Board logo

標題: 對單車熟悉既人請進... 問:一般單車容唔容意成個腳踏連鍊帶,前後齒輪/蓋拆左佢,想部單車變成只用腳扒地控制前行/停 [打印本頁]

作者: littleme    時間: 2012-12-28 17:10     標題: 對單車熟悉既人請進... 問:一般單車容唔容意成個腳踏連鍊帶,前後齒輪/蓋拆左佢,想部單車變成只用腳扒地控制前行/停

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkarmy01    時間: 2012-12-28 17:48

你講緊d乜?唔係好明,係咪想指由普通單車改成梗牙fixed gear?

個關鍵係後轆個hubs 度
作者: littleme    時間: 2012-12-28 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lawrencelau1    時間: 2012-12-28 18:04

咁做ge 話, 腳長又死, 腳短更死
點都行唔快
作者: littleme    時間: 2012-12-28 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littleme    時間: 2012-12-28 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seaangel    時間: 2012-12-28 18:12

回復 5# littleme


    普通單車都學到,根本無必要咁整
作者: lawrencelau1    時間: 2012-12-28 18:15

唔係想快,係想學平衡
littleme 發表於 2012-12-28 18:10


係唔識踩單車定想做單輪單車表演者 ?
如果係前者, 架車唔郁得快, 唔會平衡到
作者: hkarmy01    時間: 2012-12-28 18:23

想學平衡,你拆左張seat 咪得囉
好似某d 花式/特技單車甘,直頭連seat都無
想坐都無得坐,全程靠雙腳

或者直接買部花式單車
作者: Moderator    時間: 2012-12-28 18:45

拆腳踏要一支梗頭
要拆埋脾就要專用工具,幾十蚊應該ok
作者: edo963    時間: 2012-12-28 18:50

拆哂齒輪同腳踏
咁未退化到單車嘅始祖?!
作者: funfunhk    時間: 2012-12-28 19:27

平價單車要:一字批+錘仔+士巴拿+鍊匙
正經單車要:六角匙+鍊匙+餅匙+士巴拿
作者: funfunhk    時間: 2012-12-28 19:31

樓主想學外地小朋友學踩單車方法?
只拆腳踏便可以了~  
作者: 問題大2011    時間: 2012-12-28 20:47

攞架單車去單車舗比錢拆好平通常幾草
作者: ricky1992    時間: 2012-12-28 20:54

學行車?
作者: it_jobs    時間: 2012-12-30 10:16

拆腳踏夠架啦,拆到餅條鍊都吊吊fing,
作者: max35988    時間: 2012-12-31 22:20

樓主講個架實係電單車
作者: BonBon~    時間: 2013-1-4 13:02

本帖最後由 BonBon~ 於 2013-1-4 13:07 編輯

樓主想要厘架?? 00bike.jpg

圖片附件: 00bike.jpg (2013-1-4 13:06, 28.77 KB) / 下載次數 45
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1476375&k=eb6908401faec68cc3c5f36716107096&t=1782132899&sid=1mYk8LPzrOC






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2