作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-10 00:23 標題: 唔知有冇人玩 慈善單車行-DATE : 7月6日(星期日)2:30PM
Group A KOM CHALLENGE 約40KM
大欖涌水塘郊野公園(總爬升約500M)> 青龍頭 青山公路, >荃灣>沙倉
Group B SPRINT 約25KM
青山公路,沙倉 > 青龍頭 > 荃灣 > 沙倉
報名日期: 2014年6月10日 9AM 會有網上登記連結
報名費
$300 + 最低$300香港奧比斯捐款
+ 約8%網上報名供應商之服務費
參加者注意事項:
-必須年滿十八歲
-騎行路段大部份於馬路,參加者必須據有馬路踏單車經驗,
GROUP A 頭段於連續上落斜坡進行(總爬升約500M),參加者須要有一定體能要求 及遵守所有道路交通條例。一切安全均須自行負責
-必須配帶安全帽
-只限使用700C公路單車, 必須配有殺車裝置
-請自行帶備簡單維修工具及後備呔
-沿途會設有水站,但請自行帶備補給飲品/能量食品
作者: benng1hk 時間: 2014-6-10 00:47
Group A KOM CHALLENGE 約40KM
大欖涌水塘郊野公園(總爬升約500M)> 青龍頭 青山公路, >荃灣>沙倉
Group B ...
rx78_nt-1 發表於 2014-6-10 00:23
"700C公路單車"<---歧視FR

作者: kkl72 時間: 2014-6-10 01:44
any link ?
作者: yuettoi 時間: 2014-6-10 19:13
Le Coq Sportif cycling HK facebook.
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-10 21:37
我d朋友唔同我玩作者: hkarmy01 時間: 2014-6-10 23:43
我 google search 完唔見有相關資料既...?
有無更多資料提供到...?
不過 俾600幾蚊跑25公里有點...
(平時自己都踩開青公啦...駛鬼俾錢去咩...
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-11 01:15
https://www.facebook.com/events/ ... =plan_mall_activity
作者: volante8657 時間: 2014-6-11 10:22
本帖最後由 volante8657 於 2014-6-11 10:23 編輯
29er得唔得?
http://item.taobao.com/item.htm? ... b10niu18cbe5#detail
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-11 13:36
佢地主要想人用彎把車
作者: volante8657 時間: 2014-6-11 16:48
本帖最後由 volante8657 於 2014-6-11 16:49 編輯
Group A果段用23c/25c似乎好易爆胎
我上次衝都震到飛起(米仔Country rock, 條胎出名軟身)
作者: acog 時間: 2014-6-11 20:14
交野公園用2吋以下?
青山公路上大欖辛苦好多
作者: volante8657 時間: 2014-6-11 22:37
其實果段路系100%鋪裝路, 不過
1)個別路段比較爛
2)有d位好似過山車咁大上大落, 公路車齒比細會辛苦過山地車
作者: madebyp90 時間: 2014-6-13 02:26
女子監獄入,出大棠
草地位over 1:4
700c真係冇乜腳力都唔掂
作者: volante8657 時間: 2014-6-13 11:06
本帖最後由 volante8657 於 2014-6-13 11:07 編輯
我反而驚大欖涌頂(假如我冇理解錯佢份地圖)
我地山地車行2_T-32攻頂都要未必個個挨到上去
公路車少極都39T-28, 真係驚有人斷鏈
作者: tonyikh 時間: 2014-6-20 10:22
同大帽山比, 邊個難啲?
我可以用30 mins 上到大帽山郊野公園水牌
有能力完成上大欖涌?
作者: yuettoi 時間: 2014-6-20 19:50
好多RB已經係前34T帶後28T.
作者: volante8657 時間: 2014-6-20 22:15
冇分别吖
仍然冇細餅
作者: acog 時間: 2014-6-20 22:35
3餅, 30拖30, 28c, 線碟揮手區:D
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-21 10:26
acog師兄都去玩嗎?
我報左
預左推車
我睇下d大刀 lock踏友點踩

