Board logo

標題: 請教小摺問題 (大行SP16) [打印本頁]

作者: 恐怖份子    時間: 2013-10-14 08:48     標題: 請教小摺問題 (大行SP16)

我踩中國版DAHON SP16,只換左芒果1.1呔,其實原裝
一直以來都覺得架車唔好去(三年前買果陣D人話鋼架好好去又實淨D,所以簡SP,不簡VP)
但部車跌速好快好明顯,尤其由平路衝上斜,其它車友既MTB,小摺,RB等,衝到一半再踩都好好去,我就不停降波先踩到,否則勁重腳(自覺體能OK)
有冇踩DAHON SP車友可以分享下? 是小摺的特性,還是SP問題

BTW,鋼架真係好實淨,踩咁多年馬路,摺位都FIT,無乜調校又無雜聲
作者: Nadesico    時間: 2013-10-14 10:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: via    時間: 2013-10-14 18:32

車架除左重同風阻
好唔好去唔靠人就主要靠對軨
作者: nayukimin    時間: 2013-10-14 20:42

基本上成套傳動系統的問題,由牙盤、BB、單車鏈、波腳到車軨對HUB都有影響。
仲有SP16係鋼架,原車已經重,SP16同RB或其他小輪徑重量差咁多,都好難比到。
而家你最大可能去升級D件同偷輕架車,咁先同其他單車有得比。
不過人七車三,不如再TRAIN好自己先
作者: rayho    時間: 2013-10-16 09:15

有無洗過鍊 ? 冇就洗一次先
真係要換野可以換左BB同牙盤(大餅)
作者: nashnash    時間: 2013-10-16 11:59

你先試下人地部車, 再叫人地試你部車
踩同一段路, 先試得出問題

自覺體能 OK,  不是客觀因素.
作者: 恐怖份子    時間: 2013-10-16 12:37

你先試下人地部車, 再叫人地試你部車
踩同一段路, 先試得出問題

自覺體能 OK,  不是客觀因素. ...
nashnash 發表於 2013-10-16 11:59


其實我唔應該話部車慢,我應該話部車既傳動效率係咪無其它小摺咁高,
作者: polyupbl    時間: 2013-10-16 13:28

對車軨係波子定啤鈴?
啤鈴軨順好多
作者: ryan_cheung    時間: 2013-10-16 16:14

回復 8# polyupbl


原裝係啤鈴

我踏 SP 18
作者: madebyp90    時間: 2013-10-16 17:35

回復  polyupbl


原裝係啤鈴

我踏 SP 18
ryan_cheung 發表於 2013-10-16 16:14


k,n
前2後2


2012車
前dahon走珠,後N 2啤呤
作者: 恐怖份子    時間: 2013-10-20 10:50

個方芯中軸及雙大餅有冇版友知幾重? 如果換ceramic BB及中空雙餅(全套包170脾$900左右),重9XXG包170脾,會否有明顯分別?
作者: madebyp90    時間: 2013-10-20 17:54

個方芯中軸及雙大餅有冇版友知幾重? 如果換ceramic BB及中空雙餅(全套包170脾$900左右),重9XXG包170脾,會否 ...
恐怖份子 發表於 2013-10-20 10:50



    心理上好D吧

1) 90%阻力來自風阻
2)如果sp8滿足唔到你,換車 la
RB唔貴
作者: 恐怖份子    時間: 2013-10-20 18:15

心理上好D吧

1) 90%阻力來自風阻
2)如果sp8滿足唔到你,換車 la
RB唔貴 ...
madebyp90 發表於 2013-10-20 17:54


RB真係唔貴,萬幾蚊巳經很不錯,但住市區地方細,又要坐車先去到新界地區踩車,摺車方便好多
作者: madebyp90    時間: 2013-10-20 19:54

RB真係唔貴,萬幾蚊巳經很不錯,但住市區地方細,又要坐車先去到新界地區踩車,摺車方便好多 ...
恐怖份子 發表於 2013-10-20 18:15



    除非你上的士(拆頭,尾一樣also ok)
唔係mtr的話,一樣方便
係上不到巴士


1)上大刀
2)改買naa
作者: nayukimin    時間: 2013-10-20 20:13

個方芯中軸及雙大餅有冇版友知幾重? 如果換ceramic BB及中空雙餅(全套包170脾$900左右),重9XXG包170脾,會否 ...
恐怖份子 發表於 2013-10-20 10:50


換中空BB的分別唔會好大,平路你可能會快到1km/h左右。
上斜會明顯D,用同等力上大斜可以低一個波上到,細斜應該FEEL唔到有大分別。
作者: madebyp90    時間: 2013-10-20 21:38

換中空BB的分別唔會好大,平路你可能會快到1km/h左右。
上斜會明顯D,用同等力上大斜可以低一個波上到, ...
nayukimin 發表於 2013-10-20 20:13



    不如收sp18' vp18
56/44

加埋lock,可以再快DD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2