作者: javacomhk 時間: 2021-6-26 00:25 標題: Windows 11 來了,那舊的電腦不支持的怎麼辦?
本帖最後由 javacomhk 於 2021-6-28 01:59 編輯
首先那些舊電腦會不支持?
32bit 的不支持
4G RAM 以下的不支持
intel CPU 第七代或以下的不支持,支持Intel Coffee Lake or above,AMD Ryzen 2000 or above。
另外: Intel Mac Bootcamp 冇 TPM 不支持 Windows 11。Parallel Desktop 都可能唔得。
我想到的
(選擇1) 不支持的舊電腦如可以選擇加RAM 或
及重新安裝Windows 10 64 bits
(選擇2)繼續使用Windows 10 直至不能更新或者繼續使用最穩定的Windows 7。
(選擇3) 買新機,例如 第11代 Intel CPU 有32G RAM 及NVME SSD。
作者: toylet 時間: 2021-6-26 00:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomas6681 時間: 2021-6-26 08:31
不支持不等於吾可以裝,G41底板2g Ram都可以,反而顯示卡太舊就不能裝win11,要求顯卡支援 DirectX 12.0及 WDDM 2.0.
作者: javacomhk 時間: 2021-6-26 11:20
本帖最後由 javacomhk 於 2021-6-26 12:03 編輯
When it said not supported, you run the risk for not being able to install when final release through formal channel. Even though you can bypass it when in beta and preview channel.
E.G. you can bypass TPM now, but not sure about the final release version. Especially, when Windows 11 would support Android App from Amazon Store.
作者: Jamesbond007 時間: 2021-6-26 12:05
本帖最後由 Jamesbond007 於 2021-6-26 12:06 編輯
首先那些舊電腦會不支持?
32bit 的不支持
4G RAM 以下的不支持
intel CPU 第七代或以下的不支持
我想到的
(選擇1) 不支持的舊電腦如可以選擇加RAM 或
及重新安裝Windows 10 64 bits
(選擇2)繼續使用Windows 10 直至不能更新或者繼續使用最穩定的Windows 7。
(選擇3) 買新機,例如 第11代 Intel CPU 有32G RAM 及NVME SSD。
javacomhk 發表於 26/6/2021 00:25
我的主機目前是出局了(因為 X99 不支援 Intel PTT (Platform Trust Technology)),怎麼辦?繼續用 Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 LTSC 就可以了,沒問題。
反正 Windows 11 的「新功能」如執行 Android 程式對我來說完全沒用,所以無所謂。
作者: thomas6681 時間: 2021-6-26 12:15
本帖最後由 thomas6681 於 2021-6-26 12:22 編輯
我的主機目前是出局了(因為 X99 不支援 Intel PTT (Platform Trust Technology)),怎麼辦?繼續用 Wind ...
Jamesbond007 發表於 2021-6-26 12:05
有TPM 2.0 卡,買張加上去,bios開翻就可以.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269819&k=743d73cc04b6db7ab7f50a77ec23cc8d&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269820&k=0f4e524e538cb193ec7a358a16bf5bea&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: Jamesbond007 時間: 2021-6-26 12:31
我知道可以這麼做(前題是能找到符合我底板的),但為什麼我要付錢買一個對我來說沒用的東西?就為了 Windows 11?
不了。留給其他想要的人吧。
作者: toylet 時間: 2021-6-26 12:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2021-6-26 12:44
回覆 1# javacomhk
轉會LINUX , 我用緊UBUNTU+LUBUNTU DESKTOP,用左7年,幾好用,絕對好過WIN10
作者: javacomhk 時間: 2021-6-26 13:29
回覆 javacomhk
轉會LINUX , 我用緊UBUNTU+LUBUNTU DESKTOP,用左7年,幾好用,絕對好過WIN10 ...
bongbong3481 發表於 2021-6-26 12:44
都唔同類別,無得比較。
作者: javacomhk 時間: 2021-6-27 01:50
最後結論就係免費升Windows 11係假現象黎嘅,終於學到Apple 野要賣Hardware 賣 cloud service 賺錢啦。
作者: chue 時間: 2021-6-27 04:02
點會冇得比較?都係做返同一樣野?
作者: antonyhk 時間: 2021-6-27 07:33
本帖最後由 antonyhk 於 2021-6-26 23:35 編輯
反而升唔升Win 11, 我既concern唔係TPM (因為我幾部電腦BIOS都可開), 而係會唔會因為想上Win 11而開TPM?
開咗TPM後,如硬件壞咗隻SSD唔可以搬去另一部腦開?Backup image只支持現在硬件?我擔心既係data會唔會因為硬件壞咗而無哂多D
多隻香爐多隻鬼,如一定要開TPM才可UP既,我寧願繼續用Win 10, 用得好好哋

