作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-8-18 01:26 標題: 聽日打算去upgrade 架Fuji R1
主要既upgrade:
Trigon Carbon 一體式平把
Token BB
Sunrise 451 + Panaracer 1" 呔
105 細C 夾
Swisstop brake 膠
埋單應該$5k 左右
作者: Mathk 時間: 2013-8-18 01:33
又五千
作者: Panda_ChuN 時間: 2013-8-18 01:47
換大車啦XD
作者: hkarmy01 時間: 2013-8-18 01:56
唔值...呢D錢羅去儲一儲換部大車好過...
好老實講...小輪徑只需要一套105 就真係乜都夠..
碳纖輕唔得幾多..但貴好多好多...
token BB 係好野黎...不過要小心避免水戰..否則好快打柴
作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-8-18 02:15
其實我既budget 已經夠買架全碳架RB
只係鍾意玩細架~
作者: Mathk 時間: 2013-8-18 02:17
5000蚊全碳咪得淘仔碳
其實可以租個單車倉,都係二千幾一年
作者: 新遺失戰艦 時間: 2013-8-18 02:18
本帖最後由 新遺失戰艦 於 2013-8-18 02:29 編輯
我指我既全車總值~
當初既budget 係預12k 左右玩車
我已經有個倉~

KT 萍果單車倉唔實用 (KT要 $500) 貴過普通倉
所以組左個萍果普通倉, 一次俾左一年錢(85折), 平均都係$460
htp://www.applestorage.com.hk/price_kt_eastsun.html
作者: madebyp90 時間: 2013-8-18 03:19
bb其實得心理作用
早排同人整車
冇鏈下
cheap到gta禁上下,大餅都可以空轉好耐,阻力小之又小
作者: bearx 時間: 2013-8-18 11:29
Sunrise 451 + Panaracer 1" 呔 連手工錢幾銀.
同埋個花鼓既聲係響+沉定 響+高頻?
我係小輪徑新手
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1569549&k=6dff54527050be909df116db6fe8dbaa&t=1782194523&sid=4sHDQ9HqIP

作者: hkarmy01 時間: 2013-8-18 13:53
本帖最後由 hkarmy01 於 2013-8-18 20:08 編輯
大餅空轉耐 =/= 踩踏時順暢
呢個同BB bearing 入邊既珠仔密合度有關
係無鏈既情況下空轉順暢,=珠仔之間有唔少虛位,密合度較低,騎上去踩加左loading 同出力之後,因為密合度較低既關係,有部份既力量會被浪費左
相反,有部份BB係大餅無鏈時空轉睇落好似唔多順暢,但踩起黎卻比空轉順暢既BB 更省力更順
呢個就係珠仔既真圓同密合度有關
並唔係咩心理作用...

