作者: YANG 時間: 2008-11-6 23:18 標題: 【舊聞】2008年學車新價錢(商用車輛)
油價高企呀,大家將就下啦.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755299&k=44c808acbfe2929ea9770681a42cbee3&t=1782200279&sid=12G6BNBT1gX

作者: cktse 時間: 2008-11-7 16:25
段鐘計定45分鐘先...
學大巴要210...
作者: YANG 時間: 2008-11-7 21:37
當然係45分鐘
作者: AndyWilliams 時間: 2008-11-7 21:41
去SM學公共小巴要幾銀?
作者: YANG 時間: 2008-11-7 21:52
$8300
作者: 速遞員 時間: 2008-11-7 22:21
幸好避到高油價時學大巴……
作者: 寂寞的FSY 時間: 2008-11-7 22:24
08年1月1號起...
咁睇來下年度的價錢又可能會有所調整......
作者: YANG 時間: 2008-11-7 22:26
5節理論課
4節校內實習
7節校外實習
1節模擬考試
12小時學車,相當於教車師傅16堂.
$210 x 16 = $3360
加租車考牌$900,即係$4260埋單,未計政府費用.
駕駛學院差唔多貴一倍...
作者: YANG 時間: 2008-11-7 22:32 標題: HKSM中型貨車課程
2節理論課
5節校內實習
9節校外實習
1節模擬考試
15小時學車,相當於教車師傅20堂.
$200 x 20 = $4000
連租車考牌$850,總計$4850.
HKSM收費貴七成左右,不過無可否認HKSM考牌路線係易好多.
[ 本帖最後由 YANG 於 2008-11-7 22:35 編輯 ]


