標題: 舊車架配新件問題 [打印本頁]
作者: prawn2036 時間: 2016-1-31 21:23 標題: 舊車架配新件問題
我有一架07年既車架... LGS-XC ELITE
得個車架... 我想知配變速果D洗唔洗特登搵番舊件? 想配番成套DEORE XT... 但驚新果d件相容唔到
下面係我個車架....
http://www.louisgarneausports.com/07bike/xc-elite.htm
作者: sunhikari 時間: 2016-2-1 11:03
如果係淨車架+機械變速的話,可以用新件,但如果要用11速的話就要留意對軨係唔係支援到11速
如果係電子變速的話,要留意返車架係唔係可以對應內線,因為電子變速要求車架可以行內線
作者: 伏喱哩 時間: 2016-2-2 17:07
哇XTR件.10S都貴到喊啦
作者: madebyp90 時間: 2016-2-3 21:52
mtb11s=10s
飛輪座冇分
作者: sunhikari 時間: 2016-2-4 09:31
本帖最後由 sunhikari 於 2016-2-4 09:33 編輯
MTB我真係唔知,但RB就會有分,因為最主要個飛輪座有長度分別
如果唔係淘寶就唔會有出話就10速飛輪座用的11速飛輪了(部份飛輪會薄左)
當然11速的飛輪座可以用返10速輪,加塊野加厚佢咁解
作者: madebyp90 時間: 2016-2-4 10:12
mtb個11s = rb 11s上tb改10s用
你買個盒裝上面有講
作者: prawn2036 時間: 2016-2-5 15:10
回覆 2# sunhikari
好似無內線.. 唔洗電子轉速
對拎其實我都未有sosad

