作者: acog 時間: 2014-7-30 17:50 標題: 一體式牙盤脾有冇得剩買脾? 又踩爆野
本帖最後由 acog 於 2014-7-30 18:10 編輯
係呀.. 又係我... 抽又好企又好, 總之上斜重腳起步, 企身踩唔夠十下, 右腳踩空..
(當其時人向右擺重心巳失), 只聽到重物落地... 救車要緊... 幸力保不炒, 回頭只見腳踏在路中...
之後細心一看... 6703大盤的脾脚踏位內頭兩行絲坑已礳光, 絲牙整過甩出......
唉....放棄快拆巳是遲早之事... 但縲絲坑磨光難道要換脾!?
因為我是三盤的, 普通一體雙盤中軸夠長嗎?
不夠的話是否要連左手槍把也要換回 2盤?
另外波腳是用中波腳... 也要換嗎?
架車落地一個月咋
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701593&k=86c75a0f07783e4eb00025b7920e1fd1&t=1782243344&sid=1bF1rjrUS6g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701594&k=2f77255e94d107d53d506eb9a5343843&t=1782243344&sid=1bF1rjrUS6g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1701595&k=2dca8cc4ed296535be9baf4490569e37&t=1782243344&sid=1bF1rjrUS6g

作者: marcojr 時間: 2014-7-30 22:19
暫時未見過二手區單賣脾.....
你話rotor fulcrum RRS就見得多
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-30 22:52
唔知有冇單隻買
但可能要改下用輕波起步
你力量太大
作者: acog 時間: 2014-7-30 23:58
因為冇lock... 抽車時唯有用整個人既體重同腳力踩落去...
其實諗住下練翔東會試上 mtb lock... 點知未上隻脾已出事...
咁樣滑牙法冇得唔換.. 諗緊可唔可以用AB膠/塑鋼痴死個 快拆組
作者: marcojr 時間: 2014-7-31 00:14
會轉既位要落黃油
好明顯你無落。所以出事了.....
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sunhikari 時間: 2014-7-31 08:25
師兄可以上淘寶搵個D「自稱」係SHIMANO的專門店問下,有D聲稱可以單訂一邊,但即使單訂一邊,有可能要連大餅一齊買
好老實師兄個齒數比係幾多?
如果你本身係用爬波用的齒數比,咁不如換重腳D可能會啱師兄你
比埋個網址你望望,睇下幫唔幫到師兄你:
http://quickbike.taobao.com/inde ... -350443051.2.hZnNiO
作者: yu254445 時間: 2014-7-31 11:49
淘寶好多尼類服務! 可以search " 曲柄修複", 如果HK識人造車床都可以搞到!
主要系邏大個口,攻牙,落套
http://item.taobao.com/item.htm? ... =v3ltum4ef02#detail
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-31 12:34
不建議攻牙
作者: acog 時間: 2014-7-31 12:57
thx all, i found this one last night... may be will try..
http://thegoldenwrench.blogspot. ... d-pedal-thread.html
作者: acog 時間: 2014-7-31 13:05
本帖最後由 acog 於 2014-7-31 13:23 編輯
好老實師兄個齒數比係幾多?
during that time when i 抽車...
52+13 (3-5% 坡度)
52+14 (5-8% 坡度)
of coz ...normally if too long e.g. 1km... i will use 39+2x if not 抽車.
作者: yu254445 時間: 2014-7-31 14:05
CHING你自己有攻牙工具?
作者: sunhikari 時間: 2014-7-31 14:12
during that time when i 抽車...
52+13 (3-5% 坡度)
52+14 (5-8% 坡度)
of coz ...normally if too lon ...
acog 發表於 2014-7-31 13:05
我想話,訓練方向有點錯,我自己一定用得誇張過你,我為訓練腳力,我返工全程都係52+11上落坡都無係用佢,都未試過爆踏板, 如果只係短程的還可以,但你長程的話咁練上坡,對架車同自己都好大負擔,53根本是平路用的居多
如果你不停練抽車,咁不如練39+11咁抽,一黎可以練真實的抽車情況,二黎對架車無咁傷
作者: yuettoi 時間: 2014-7-31 16:13
師兄可能練車日子有功, 踩踩下腳踏有輕微鬆都唔察覺, 最終掃牙.
作者: EyeOfMagic 時間: 2014-7-31 16:21
擰得過緊& no spacer
正常唔會擰到個位出晒牙紋
仲要右脾咁就一定冇修補件
要成個餅買過
作者: yuettoi 時間: 2014-7-31 16:22
本帖最後由 yuettoi 於 2014-7-31 16:23 編輯
另外有效的練腿力方法, 其實是坐著練的.
找一中等斜路段, 十分鐘左右踩完. 前面上大餅, 轉後波使腳頻盡量保持45 ~55 rpm, 千萬不要企車;
落斜鬆腳.
每次一到兩set, 每兩星期做一次已足夠.
作者: acog 時間: 2014-7-31 18:45
唉,我冇特登加重力度架。。。
原木諗住學好抽車可以放棄個30t 無恥大盤。。。
以家唯有上埋rotor 再鵝蛋功率盤... 安慰自己比起look zed.... rotor好抵..
作者: acog 時間: 2014-7-31 18:46
以前玩水冷試過,但唔知size 啱唔啱....
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: marcojr 時間: 2014-7-31 18:49
兩餅好足夠,又唔係上武嶺
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: acog 時間: 2014-7-31 19:09
其實,我一直係以一日甫里武嶺做目標。。。上次用小摺分兩日,用埋終極無恥盤, 30拖32 都要推1/3。。。
所以我架車都係以長途環島,同上坡做目標 ( ̄∀ ̄)
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-8-1 00:23
摺車冇咁好上
同埋西進武嶺有好多攻略資料
有參考價值


