作者: eyeonme 時間: 2012-7-27 21:29 標題: 嘩在淘寶見到 D單車衫, 有無人要著呀!扮 IRONMAN!
嘩在淘寶見到 D單車衫, 有無人要著呀!扮 IRONMAN!
勁呀!~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1406581&k=e665c093bbd09bba94d8a67672a1ef66&t=1782194101&sid=1t42g6JixB

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1406582&k=af38d102aafed02dd88787795d46f369&t=1782194101&sid=1t42g6JixB

作者: ToG 時間: 2012-7-27 21:50
回復 1# eyeonme
how much
作者: eyeonme 時間: 2012-7-27 22:04
回復 2# ToG
我睇到是,短 195 長216 人仔!
作者: hkarmy01 時間: 2012-7-27 22:11
好核突
...你著埋我果份作者: eyeonme 時間: 2012-7-27 22:16
回復 4# hkarmy01
哈 可能有人喜歡呢!
不過 不是我們吧!
作者: proswing 時間: 2012-8-8 00:24
使唔使咁有型呀!
作者: ahon 時間: 2012-8-9 15:02
好正、好中意
作者: rt 時間: 2012-8-9 17:05
有乜其他如蝙蝠俠、蜘蛛俠、超人等等呀 ~
作者: feiterry 時間: 2012-8-16 00:08
好正wor~
作者: eyeonme 時間: 2012-8-16 14:09
回復 8# rt
我見到有 美國隊長!
作者: polkmn 時間: 2012-8-17 12:24
扮IRONMAN
作者: mosguy 時間: 2012-8-19 12:33
so cool wor~
作者: lkw1819 時間: 2012-8-24 11:57
之前見到有spiderman!!
作者: colonelthigh 時間: 2012-8-25 11:36
好似都見過...幾靚!



