作者: am3 時間: 2008-11-6 15:41 標題: 有冇人試過拎架車去爆白?
效果得唔得?
作者: cktse 時間: 2008-11-7 16:26
咩係爆白?
作者: god123456 時間: 2008-11-7 16:42
我都想知
車壇潮語??
作者: MarsTon 時間: 2008-11-7 20:32
爆白真係第一次聽...
作者: cainester 時間: 2008-11-7 21:38
爆白? 咩字眼黎架? :funk:
作者: Chris1231 時間: 2008-11-7 23:22
白色車, 車身起漬下嘛?

得唔得咪睇個師父有無心機架咋
作者: 黃金俠 時間: 2008-11-7 23:38
d油變黃,冇得救,噴過
作者: am3 時間: 2008-11-8 00:37 標題: 回覆 2# 的帖子
J2 同車生活都有介紹
http://autocity.on.cc/index.php/articles/viewArticle/1370
作者: cktse 時間: 2008-11-9 22:17
原來係"爆白one水垢去除劑"
由品牌名變做動詞, 幾新鮮喎
不過會唔會漏左個one字?
作者: SleeperDC 時間: 2008-11-10 17:11
我去過洗車, ok 架.

