作者: 9gor 時間: 2019-1-18 07:42 標題: 爆呔是不是常發生R B上?(2星期爆了2次呔)
本帖最後由 9gor 於 2019-1-18 09:04 編輯
2星期,出了3次車,但爆了2次呔,同一條路,以前用M T B/共享,咁耐無事。
via HKEPC Reader for Android
作者: Wanhk 時間: 2019-1-18 11:08
好奇問下用咩呔
作者: 京 時間: 2019-1-18 12:54
好奇問下有無睇路
RB太本身薄D 自然易穿 但正常唔會咁易爆
作者: 9gor 時間: 2019-1-18 13:13
本帖最後由 9gor 於 2019-1-18 13:23 編輯
回復 2 #Wanhk
一次是2手跟車的,
另一次巨人原裝的
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-18 13:14
回復 3 #京
呢個一定有,但2次都係夜晚!
via HKEPC Reader for Android
作者: rmhc 時間: 2019-1-18 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: micros 時間: 2019-1-18 17:23
點爆法? 條屍可能有 hints 。
check 下個框/胎墊,可能有異物。
作者: zipp303 時間: 2019-1-19 00:11
唔夠氣? 我反而RB少爆, 以前MTB成日爆
作者: abicycle 時間: 2019-1-19 02:48
唔好係唔係都車落去, 盡量行平路.
通常要打100PSI, 唔夠會易爆D.
作者: kelkmk 時間: 2019-1-19 09:47
即係前後都爆過?
作者: 9gor 時間: 2019-1-19 22:51
回復 6 #rmhc
呔垫,
上網查,原來有2種,
一是包呔呤,另一是放在外/內呔之間,不過,我2種都冇。
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-19 22:58
回復 6 #rmhc
我打算買保番呔墊,估計買外/内呔果個會好D?有错請指正。
但我唸裝上去有D唔就手,要先呔垫於外呔底,呔垫又係唔用膠水,估計到時入內呔,又會跌出嚟。
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-19 23:04
回復 9 #abicycle
我真係要學用氣泵,我打到100psi 已盡 ,放氣咀時總係漏左D氣。
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-19 23:09
回復 7 #micros
2條內呔,
同樣有1点仔穿左,
外呔,我找不到有刺穿痕跡。
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-19 23:10
回復 10 #kelkmk
係呀,
共有2部車,
一部爆前
另一部爆後。
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-20 10:10
回復 7 #micros
今早再睇下果2條穿左內呔,
1條小孔位置在內側,近呔呤。
另一條,小孔在應該近呔邊。
via HKEPC Reader for Android
作者: abicycle 時間: 2019-1-20 19:20
回覆 13# 9gor
通常打多少少先放會好D, 有時用手揸下條TIRE都大約知道夠唔夠
作者: 新遺失戰艦 時間: 2019-1-20 20:17
講左咁內, 連你係用 open, tubular, tubuless 都未知
作者: chun20077 時間: 2019-1-20 20:40
我打180 psi
作者: happychanbb 時間: 2019-1-20 22:57
胎邊有寫上限幾多
我果條就125psi 平時打開110-100
作者: 9gor 時間: 2019-1-20 23:08
回復 18 #新遺失戰艦
我去呢度問,果然冇去錯,個個都係pro!
呢3個名稱,我全部唔識,不過,我仍懂 谷歌,我估計係 我用嘅係 open,因為入門又最平!
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-20 23:10
上次我去換外呔,淘左幾十蚊一條果種!
一定唔方勁得去邊
via HKEPC Reader for Android
作者: staymen 時間: 2019-1-22 00:12
換防剌外胎啦,打夠110PSI,未爆過內胎(都係用平建大內胎).
Maxxis Refuse 一級防刺公路車胎
https://www.youtube.com/watch?v=IY670zp86z0
作者: rmhc 時間: 2019-1-22 02:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari 時間: 2019-1-22 09:32
如果內呔無硬物但又有小穿口位的話,多數係「蛇咬」
「蛇咬」的成因係單車呔內壓不足,內呔要幾大壓要睇返外呔可以承受幾多壓(一般都有寫明)
好似我的最高可以受到150PSI,最少要打130-140PSI,基本上RB買高壓外呔,會出現「蛇咬」的機會會比較低,但相反就會較容易會比外物刺穿
但基本上如米之蓮RB車軚,講緊都要120PSI,所以樓主可以試下買一個有氣壓錶的泵,方便打氣時測量
作者: sunhikari 時間: 2019-1-22 09:35
100PSI係一定唔夠啦

