作者: kongisp 時間: 2014-10-15 15:50 標題: 單車內胎及外胎修補問題
本帖最後由 kongisp 於 2014-10-15 15:56 編輯
請問如果換內胎,用大一級闊度得唔得?例如1.25 用落1.125外胎到
另想問如果外胎有條約1cm長的裂縫,有辨法自行修理嗎?
謝謝
作者: tangjwh 時間: 2014-10-16 12:39
內胎大少少問題應該唔大,我試過406 SCHWALBE 20寸DURANO 1.1 行1.25呔,行o左兩年暫時無事。
外呔係損耗品,有成CM裂縫就換o左佢啦
作者: Sam_Chung 時間: 2014-10-20 15:08
內胎可以適應唔同的外胎寬度, 正負一個碼都OK
作者: kongisp 時間: 2014-10-21 14:08
thanks for all
作者: 夜半無人 時間: 2014-10-21 14:54
應該無問題、但例如1.5-1.75恐怕就不好了
作者: misthe_miceki 時間: 2014-12-4 08:35
我覺得換嗰條新嘅真係會好好多啦,舊果條路回收啦
