標題: 公路單車胎壓問題 [打印本頁]
作者: googoogoogoogoo 時間: 2016-9-23 11:38 標題: 公路單車胎壓問題
最近我見呔無咁脹想打氣,在文具店買一個腳PUMP,我發覺我打氣最多僅有30PSI,再多也打不入,但我見新的時候呔係脹好多。這是打氣筒問題?還是30PSI已夠?
作者: k2002 時間: 2016-9-23 13:02
PUMP問題, 打高壓都係買支大PUMP (座地)
作者: rx78_nt-1 時間: 2016-9-23 17:34
公路單車胎大約都要最少70psi以上
作者: googoogoogoogoo 時間: 2016-9-23 20:53
謝謝各位,恕我無知。。。。。我今天到油站打氣,我在機器上設定100psi , 當我把打氣針插入去,我聽到打氣泵發出fu fu聲,但表上顯示0psi. 好像氣從針頭外流走了。不知為什麼。
作者: 6994 時間: 2016-9-23 22:18
公路車多數用法咀, 油站用美咀, 唔啱咀當然打唔到氣
都係買座地泵吧
作者: rx78_nt-1 時間: 2016-9-23 22:38
油站打唔到100PSI的
因為車用30PSI左右
佢地set左唔打得高
作者: googoogoogoogoo 時間: 2016-9-24 17:19
最後買了 TOPEAK Joeblow Max HP ☺

