Board logo

標題: 舊車架配新件問題 [打印本頁]

作者: prawn2036    時間: 2016-1-31 21:23     標題: 舊車架配新件問題

我有一架07年既車架... LGS-XC ELITE
得個車架... 我想知配變速果D洗唔洗特登搵番舊件? 想配番成套DEORE XT... 但驚新果d件相容唔到
下面係我個車架....
http://www.louisgarneausports.com/07bike/xc-elite.htm
作者: sunhikari    時間: 2016-2-1 11:03

如果係淨車架+機械變速的話,可以用新件,但如果要用11速的話就要留意對軨係唔係支援到11速

如果係電子變速的話,要留意返車架係唔係可以對應內線,因為電子變速要求車架可以行內線
作者: 伏喱哩    時間: 2016-2-2 17:07

哇XTR件.10S都貴到喊啦
作者: madebyp90    時間: 2016-2-3 21:52

如果係淨車架+機械變速的話,可以用新件,但如果要用11速的話就要留意對軨係唔係支援到11速

如果係電子變速 ...
sunhikari 發表於 2016-2-1 11:03



    mtb11s=10s
飛輪座冇分
作者: sunhikari    時間: 2016-2-4 09:31

本帖最後由 sunhikari 於 2016-2-4 09:33 編輯
mtb11s=10s
飛輪座冇分
madebyp90 發表於 2016-2-3 21:52

MTB我真係唔知,但RB就會有分,因為最主要個飛輪座有長度分別
如果唔係淘寶就唔會有出話就10速飛輪座用的11速飛輪了(部份飛輪會薄左)

當然11速的飛輪座可以用返10速輪,加塊野加厚佢咁解
作者: madebyp90    時間: 2016-2-4 10:12

MTB我真係唔知,但RB就會有分,因為最主要個飛輪座有長度分別
如果唔係淘寶就唔會有出話就10速飛輪座用的11 ...
sunhikari 發表於 2016-2-4 09:31


mtb個11s = rb 11s上tb改10s用

你買個盒裝上面有講
作者: prawn2036    時間: 2016-2-5 15:10

回覆 2# sunhikari


    好似無內線.. 唔洗電子轉速
對拎其實我都未有sosad





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2