Board logo

標題: 嘩在淘寶見到 D單車衫, 有無人要著呀!扮 IRONMAN! [打印本頁]

作者: eyeonme    時間: 2012-7-27 21:29     標題: 嘩在淘寶見到 D單車衫, 有無人要著呀!扮 IRONMAN!

嘩在淘寶見到 D單車衫, 有無人要著呀!扮 IRONMAN!
勁呀!~
T1lnndXdpbXXXSQSfb_124859.jpg_310x310.jpg
_!!111579889.jpg



圖片附件: T1lnndXdpbXXXSQSfb_124859.jpg_310x310.jpg (2012-7-27 21:28, 40.92 KB) / 下載次數 93
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1406581&k=e665c093bbd09bba94d8a67672a1ef66&t=1782194101&sid=1t42g6JixB



圖片附件: _!!111579889.jpg (2012-7-27 21:28, 106.97 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1406582&k=af38d102aafed02dd88787795d46f369&t=1782194101&sid=1t42g6JixB


作者: ToG    時間: 2012-7-27 21:50

回復 1# eyeonme


    how much
作者: eyeonme    時間: 2012-7-27 22:04

回復 2# ToG

我睇到是,短 195 長216  人仔!
作者: hkarmy01    時間: 2012-7-27 22:11

好核突...你著埋我果份
作者: eyeonme    時間: 2012-7-27 22:16

回復 4# hkarmy01


哈 可能有人喜歡呢!
不過 不是我們吧!
作者: proswing    時間: 2012-8-8 00:24

使唔使咁有型呀!
作者: ahon    時間: 2012-8-9 15:02

好正、好中意
作者: rt    時間: 2012-8-9 17:05

有乜其他如蝙蝠俠、蜘蛛俠、超人等等呀 ~
作者: feiterry    時間: 2012-8-16 00:08

好正wor~
作者: eyeonme    時間: 2012-8-16 14:09

回復 8# rt


   我見到有 美國隊長!
作者: polkmn    時間: 2012-8-17 12:24

扮IRONMAN
作者: mosguy    時間: 2012-8-19 12:33

so cool wor~
作者: lkw1819    時間: 2012-8-24 11:57

之前見到有spiderman!!
作者: colonelthigh    時間: 2012-8-25 11:36

回復  rt


   我見到有 美國隊長!
eyeonme 發表於 2012-8-16 14:09



    好似都見過...幾靚!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2