作者: penay 時間: 2022-6-24 11:23 標題: 夜晚踩單車好舒服涼快...
本帖最後由 penay 於 2022-7-2 16:05 編輯
好過開冷氣
作者: wueddie 時間: 2022-6-24 12:08
踩馬路?
作者: TEKKHG 時間: 2022-6-24 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2022-6-24 12:43
熱到哭喎
秋冬先舒服
作者: rx78_nt-1 時間: 2022-6-24 13:14
一時時
同埋一停就好辛苦
作者: rhk101 時間: 2022-6-24 13:23
X2, 不過要赤上身, 的汗被海風吹走,好爽。
via HKEPC Reader for Android
作者: ShunNutta 時間: 2022-6-25 17:47
一時時啦~
有時吐公會有莫名熱風從海吹來......
作者: necbbc 時間: 2022-7-7 18:10
我晨早4點幾屯門出荃灣,感覺世界是我的!各C兄要試試半夜
作者: kcthomlau 時間: 2022-7-7 20:27
夏天怕落雨危險
作者: patosze 時間: 2022-7-10 13:10
有時有熱風......


作者: nelsonlee130 時間: 2022-7-10 13:40
回覆 8# necbbc
5點麥當勞都有早餐 仲半夜
作者: Dcup 時間: 2022-7-10 18:38
晚上海熱過地好正常....
作者: patosze 時間: 2022-7-12 12:26
有冇人踩過去離島
作者: ltz0442 時間: 2022-7-16 14:40
帶著口罩頭上帽,感覺不舒服的飄過
作者: bsheung 時間: 2022-7-18 17:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

