作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 12:32 標題: 比人偷左座位
警已報
作者: pockchop 時間: 2020-9-21 14:44
貴野?泊街?
作者: G-核戰機 時間: 2020-9-21 16:02
報警有咩用?
通常靚櫈買把鎖仔鎖住佢就唔會俾人偷
作者: 伏喱哩 時間: 2020-9-21 16:10
有Q用咩
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 16:41
三千左右
屋苑單車場
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 16:44
咁要比差佬開下FILE儲下CASE o既..
以前個屋苑經理話我知 久唔久都會捉到一個半個
因為佢會周圍偷 比人影得多 差佬先會做野
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 16:46
唔係靚櫈
淘寶買黎換的
上次偷單車套 屋苑經理翻睇cctv都影到
不過無報警
作者: a652311279 時間: 2020-9-21 16:55
估唔到宜家仲有人偷座位 我之前都被人偷過座位 座位果條管都攞走
作者: AhRay 時間: 2020-9-21 18:01
這樣可以最快走人。我見有 d人會車泊街,回家取走座位。
via HKEPC Reader for Android
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 19:15
我都係成條管攞走 因為係快拆
今日發現連個快折(蟹鉗)水架都無埋
作者: 咖啡森林 時間: 2020-9-21 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 21:28
個seat位只係淘寶野 連埋個軟墊套

作者: hohohea 時間: 2020-9-21 21:56
Sorry,以前警察目標係降低犯罪率,唔落簿自然高.
而家只做中央政府任務. 幫你破案從來都唔係佢地想做既事
如果佢有幫你開file 幫你睇cctv當我講錯
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-21 23:14
破案就唔敢奢想
其實咁多年黎
我屋企o係呢個單車場偷左4架單車
全屋都本著 報警有Q用咩 心態
但今次有CCTV射住 我自覺非報不可 (以前車場無CCTV)
希望一年半載之內 幫條賊仔儲下CASE
作者: hohohea 時間: 2020-9-22 09:05
我聽過警察最出名往績就係有CCTV影個位知道SPECIFIC30分鐘內都唔開FILE,
所以我一開波就講, 佢肯幫你睇CCTV我都認我講錯.
作者: 伏喱哩 時間: 2020-9-22 10:13
3K泊街絕對係吸睛
作者: 孤兒仔 時間: 2020-9-22 10:21
正確,無用都要做多人報,就會加強巡查注意
作者: DoraemonKing 時間: 2020-9-22 10:30
有頭髮邊個想做熾哥
作者: adechan 時間: 2020-9-24 15:07
我發現泊屋苑啲單車位仲易比人偷野
我試過JAVA 3000山地車,泊火車站出面啲單車位,過咗一晚都冇人偷野
我FD泊自己屋苑單車位,比人偷咗白色用到變晒黃色既淘寶單車上管包
真係咩都有人偷