作者: skybread 時間: 2014-6-21 17:11
700C...姐係XC都唔玩得-,-:
作者: acog 時間: 2014-6-21 18:18
有興趣, 但只會groupb ...
自問肉腳... 以前試過小摺踩 group a 條route... 30拖28 都死下死下...
作者: acog 時間: 2014-6-21 22:48
你報A定B? 以家得返b... 同理可唔可hea 踩架? 我見佢地d comment 好似好認真咁.. (我堅hea架
(我估) 最大的原因莫過於唔同的車種出現, 炒埋一碟O既機會大增. 亦不會有多少人可用451追到RB的車速, 即係好黑人憎O個句. 拖慢晒. 你睇上年炒低O左幾多件. 就知道佢地班友係出來搏殺的.
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-21 23:16
本帖最後由 rx78_nt-1 於 2014-6-21 23:19 編輯
我早一星期報左A
預左要推一段
的確上年有d人傻的
上年我借人MTB去
d pro roadbike友爛地都擘住廿幾三十去
其實唔驚
多數係d人出來晒車
上年天水圍去荃灣來回都大把大刀奋hea
我年我B組用 mtb遲半個鐘出車仲要我等最尾出發
都追到某d A組
一於hea有hea踩
作者: yuettoi 時間: 2014-6-22 07:22
Roodie夠腿力就34T都夠用.
11年小弟踩MTB, 34T拖28T都一腳上舊山頂道, 亦試過上灣仔峽道第一段.
作者: volante8657 時間: 2014-6-23 08:12
大欖涌某段仔應該拍得住舊東涌道

作者: acog 時間: 2014-6-23 13:04
ching 攪到我好想"重溫"大欖郊野公園...
半年前用小摺踩上大佛可以唔使推車(不過百米一停
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-29 18:09
請check email了
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-30 18:23
己取車衣
有幾多巴打報左名?
作者: acog 時間: 2014-6-30 19:55
miss 左今朝果兩個group a 名額。
btw 你會點去燒烤場? 我諗住荃西入。。。。
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-30 20:14
夾人call van
我沙田的話火車又轉西鐵 煩到爆
作者: yu254445 時間: 2014-7-3 15:48
報左GROUP B...
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-4 11:44
我抽中藍色衫
你見到有架Giant 金色字黑色車架 TCR SL2 就是我
作者: yu254445 時間: 2014-7-4 15:22
我踩殘舊S6...希望到時晤洗推車....

回覆 32# rx78_nt-1
作者: acog 時間: 2014-7-4 18:04
group B
黑架紅邊 performer ... 兩截色把布(黑橙)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1692459&k=bb8606613baf89e2357f3486ba135ee7&t=1782140585&sid=1t41gRYncO

作者: acog 時間: 2014-7-6 14:12
just arrive....
作者: acog 時間: 2014-7-6 16:03
完左,抖緊,著ironman 花under amor
作者: marcojr 時間: 2014-7-6 19:16
本帖最後由 marcojr 於 2014-7-6 19:19 編輯
Group A, 攪掂唔需要推車
落黎見到個師兄炒山,成面血
頭盔都爆左
上山段路又大斜又Rolling
真係少d 體能唔推緊車
有幾個rolling 上大斜,踩到抽頭
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-6 22:31
我都係凡人
都係要推車
風景不錯
但rb真係吾多合踩
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-7 10:52
http://www.sportsoho.com/pg/phot ... hong-kong-tour-2014
有相
作者: yu254445 時間: 2014-7-7 13:36
尋日我都造左老漢....
好彩山頂水站前踩上去...!!
作者: yu254445 時間: 2014-7-7 14:00
好彩影到我踩緊的.....
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-7 18:00
都影到我但我幾乎包尾
作者: marcojr 時間: 2014-7-7 20:00
好彩佢影果下企係度搖車

作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-7 20:43
用盡全力踩去
不過水站真太遠啦
一開波上水霸已經有人推
作者: marcojr 時間: 2014-7-7 22:30
第一個水站係山頂..... 我真係呆左
我以為上一半山就有水站
浴途真係意志力頂住,心跳長keep 170
利申:我用52/36餅 +28T 11速 攪上山.....
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: ooyauoo 時間: 2014-7-7 23:55
回覆 45# marcojr
佩服
作者: yu254445 時間: 2014-7-8 16:47
我有朋友比我較後落山.....有見到炒車個師兄...頭盔碎,車架,鈴拗晒...成地血!
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-7-8 18:10
我應該最後落山
因為有師兄唔記得拎頭盔
我等佢拎返再下山
見到警察影相及一個分開一半的頭盔
見到架車呔都爆埋
另外你地有冇抽到獎
估唔到咁多師兄都有去玩
作者: marcojr 時間: 2014-7-8 22:45
抽中左手套,聽日叫朋友去拎
作者: yu254445 時間: 2014-7-9 13:28
代朋友抽中SONY 個手環


