Board logo

標題: 請問我買呢對令岩唔岩裝? [打印本頁]

作者: Rosa    時間: 2015-4-19 17:20     標題: 請問我買呢對令岩唔岩裝?

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=43469129632

第一次對資料買令玩...

我架dup頭前開檔100mm,後應該係130mm黎,公路車會唔會有135mm?

8速飛輪,呔係700 x 23C


如果買呢對令arm唔arm架?係咪裝番8隻飛輪就可以裝番上去?

謝謝
作者: Rosa    時間: 2015-4-19 17:22

http://www.asiabicycle.com/info/product_info.php?products_id=744

呢架黎,應該算比較正路既規格?
作者: Rosa    時間: 2015-4-19 17:38

另外,唔好話呢架爛車唔值得換令甚麼..我已經唔敢買貴令

前令我炒過黎,上新娘潭食正坑渠蓋,我炒就冇乜事,好彩冇炒到後面D車

前令break位劈左條坑出黎,跟手我羅石頭挫番平佢繼續踩


不過呢對平價波子令都搞笑架喇..前令我撥一撥,都轉唔到幾個圈就停xd

所以想買對bearing令玩下,加上又想學下搞令


作者: nkygaiin0    時間: 2015-4-19 23:16

前100後130標準尼je (好似係)
問題係個座裝唔裝到8速呀(如果佢預比10/11速用,可能要加介子)

食正坑渠蓋 有咩軨可以唔花?
HK買對二手野都唔係貴好多,可能仲輕D, 你對咁重緊係轉唔到幾個圈啦
作者: Rosa    時間: 2015-4-20 08:00

前100後130標準尼je (好似係)
問題係個座裝唔裝到8速呀(如果佢預比10/11速用,可能要加介子)

食正坑渠蓋 有 ...
nkygaiin0 發表於 2015-4-19 23:16


即係要問賣家係裝幾多速?
作者: rx78_nt-1    時間: 2015-4-20 13:33

公路車 135是碟剎

你淘果對一般都應用到
大不了加介子
不過比都我情願去買單車鋪的平價拆車低級原裝軨算
作者: Rosa    時間: 2015-4-20 16:59

公路車 135是碟剎

你淘果對一般都應用到
大不了加介子
不過比都我情願去買單車鋪的平價拆車低級原裝軨算 ...
rx78_nt-1 發表於 2015-4-20 13:33


我見java原裝都bearing令…好想要…

原來有d咁野賣架
作者: Rosa    時間: 2015-5-1 12:17

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=44473143715

呢隻Mavic AKsium Race唔好理佢正版番版

AKsium係咪就一定係前100後130,V剎RB用?

我見有隻AKsium Disk <=呢隻先係碟剎用吧?

2013年款380塊錢...夠平

呢隻arm我裝吧.....?謝謝
作者: fepc    時間: 2015-5-1 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rosa    時間: 2015-5-2 13:17

本帖最後由 Rosa 於 2015-5-2 13:36 編輯
E 對靚仔過前面果對

樓主你自己有工具及識自己安裝嗎?
fepc 發表於 2015-5-1 22:50



工具有,裝就係想學裝車

最重要係想知呢對係咪arm我架車.....

我本身做工程既,就係想唔識學到識,網上好多片都教得好清楚,呢方面唔洗擔心


我本身8速,洗唔洗另外再買介子?我見佢有得賣15塊錢一隻
作者: rx78_nt-1    時間: 2015-5-2 15:26

要介子

因佢11速 你8速
作者: Rosa    時間: 2015-5-3 00:30

要介子

因佢11速 你8速
rx78_nt-1 發表於 2015-5-2 15:26



    要幾多隻?
作者: rx78_nt-1    時間: 2015-5-4 14:20

答你唔到

因為我10速飛輪用11速hubs都要一隻
有朋友7速用11速hubs用左兩隻半
因介子都有分厚度
作者: Rosa    時間: 2015-5-4 18:11

答你唔到

因為我10速飛輪用11速hubs都要一隻
有朋友7速用11速hubs用左兩隻半
因介子都有分厚度 ...
rx78_nt-1 發表於 2015-5-4 14:20


喔喔,呢個我問賣家吧

我確定呢條令係ok既就可以了


作者: Rosa    時間: 2015-5-28 06:28

我撬胎撬花曬條令.......

好彩羅條前令黎試下手先姐,比起2寸粗既令真係難撬好多

(買條膠造既撬胎筆先...)
作者: Rosa    時間: 2015-5-28 06:40

其實我都唔知自己幾時變得咁完美主義…

單車呢d野炒都成日啦…花果少少都係度嘈

訂番兩條車胎再整過,前胎撬左出黎先發覺個咀漏氣

唔怪得之前次次出去踩都要打氣,原來個咀死死地
作者: Rosa    時間: 2015-5-28 07:25

20150528_051953~01.jpg 20150528_051922~01.jpg

新(前)令輕足27%

好彩買平野試下手,我呢d粗人都係唔適合玩太貴

圖片附件: 20150528_051953~01.jpg (2015-5-28 07:23, 103.21 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1795624&k=bfd10d237fc6a3833a91701ac793c099&t=1782142995&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 20150528_051922~01.jpg (2015-5-28 07:23, 113.99 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1795625&k=5c0c10595f60e3db4696af37ab346573&t=1782142995&sid=tbu7Pircm






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2