Board logo

標題: 夜晚踩單車好舒服涼快... [打印本頁]

作者: penay    時間: 2022-6-24 11:23     標題: 夜晚踩單車好舒服涼快...

本帖最後由 penay 於 2022-7-2 16:05 編輯

好過開冷氣
作者: wueddie    時間: 2022-6-24 12:08

踩馬路?
作者: TEKKHG    時間: 2022-6-24 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130    時間: 2022-6-24 12:43

熱到哭喎
秋冬先舒服
作者: rx78_nt-1    時間: 2022-6-24 13:14

一時時
同埋一停就好辛苦
作者: rhk101    時間: 2022-6-24 13:23

好過開冷氣
penay 發表於 2022-6-24 11:23

X2, 不過要赤上身, 的汗被海風吹走,好爽。

via HKEPC Reader for Android
作者: ShunNutta    時間: 2022-6-25 17:47

一時時啦~
有時吐公會有莫名熱風從海吹來......
作者: necbbc    時間: 2022-7-7 18:10

我晨早4點幾屯門出荃灣,感覺世界是我的!各C兄要試試半夜
作者: kcthomlau    時間: 2022-7-7 20:27

夏天怕落雨危險
作者: patosze    時間: 2022-7-10 13:10

有時有熱風......
作者: nelsonlee130    時間: 2022-7-10 13:40

回覆 8# necbbc

5點麥當勞都有早餐 仲半夜
作者: Dcup    時間: 2022-7-10 18:38

一時時啦~
有時吐公會有莫名熱風從海吹來......
ShunNutta 發表於 2022-6-25 17:47



    晚上海熱過地好正常....
作者: patosze    時間: 2022-7-12 12:26

有冇人踩過去離島
作者: ltz0442    時間: 2022-7-16 14:40

帶著口罩頭上帽,感覺不舒服的飄過
作者: bsheung    時間: 2022-7-18 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2