Board logo

標題: [購買問題] 油壓碟煞 [打印本頁]

作者: rebmup    時間: 2022-7-28 08:45     標題: 油壓碟煞

請問多唔多問題?大約幾耐一次要去加油???  — 次要幾錢??? 要搞幾耐 ????

Thanks !
作者: Jip仔    時間: 2022-7-29 16:00

以26來比喻
每天行40KM (半市區半公路)
2~3年才要添/換break oil
自己留意吓個油杯upper/lower line就知
作者: rebmup    時間: 2022-7-29 22:56

以26來比喻
每天行40KM (半市區半公路)
2~3年才要添/換break oil
自己留意吓個油杯upper/lower line就知 ...
Jip仔 發表於 2022-7-29 16:00

其實容唔容易hi 碟? 如果無大小炒既話!

via HKEPC Reader for Android
作者: rebmup    時間: 2022-10-8 04:46

或者拆前轆, 又容易hi 碟嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: MW2003    時間: 2022-10-13 17:46

大家好,

小弟都有嘢想問!

早前買咗架二手山地車 (mountain bike), 早排 "羅有痕", 用類似wd40 去清潔 碟煞, 現在架車煞掣時會有響聲, 請問應該如何處理!?

謝謝
作者: dominicyu    時間: 2022-10-14 09:30

大家好,

小弟都有嘢想問!

早前買咗架二手山地車 (mountain bike), 早排 "羅有痕", 用類似wd40 去清潔 碟 ...
MW2003 發表於 2022-10-13 17:46



利申本人無單車 但見單車都有剎車碟先黎望下 我估汽車剎車碟功能一樣
1)剎車碟不能有油係碟制動能力下降 用Brake Clean 果D機會好D
2)剎車有噪音 你可能用WD40清左D鐵粉泥 增加接觸咪會嘈得勁D 另一可能碟同片未到工作溫度
作者: nganshiu    時間: 2022-10-14 11:02

大家好,

小弟都有嘢想問!

早前買咗架二手山地車 (mountain bike), 早排 "羅有痕", 用類似wd40 去清潔 碟 ...
MW2003 發表於 2022-10-13 17:46


用酒精(紙)可除油(wd40)
作者: nganshiu    時間: 2022-10-14 11:04

Brake Pad 也會有wd40殘留





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2