Board logo

標題: 唔知有冇人玩 慈善單車行-DATE : 7月6日(星期日)2:30PM [打印本頁]

作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-10 00:23     標題: 唔知有冇人玩 慈善單車行-DATE : 7月6日(星期日)2:30PM

Group A KOM CHALLENGE 約40KM
大欖涌水塘郊野公園(總爬升約500M)> 青龍頭 青山公路, >荃灣>沙倉

Group B SPRINT 約25KM
青山公路,沙倉 > 青龍頭 > 荃灣 > 沙倉


報名日期: 2014年6月10日 9AM 會有網上登記連結

報名費
$300 + 最低$300香港奧比斯捐款
+ 約8%網上報名供應商之服務費

參加者注意事項:
-必須年滿十八歲
-騎行路段大部份於馬路,參加者必須據有馬路踏單車經驗,
GROUP A 頭段於連續上落斜坡進行(總爬升約500M),參加者須要有一定體能要求 及遵守所有道路交通條例。一切安全均須自行負責
-必須配帶安全帽
-只限使用700C公路單車, 必須配有殺車裝置
-請自行帶備簡單維修工具及後備呔
-沿途會設有水站,但請自行帶備補給飲品/能量食品
作者: benng1hk    時間: 2014-6-10 00:47

Group A KOM CHALLENGE 約40KM
大欖涌水塘郊野公園(總爬升約500M)> 青龍頭 青山公路, >荃灣>沙倉

Group B  ...
rx78_nt-1 發表於 2014-6-10 00:23



    "700C公路單車"<---歧視FR
作者: kkl72    時間: 2014-6-10 01:44

any link ?
作者: yuettoi    時間: 2014-6-10 19:13

Le Coq Sportif cycling HK facebook.
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-10 21:37

  我d朋友唔同我玩
作者: hkarmy01    時間: 2014-6-10 23:43

我 google search 完唔見有相關資料既...?
有無更多資料提供到...?

不過 俾600幾蚊跑25公里有點...
(平時自己都踩開青公啦...駛鬼俾錢去咩...)
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-11 01:15

https://www.facebook.com/events/ ... =plan_mall_activity
作者: volante8657    時間: 2014-6-11 10:22

本帖最後由 volante8657 於 2014-6-11 10:23 編輯
"700C公路單車"
benng1hk 發表於 2014-6-10 00:47



    29er得唔得?
http://item.taobao.com/item.htm? ... b10niu18cbe5#detail
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-11 13:36

佢地主要想人用彎把車
作者: volante8657    時間: 2014-6-11 16:48

本帖最後由 volante8657 於 2014-6-11 16:49 編輯
佢地主要想人用彎把車
rx78_nt-1 發表於 2014-6-11 13:36



    Group A果段用23c/25c似乎好易爆胎
我上次衝都震到飛起(米仔Country rock, 條胎出名軟身)
作者: acog    時間: 2014-6-11 20:14

交野公園用2吋以下?
青山公路上大欖辛苦好多
作者: volante8657    時間: 2014-6-11 22:37

交野公園用2吋以下?
青山公路上大欖辛苦好多
acog 發表於 2014-6-11 20:14



    其實果段路系100%鋪裝路, 不過
1)個別路段比較爛
2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛苦過山地車
作者: madebyp90    時間: 2014-6-13 02:26

其實果段路系100%鋪裝路, 不過
1)個別路段比較爛
2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛 ...
volante8657 發表於 2014-6-11 22:37



    女子監獄入,出大棠

草地位over 1:4
700c真係冇乜腳力都唔掂
作者: volante8657    時間: 2014-6-13 11:06

本帖最後由 volante8657 於 2014-6-13 11:07 編輯
女子監獄入,出大棠

草地位over 1:4
700c真係冇乜腳力都唔掂
madebyp90 發表於 2014-6-13 02:26



    我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖)
我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去
公路車少極都39T-28, 真係驚有人斷鏈
作者: tonyikh    時間: 2014-6-20 10:22

同大帽山比, 邊個難啲?
我可以用30 mins 上到大帽山郊野公園水牌
有能力完成上大欖涌?
作者: yuettoi    時間: 2014-6-20 19:50

我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖)
我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去
公路車少 ...
volante8657 發表於 2014-6-13 11:06

好多RB已經係前34T帶後28T.
作者: volante8657    時間: 2014-6-20 22:15

好多RB已經係前34T帶後28T.
yuettoi 發表於 2014-6-20 19:50



    冇分别吖
仍然冇細餅
作者: acog    時間: 2014-6-20 22:35

3餅, 30拖30, 28c, 線碟揮手區:D
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-21 10:26

acog師兄都去玩嗎?

我報左
預左推車

我睇下d大刀 lock踏友點踩
作者: skybread    時間: 2014-6-21 17:11

700C...姐係XC都唔玩得-,-:
作者: acog    時間: 2014-6-21 18:18

acog師兄都去玩嗎?

我報左
預左推車

我睇下d大刀 lock踏友點踩
rx78_nt-1 發表於 2014-6-21 10:26


有興趣, 但只會groupb ...

自問肉腳... 以前試過小摺踩 group a 條route... 30拖28 都死下死下...
作者: acog    時間: 2014-6-21 22:48

acog師兄都去玩嗎?

