作者: lttmal 時間: 2021-11-27 21:56 標題: 單車的波箱操作
以前就有人講話單車唔可以坐在停定的時候轉波
依家又有人話單車連上斜嘅時候都唔可以轉波 (個人來講未聽過)
其實波箱嘅操作正確來講應該點樣做?
係咪又係真係咁多禁忌?
作者: micros 時間: 2021-11-28 01:40
坐停定的時候轉波係完成唔轉波動作,可以話只做一半,前波撥或後波腳只會移到相應齒片上方,條鏈依然停係原先齒片身上未有動作。當你踩落去向前行,轉動一小段之後條鏈先會移過去相應齒片身上,呢刻先係完成轉波。
上斜絕對可以轉波,但唔可以重腳。斜到要轉波即係條鏈已好食力,轉上更大飛輪時,要稍為收一收腳等條鏈扣實先再俾力,上到一半未扣準就重腳,眼前問題係可能會卡住卡住轉唔到,長遠會增加磨損。
要留意,重腳加上懷習慣,斷鏈風險較高。例如大餅+大飛呢個唔合理組合下,條鏈會好緊而且好斜,太重腳時橫向度力太大可能會斷。
作者: harryytm 時間: 2021-11-28 01:52
本帖最後由 harryytm 於 2021-11-28 02:04 編輯
仲有係前後波組合有限制
前波係高波 後波最好只用 1 2 3 波
前波係中波 後波最好只用 2 3 4 波
前波係低波 後波最好只用 4 5 6 波
如果成日用例如前波低波加後波用 1 2 3 波嘅極端組合
波箱會磨損得好快
我架單車份說明書入面寫嘅建議組合
High 1-2-3
Medium 2-3-4
Low 4-5-6
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295258&k=a2c1925fa17e2bb3169029173b3d157c&t=1782145193&sid=1iEb9PVjS0f

作者: lttmal 時間: 2021-11-28 12:30
謝謝各位
作者: 性情中人@yahoo 時間: 2022-3-17 14:11
所以我成日都覺得3x9其實真係會用到既係9-12個波
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)


