Board logo

標題: [問題] OTA 座管成日下滑 [打印本頁]

作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-15 23:31     標題: [問題] OTA 座管成日下滑

話說小弟部車係 Dahon SP18
幾個月前換佐 OTA 座通
換埋個ABS 膠管套
但係唔知點解呢排成日踏踏下下滑...
見下圖, 成日踏踏下踏到4-5...
有咩方法可以令佢唔下滑 (铝座通)?
2013-04-15 22.17.10.JPG

2013-04-15 22.17.19.JPG


另加埋產品 Link
http://item.taoxxx.com/item.htm?id=6897020950

http://tradearchive.taoxxx.com/trade/detail/tradeSnap.htm?spm=a1z09.2.9.290.aIK9EG&tradeID=168391652412731

圖片附件: 2013-04-15 22.17.10.JPG (2013-4-15 23:29, 71.58 KB) / 下載次數 0
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1519321&k=962d261e0fafe57b9dcf42df0dbc951a&t=1782138577&sid=4sHCO7zabA



圖片附件: 2013-04-15 22.17.19.JPG (2013-4-15 23:29, 72.41 KB) / 下載次數 0
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1519322&k=70e3b8953e942afe38c8cab8d64a5121&t=1782138577&sid=4sHCO7zabA


作者: 某人兄    時間: 2013-4-16 08:26

快拆粒螺絲扭緊D?
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-16 08:48

回復 2# 某人兄


己經扭到好緊
宜家要用盡力先可以將快拆扣鎖緊
但係踏十分鐘左右都會有下跌情況
作者: royzer0    時間: 2013-4-16 09:00

你支通有無紋? 我就咁見你支通好滑身..  我支OTA 有細紋咬得好緊.
定係你買錯左SIZE通...細左個碼?
作者: nayukimin    時間: 2013-4-16 09:05

建議唔好用ABS膠管套,我之前用LITEPRO坐通,配ABS膠管套,成日坐通跌落黎,用左半個月個膠管套個頂位爆左,條坐通直接插落地,之後換返原廠鋁管套,就咩事都冇。
根本就係ABS膠管套同坐通摩擦力不足同食唔到力的問題,用返原廠管套,唔好怕條坐通會花。
利申: 我得60KG左右
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-16 09:05

有紅橫紋架
Size 係 33.9mm
你部都係 Dahon + OTA 33.9mm 咬得實嗎?
作者: royzer0    時間: 2013-4-16 09:09

有紅橫紋架
Size 係 33.9mm
你部都係 Dahon + OTA 33.9mm 咬得實嗎?
ryan_cheung 發表於 2013-4-16 09:05



    我係33.9  唔可以話100%實,90%實..點都有少少,下降... 我踩完30KM 降一格倒..  膠管套+OTA
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-16 09:27

回復 7# royzer0


但係快拆扣係咪緊到要用盡全力先至鎖到??
作者: 6994    時間: 2013-4-16 17:36

回復  royzer0


但係快拆扣係咪緊到要用盡全力先至鎖到??
ryan_cheung 發表於 16/4/2013 09:27


試下快拆位落少少雪油
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-16 21:44

回復 9# 6994


我上網睇有啲人話會好易鬆....
搞到我唔敢落
同埋屋企無靚雪油得五金鋪果啲
作者: 6994    時間: 2013-4-17 10:03

回復  6994


我上網睇有啲人話會好易鬆....
搞到我唔敢落
同埋屋企無靚雪油得五金鋪果啲  ...
ryan_cheung 發表於 16/4/2013 21:44


Sorry, 講漏左, 係快拆扣果度落雪油, 普通雪油就得,
目的係容易d開快拆扣
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-17 10:32

回復 11# 6994


唔該你就真
你係指快拆螺絲位落定係抉拆用力個扣位落?
作者: 6994    時間: 2013-4-17 20:24

回復  6994


唔該你就真
你係指快拆螺絲位落定係抉拆用力個扣位落?
ryan_cheung 發表於 17/4/2013 10:32


快拆金色果塊片度落雪油
作者: 黃金俠    時間: 2013-4-19 22:42

快拆好似掉轉左wor...seatpost落少少雪油,下次拆會易d
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-20 14:06

回復 14# 黃金俠


調轉佐??? 唔係掛
調返轉好似裝唔到...
Seat Post 落雪油唔會令佢下滑得更快嗎??
作者: 黃金俠    時間: 2013-4-20 15:35

回復  黃金俠


調轉佐??? 唔係掛
調返轉好似裝唔到...
Seat Post 落雪油唔會令佢下滑得更快嗎?? ...
ryan_cheung 發表於 2013-4-20 14:06
好似前後掉轉
.吾用雪油就買支park tool油[白色]
作者: ryan_cheung    時間: 2013-4-20 15:44

回復 16# 黃金俠


佢後面有個位有無牙螺絲鎖住個快拆扣
如果調轉裝會食佐入個坑位, 無牙螺絲失去作用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2