18, 176.41 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755299&k=44c808acbfe2929ea9770681a42cbee3&t=1782200279&sid=12G6BNBT1gX


作者: cktse    時間: 2008-11-7 16:25

段鐘計定45分鐘先...
學大巴要210...
作者: YANG    時間: 2008-11-7 21:37

原帖由 cktse 於 2008-11-7 04:25 PM 發表
段鐘計定45分鐘先...
學大巴要210...

當然係45分鐘
作者: AndyWilliams    時間: 2008-11-7 21:41

去SM學公共小巴要幾銀?
作者: YANG    時間: 2008-11-7 21:52

原帖由 AndyWilliams 於 2008-11-7 09:41 PM 發表
去SM學公共小巴要幾銀?

$8300
作者: 速遞員    時間: 2008-11-7 22:21

原帖由 YANG 於 2008-11-7 21:52 發表

$8300


幸好避到高油價時學大巴……
作者: 寂寞的FSY    時間: 2008-11-7 22:24

原帖由 YANG 於 2008-11-6 11:18 PM 發表
油價高企呀,大家將就下啦.

08年1月1號起...
咁睇來下年度的價錢又可能會有所調整......
作者: YANG    時間: 2008-11-7 22:26

原帖由 AndyWilliams 於 2008-11-7 09:41 PM 發表
去SM學公共小巴要幾銀?

5節理論課
4節校內實習
7節校外實習
1節模擬考試

12小時學車,相當於教車師傅16堂.
$210 x 16 = $3360
加租車考牌$900,即係$4260埋單,未計政府費用.
駕駛學院差唔多貴一倍...
作者: YANG    時間: 2008-11-7 22:32     標題: HKSM中型貨車課程

2節理論課
5節校內實習
9節校外實習
1節模擬考試

15小時學車,相當於教車師傅20堂.
$200 x 20 = $4000
連租車考牌$850,總計$4850.

HKSM收費貴七成左右,不過無可否認HKSM考牌路線係易好多.

[ 本帖最後由 YANG 於 2008-11-7 22:35 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2