標題: 打算帶摺車去台灣踩,回程如何打包回港? [打印本頁]
作者: happyhehe 時間: 2015-3-18 22:09 標題: 打算帶摺車去台灣踩,回程如何打包回港?
摺車:HAT060
想問下各位有經驗師兄,你地點打包架車返黎?
我去程高雄,回程台北,
暫打算係高雄機場寄個盒去台北,回程用番黎 pack。
有無朋友用過台北機場既行李打包?或者係台北市搵過單車店打包?
收費大約如何?
謝謝
作者: eyeonme 時間: 2015-3-19 11:59
你有無用車袋? 你可以裝車入袋在入箱, 因為台灣摺車搭交通工具都要入車袋的,
紙箱就, 一是自己去搵個紙箱裝,一是去單車店買個紙箱, 一是去比錢單車店包裝! 一是機場都有包裝但價錢不知道!
高雄寄去台北都不平宜呢!
所以直接去搵紙箱比較好!
作者: maeric 時間: 2015-3-19 12:15
三年前去過環島 台北出入
我走之前個日俾左架單車去淡水Giant 店幫我pack 箱 (我個陣住淡水)
第二日去佢幫我call 埋的士去機場. 大架的士剛剛好入到兩架
專業級pack 車 大約NTD250 抵到爆.
作者: happyhehe 時間: 2015-3-21 01:47
有車袋, 會帶埋去, 方便上台鐵
會考慮搵單車店PACK, 或者直接問佢地買箱
我口會有一日在台北, 凌晨就飛, 怕有咩差池搵唔到箱, 所以考慮緊寄個箱去
作者: rx78_nt-1 時間: 2015-3-24 21:10
NT250 pack箱連箱真係平
香港間好醒單車單一個箱收左我 HKD60
不過台北的士去機場都 NT1000
你淡水唔會平過NT1000吧
佢架060只值 HKD1080
1/4車價
作者: rx78_nt-1 時間: 2015-3-24 21:31
有兩個問題
1)寄箱由高雄去台北非常貴
2)寄完台北邊個同你存? (車站不能大亦貴 http://www.railway.gov.tw/tw/CP.aspx?sn=15716&n=18765)
如果係 咁去台北 / 桃園揾車鋪
但係非常難
我每次都係高雄返 高雄單車鋪NT400 pack車
因為高雄好近機場
其實諗 摺車大部份時間台鐵係容忍
一個垃圾袋一定夠入 又夠輕
作者: happyhehe 時間: 2015-3-24 23:39
本帖最後由 happyhehe 於 2015-3-25 16:23 編輯
師兄你說得很對,大箱的確好貴,而且入箱後運輸好難
我打算用泡泡紙包包包架車,重要位置夾紙皮
然後放入車袋直接托運
到高雄後就收埋車袋,踩到台北再買泡泡紙pack
呢個做法會唔會比較好?

