Board logo

標題: [購買問題] 單車內胎及外胎修補問題 [打印本頁]

作者: kongisp    時間: 2014-10-15 15:50     標題: 單車內胎及外胎修補問題

本帖最後由 kongisp 於 2014-10-15 15:56 編輯

請問如果換內胎,用大一級闊度得唔得?例如1.25 用落1.125外胎到

另想問如果外胎有條約1cm長的裂縫,有辨法自行修理嗎?

謝謝
作者: tangjwh    時間: 2014-10-16 12:39

內胎大少少問題應該唔大,我試過406 SCHWALBE 20寸DURANO 1.1 行1.25呔,行o左兩年暫時無事。
外呔係損耗品,有成CM裂縫就換o左佢啦
作者: Sam_Chung    時間: 2014-10-20 15:08

內胎可以適應唔同的外胎寬度, 正負一個碼都OK
作者: kongisp    時間: 2014-10-21 14:08

thanks for all
作者: 夜半無人    時間: 2014-10-21 14:54

應該無問題、但例如1.5-1.75恐怕就不好了
作者: misthe_miceki    時間: 2014-12-4 08:35

我覺得換嗰條新嘅真係會好好多啦,舊果條路回收啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2