Board logo

標題: 又踩斷鍊... 原因已知 [打印本頁]

作者: acog    時間: 2014-2-18 20:41     標題: 又踩斷鍊... 原因已知

分享一下, 因為挑戰5日環台, 整左架 美利達 big7, 27.5吋呔既山地, 換左硬叉, 改左 48-36-26 +11-36
新年前踩轉荔景山->華員邨 -> 華景山莊... 踩斷條 MAVIC 十速...
之後整返今日再試踩汀九 -> 荃灣... 試下48T 可以幾快, 一路都好順...
點知去到黄金海岸紅燈前起步 (中餅, 中飛輪) 一踩就斷... 仲要斷幾截.. 細查後發覺有多個一個快拆扣

唯有call車出去車鋪, 坐車時暗駡中黑店....
到相熟車鋪佢地一聽 48T + 36 便知原因... 因為鍊唔夠長, 該車鋪夾硬駁長又唔講
我亦冇為意... 而且之前踩車算輕腳所以冇事.... 最後換條山地鍊再tune 返就ok...

上網睇返就算 giant d crossroad 都係48T + 11-34T... 所以我係抵死

1654014_10152284053425917_1800672779_n.jpg

圖片附件: 1654014_10152284053425917_1800672779_n.jpg (2014-2-18 20:40, 82.5 KB) / 下載次數 23
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1640458&k=83ef6af130ca7ebcacc1ccea90b7a8d5&t=1782145160&sid=1iEb9PVjS0f


作者: eriklam9999    時間: 2014-2-18 22:56

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 伏喱哩    時間: 2014-2-19 11:28

本帖最後由 伏喱哩 於 2014-2-19 11:30 編輯

就算兩個快拆扣都唔會咁易斷錬.
死因應另有病情.
我認為多左4T駁唔夠長.
作者: iamboy334    時間: 2014-2-20 11:17

吾夠長應該波腳出事先bo

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: tonely    時間: 2014-2-20 18:50

5日環台? 勁

posted by mobile
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-2-22 14:17

5日1000km 唔用rb 有難道
作者: acog    時間: 2014-2-22 20:07

咁有小環島架嘛,9xxkmh
唔踩蘇花同熟路同日踩12粒鐘都ok呱, 最麻煩係入左城市揾路出返縣道

mobile01 最勁神人係48 小時, 1000kmh
作者: acog    時間: 2014-2-22 20:16

posted by mobile
作者: acog    時間: 2014-2-22 20:19

最後換左條ybt 116 links 仲有剩,tune 完順過之前,可能之前tune得唔好...
作者: iamboy334    時間: 2014-2-22 20:46

我都想去台灣踩
作者: nelson157953    時間: 2014-3-6 19:45

台灣踩車正 我都想
作者: y42441111    時間: 2014-3-14 00:05

very danger ar





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2