標題: 有冇人玩緊A 貨STRIDA? [打印本頁]
作者: paddead 時間: 2014-1-23 12:08 標題: 有冇人玩緊A 貨STRIDA?
本帖最後由 paddead 於 2014-1-24 09:59 編輯
我玩緊,,,,,唔錯...
見到可以SAY個HI
作者: 2slow 時間: 2014-1-23 15:06
我都想買, 邊樹買好呢
作者: paddead 時間: 2014-1-23 16:47
玩過,唔錯
作者: QoQ 時間: 2014-1-23 18:14
好心喇,買A貨就咪咁張揚啦!
作者: paddead 時間: 2014-1-23 20:18
so what?
作者: QoQ 時間: 2014-1-23 20:28
唔系嘛,犯法都咁囂。。。。。
作者: paddead 時間: 2014-1-23 20:59
犯咩法?
我用A 貨LV, 又唔係賣
作者: QoQ 時間: 2014-1-23 21:04
哈哈,無瀨到吖。。。。。。。。。
作者: madebyp90 時間: 2014-1-24 01:35
strida専利己過
冇犯法
作者: blueLakH 時間: 2014-1-24 16:40
回復 1# paddead
即係渣打信用卡那部 NAKATA?
作者: paddead 時間: 2014-1-24 16:59
No