作者: 9gor 時間: 2019-1-23 08:55
回復 23 #staymen
Good choice!
via HKEPC Reader for Android
作者: 9gor 時間: 2019-1-23 08:58
回復 25 #sunhikari
非常祥細,感謝你!
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2019-1-25 08:29
回覆 21# 9gor
Open都有貴野
我有兩對鈴, Mavic Ksyrium SR & Easton ec70
前者用Veloflex Record Clincher
後者用Tufo C Elite Pulse Tubular Clincher
1星期最少1晚大埔道來回
都好耐無爆過呔
作者: nelsonlee130 時間: 2019-1-25 08:30
其實要睇呔闊同體重
輕磅踩23c再打100psi以上
作者: sunhikari 時間: 2019-1-28 09:10
一般23C都會要求打100PSI以上,否則好易爆
而家要係香港鋪頭買23C外軚,已經好難,迫人改用25C.........
作者: nelsonlee130 時間: 2019-1-28 09:58
回覆 32# sunhikari
印象中MICHELIN已經唔係

https://bike.michelin.com/en/advice/pressure
作者: sunhikari 時間: 2019-1-28 11:47
你睇返個表.......佢按公斤數去計
UNDER 50KG先打6BAR,即87PSI,但實際一般男性比較少係UNDER 50KG
50KG即110磅....除非做開好劇烈運動而且又矮又超鋼條,我識人有打跆拳的男仔,最輕都係得115磅
60KG已經係6.7BAR,已經差唔多100PSI(6.5BAR已經94PSI 7BAR就102PSI,按此推論)
故一般男性,按道理男性的確要最少打差唔多100PSI基本上無乜問題
女士另計........
作者: nelsonlee130 時間: 2019-1-28 11:55
你睇返個表.......佢按公斤數去計
UNDER 50KG先打6BAR,即87PSI,但實際一般男性比較少係UNDER 50KG
50KG即110磅....除非做開好劇烈運動而且又矮又超鋼條,我識人有打跆拳的男仔,最輕都係得115磅
60KG已經係6.7BAR,已經差唔多100PSI(6.5BAR已經94PSI 7BAR就102PSI,按此推論)
故一般男性,按道理男性的確要最少打差唔多100PSI基本上無乜問題
sunhikari 發表於 2019-1-28 11:47 AM
你都講得出有人115磅啦
咁乜野一般除非好少按道理啊
一炮過叫人打100psi以上係咪唔岩呀?

p.s.我就係60kg上下果批
打太高劈灣條呔根本唔咬地
作者: abicycle 時間: 2019-1-28 20:06
回覆 34# sunhikari
咁我80公斤應該打幾多?
作者: sunhikari 時間: 2019-1-29 09:31
佢寫最少要8BAR,按表睇係大約116PSI
作者: abicycle 時間: 2019-1-30 02:32
回覆 37# sunhikari
好既, 我試下, 我宜家都係打100-105, 可能打多少少
作者: rx78_nt-1 時間: 2019-1-30 14:12
其實.......我好小打過100PSI
因為真係好唔舒服
我人65kg左右
前多數只打90 尾100
唔想爆咁多呔
其一係唔好見駁位唔好大大力直撞
一般路有時唔打得70-80psi照出.......
同埋其實open框唔太可以太高PSI
特別係open的碳框
http://cyclingtime.com/tw/documents/7019.html
http://www.sportslab.com.tw/board/29/detail?article_id=1006
作者: nelsonlee130 時間: 2019-1-30 17:20
本帖最後由 nelsonlee130 於 2019-1-30 17:22 編輯
其實.......我好小打過100PSI
因為真係好唔舒服
我人65kg左右
前多數只打90 尾100
唔想爆咁多呔
其一係唔好 ...
rx78_nt-1 發表於 2019-1-30 02:12 PM
我就係踩文章入面tufo牌嘅elite pulse 22c
粗略計1年踩左3-4000km都無穿過, 不過後呔夠期換
打高壓爽架, 翔東之類唔駛點劈灣打到145psi 飛到去
不過踩耐個人易攰, 同埋易受路面碎石影響
22c我正常唔過120
23c更低
25c個人輕磅踩落唔舒服, 感覺奇奇怪怪
作者: abicycle 時間: 2019-2-1 20:12
我做過實驗, 25C打到115PSI, 已經爆左胎...
都係打到105算了...