我報左
預左推車

我睇下d大刀 lock踏友點踩
rx78_nt-1 發表於 2014-6-21 10:26


你報A定B? 以家得返b... 同理可唔可hea 踩架? 我見佢地d comment 好似好認真咁.. (我堅hea架)
(我估) 最大的原因莫過於唔同的車種出現, 炒埋一碟O既機會大增. 亦不會有多少人可用451追到RB的車速, 即係好黑人憎O個句. 拖慢晒. 你睇上年炒低O左幾多件. 就知道佢地班友係出來搏殺的.
   

作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-21 23:16

本帖最後由 rx78_nt-1 於 2014-6-21 23:19 編輯

我早一星期報左A

預左要推一段

的確上年有d人傻的
上年我借人MTB去
d pro roadbike友爛地都擘住廿幾三十去



其實唔驚
多數係d人出來晒車
上年天水圍去荃灣來回都大把大刀奋hea

我年我B組用 mtb遲半個鐘出車仲要我等最尾出發
都追到某d A組
一於hea有hea踩
作者: yuettoi    時間: 2014-6-22 07:22

冇分别吖
仍然冇細餅
volante8657 發表於 2014-6-20 22:15

Roodie夠腿力就34T都夠用.
11年小弟踩MTB, 34T拖28T都一腳上舊山頂道, 亦試過上灣仔峽道第一段.
作者: volante8657    時間: 2014-6-23 08:12

Roodie夠腿力就34T都夠用.
11年小弟踩MTB, 34T拖28T都一腳上舊山頂道, 亦試過上灣仔峽道第一段. ...
yuettoi 發表於 2014-6-22 07:22



    大欖涌某段仔應該拍得住舊東涌道
作者: acog    時間: 2014-6-23 13:04

ching 攪到我好想"重溫"大欖郊野公園...

半年前用小摺踩上大佛可以唔使推車(不過百米一停)... 但上大欖郊野竟然要推近百米... 真係記億猶新.... 等我捕 group a 有冇後補.. 又或都可唔可以痴理當一team
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-29 18:09

請check email了
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-30 18:23

己取車衣


有幾多巴打報左名?
作者: acog    時間: 2014-6-30 19:55

miss 左今朝果兩個group a 名額。
btw 你會點去燒烤場? 我諗住荃西入。。。。
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-30 20:14

夾人call van

我沙田的話火車又轉西鐵 煩到爆
作者: yu254445    時間: 2014-7-3 15:48

報左GROUP B...
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-4 11:44

到時見

我抽中藍色衫
你見到有架Giant 金色字黑色車架 TCR SL2 就是我
作者: yu254445    時間: 2014-7-4 15:22

我踩殘舊S6...希望到時晤洗推車....



回覆 32# rx78_nt-1
作者: acog    時間: 2014-7-4 18:04

group B
黑架紅邊 performer ... 兩截色把布(黑橙)

mobile01-30a1cec9b56ba3699713100b6ab8ca70.jpg

圖片附件: mobile01-30a1cec9b56ba3699713100b6ab8ca70.jpg (2014-7-4 18:04, 62.27 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1692459&k=bb8606613baf89e2357f3486ba135ee7&t=1782140585&sid=1t41gRYncO


作者: acog    時間: 2014-7-6 14:12

just arrive....
作者: acog    時間: 2014-7-6 16:03

完左,抖緊,著ironman 花under amor
作者: marcojr    時間: 2014-7-6 19:16

本帖最後由 marcojr 於 2014-7-6 19:19 編輯

Group A, 攪掂唔需要推車

落黎見到個師兄炒山,成面血
頭盔都爆左

上山段路又大斜又Rolling
真係少d 體能唔推緊車

有幾個rolling 上大斜,踩到抽頭
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-6 22:31

  一般人用rb應該踩唔到果幾個U形位

我都係凡人
都係要推車

風景不錯
但rb真係吾多合踩
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-7 10:52

http://www.sportsoho.com/pg/phot ... hong-kong-tour-2014

有相
作者: yu254445    時間: 2014-7-7 13:36

尋日我都造左老漢....

好彩山頂水站前踩上去...!!
作者: yu254445    時間: 2014-7-7 14:00

好彩影到我踩緊的.....
有相
rx78_nt-1 發表於 2014-7-7 10:52

作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-7 18:00

都影到我

但我幾乎包尾
作者: marcojr    時間: 2014-7-7 20:00

好彩佢影果下企係度搖車
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-7 20:43

  我都係聽到話到水站
用盡全力踩去

不過水站真太遠啦
一開波上水霸已經有人推
作者: marcojr    時間: 2014-7-7 22:30

第一個水站係山頂..... 我真係呆左

我以為上一半山就有水站

浴途真係意志力頂住,心跳長keep 170

利申:我用52/36餅 +28T 11速 攪上山.....

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ooyauoo    時間: 2014-7-7 23:55

第一個水站係山頂..... 我真係呆左

我以為上一半山就有水站

浴途真係意志力頂住,心跳長keep 170

利申: ...
marcojr 發表於 2014-7-7 22:30


回覆 45# marcojr



佩服
作者: yu254445    時間: 2014-7-8 16:47

我有朋友比我較後落山.....有見到炒車個師兄...頭盔碎,車架,鈴拗晒...成地血!
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-7-8 18:10

我應該最後落山
因為有師兄唔記得拎頭盔
我等佢拎返再下山
見到警察影相及一個分開一半的頭盔
見到架車呔都爆埋


另外你地有冇抽到獎?

估唔到咁多師兄都有去玩
作者: marcojr    時間: 2014-7-8 22:45

抽中左手套,聽日叫朋友去拎
作者: yu254445    時間: 2014-7-9 13:28

代朋友抽中SONY 個手環





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2