作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-15 23:31 標題: [問題] OTA 座管成日下滑
話說小弟部車係 Dahon SP18
幾個月前換佐 OTA 座通
換埋個ABS 膠管套
但係唔知點解呢排成日踏踏下下滑...
見下圖, 成日踏踏下踏到4-5...
有咩方法可以令佢唔下滑 (铝座通)?
另加埋產品 Link
http://item.taoxxx.com/item.htm?id=6897020950
http://tradearchive.taoxxx.com/trade/detail/tradeSnap.htm?spm=a1z09.2.9.290.aIK9EG&tradeID=168391652412731
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1519321&k=962d261e0fafe57b9dcf42df0dbc951a&t=1782138577&sid=4sHCO7zabA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1519322&k=70e3b8953e942afe38c8cab8d64a5121&t=1782138577&sid=4sHCO7zabA

作者: 某人兄 時間: 2013-4-16 08:26
快拆粒螺絲扭緊D?
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-16 08:48
回復 2# 某人兄
己經扭到好緊
宜家要用盡力先可以將快拆扣鎖緊
但係踏十分鐘左右都會有下跌情況

作者: royzer0 時間: 2013-4-16 09:00
你支通有無紋? 我就咁見你支通好滑身.. 我支OTA 有細紋咬得好緊.
定係你買錯左SIZE通...細左個碼?
作者: nayukimin 時間: 2013-4-16 09:05
建議唔好用ABS膠管套,我之前用LITEPRO坐通,配ABS膠管套,成日坐通跌落黎,用左半個月個膠管套個頂位爆左,條坐通直接插落地,之後換返原廠鋁管套,就咩事都冇。
根本就係ABS膠管套同坐通摩擦力不足同食唔到力的問題,用返原廠管套,唔好怕條坐通會花。
利申: 我得60KG左右

作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-16 09:05
有紅橫紋架
Size 係 33.9mm
你部都係 Dahon + OTA 33.9mm 咬得實嗎?
作者: royzer0 時間: 2013-4-16 09:09
我係33.9 唔可以話100%實,90%實..點都有少少,下降... 我踩完30KM 降一格倒.. 膠管套+OTA
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-16 09:27
回復 7# royzer0
但係快拆扣係咪緊到要用盡全力先至鎖到??
作者: 6994 時間: 2013-4-16 17:36
試下快拆位落少少雪油
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-16 21:44
回復 9# 6994
我上網睇有啲人話會好易鬆....
搞到我唔敢落
同埋屋企無靚雪油得五金鋪果啲

作者: 6994 時間: 2013-4-17 10:03
Sorry, 講漏左, 係快拆扣果度落雪油, 普通雪油就得,
目的係容易d開快拆扣
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-17 10:32
回復 11# 6994
唔該你就真
你係指快拆螺絲位落定係抉拆用力個扣位落?
作者: 6994 時間: 2013-4-17 20:24
快拆金色果塊片度落雪油
作者: 黃金俠 時間: 2013-4-19 22:42
快拆好似掉轉左wor...seatpost落少少雪油,下次拆會易d
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-20 14:06
回復 14# 黃金俠
調轉佐??? 唔係掛
調返轉好似裝唔到...
Seat Post 落雪油唔會令佢下滑得更快嗎??
作者: 黃金俠 時間: 2013-4-20 15:35
好似前後掉轉
.吾用雪油就買支park tool油[白色]
作者: ryan_cheung 時間: 2013-4-20 15:44
回復 16# 黃金俠
佢後面有個位有無牙螺絲鎖住個快拆扣
如果調轉裝會食佐入個坑位, 無牙螺絲失去作用


