Board logo

標題: [配件] 淘仔買左架死飛(Fixie) 24"/26" [打印本頁]

作者: rebmup    時間: 2017-2-23 10:33     標題: 淘仔買左架死飛(Fixie) 24"/26"

https://detail.tmall.com/item.ht ... p;skuId=79759834280


我有對700c rb 操車0,可以用到落去嗎?
作者: foron001    時間: 2017-2-23 12:18

本帖最後由 foron001 於 2017-2-23 12:24 編輯

做乜咁睇唔開啊師兄
---
700c大過26",應該唔得
建議問番賣家
作者: Kanlam    時間: 2017-2-23 12:36

本帖最後由 Kanlam 於 2017-2-23 12:38 編輯

回覆 1# rebmup

師兄小心, 你仲要諗點煞車 .
作者: rebmup    時間: 2017-2-23 14:58

回覆  rebmup

師兄小心, 你仲要諗點煞車 .
Kanlam 發表於 2017-2-23 12:36


會加hand brake !
作者: rebmup    時間: 2017-2-23 14:58

做乜咁睇唔開啊師兄
---
700c大過26",應該唔得
建議問番賣家
foron001 發表於 2017-2-23 12:18



   
會加hand brake !
作者: trustme133    時間: 2017-2-23 15:59

本帖最後由 trustme133 於 2017-2-23 16:01 編輯

倒刹單車通常表演用.
出街好危險,加hand brake都無用.
要改,即係換頭同尾.
唔係咁平咩.
作者: Kanlam    時間: 2017-2-24 12:45

回覆 4# rebmup

嗯, 我自己未實質安裝過,
不過單車錬 RB 同 FIXED GEAR 齒比會有不同.都要留意
作者: rebmup    時間: 2017-2-24 13:14

倒刹單車通常表演用.
出街好危險,加hand brake都無用.
要改,即係換頭同尾.
唔係咁平咩. ...
trustme133 發表於 2017-2-23 15:59



    點解加hand brake 會無用呢?
作者: foron001    時間: 2017-2-24 13:23

會加hand brake !
rebmup 發表於 2017-2-23 14:58

前後都要加手剎, 部車咁平
個倒剎hub同其他零件都唔知會唔會失靈

呢部只係單速單車, 唔算係腳停軨停口既緊牙單車(死飛)
代步泊街應該一流





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2