作者: javacomhk 時間: 2021-6-27 08:41
本帖最後由 javacomhk 於 2021-6-27 08:45 編輯
反而升唔升Win 11, 我既concern唔係TPM (因為我幾部電腦BIOS都可開), 而係會唔會因為想上Win 11而開TPM?
...
antonyhk 發表於 2021-6-27 07:33
要開TPM 就係要搵錢嘅目標,的App 都同時有保護。你的Data 應該要Backup 去OneDrive,咁又迫你買多樣Service。
作者: joelty 時間: 2021-6-27 08:49
反而升唔升Win 11, 我既concern唔係TPM (因為我幾部電腦BIOS都可開), 而係會唔會因為想上Win 11而開TPM?
...
antonyhk 發表於 2021-6-27 07:33
即使開了TPM
但唔用BITLOCKER/DEVICE ENCRYPTION 的話
你照樣可以拆走隻SSD 去另一部機
開了BITLOCKER/DEVICE ENCRYPTION 就要用記錄解鎖KEY 或者俾佢上載至MS Account
出事時用來解鎖
作者: antonyhk 時間: 2021-6-27 09:08
回復 14 #javacomhk
我覺得最終微軟都會『軟』,唔係少人升級搞個Win 11出黎都無意思!
唔乎合TPM或BIOS唔開TPM都係咁自動升級而fail既,極之擾民,實俾人嘈到要停

作者: Kavin 時間: 2021-6-27 09:29
師兄如果買到幫我買一個,好多無貨
作者: javacomhk 時間: 2021-6-27 10:29
本帖最後由 javacomhk 於 2021-6-27 10:42 編輯
佢依家要搵錢,TPM 同新嘅 Microsoft Store 係重要嘅起點,唔係免費比你升級。真正免費嘅升級 windows 10 已經係最後一代啦。
作者: i9602097 時間: 2021-6-27 10:29
掉落堆填區
作者: thomas6681 時間: 2021-6-27 11:29
我淘咗塊超微AOC-TPM-9655V試吓得吾得,几十蚊吾得都吾肉赤,asus 原裝要三百几.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269941&k=ae988434a93690e6756cc916e07c741c&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: thomas6681 時間: 2021-6-27 11:39
大陸係禁用TPM,除非微軟放棄大陸市場,應該有辦法.
作者: Kavin 時間: 2021-6-27 19:51
師兄試试得唔得
作者: Kavin 時間: 2021-6-27 19:51
師兄試试得唔得
AOC-TPM-9655V is TPM1.2
作者: Kavin 時間: 2021-6-27 19:53
AOC-TPM-9665V IS TPM2.0
作者: Okt04175 時間: 2021-6-27 21:08
中國特別供應版?
作者: thomas6681 時間: 2021-6-27 21:56
9665要390元未必送香港,asus tpm 2.0 368人仔,不過吾會買,吾係吾舍得,係吾會為咗win11嘥几百蚊,反正試用過就算,無乜吸引力.
作者: thomas6681 時間: 2021-6-27 21:59
微軟win8已經推TPM吾成功,而家強推都係失敗多.
作者: Kavin 時間: 2021-6-27 21:59
本帖最後由 Kavin 於 2021-6-27 22:01 編輯
師兄試试AOC-TPM-9655V work 5 work on asus motherboard?
作者: thomas6681 時間: 2021-6-27 22:33
還未收到,賣家話可以用,即管試試.
作者: SteveHon 時間: 2021-6-28 00:16
想請教開secure boot.如果係system summary見到bios mode係 legacy...只有重裝..對嗎?
作者: VADER 時間: 2021-6-28 00:24
幾版前的ubuntu......

作者: javacomhk 時間: 2021-6-28 00:50
大陸用雄夢啦,仲用Win咩。佢要國家安全嘛。
作者: Mathk 時間: 2021-6-28 10:40
既然唔一定要升級就唔係問題。正如打針先可以抽樓,你既然都唔想抽樓又點解必須打針。
作者: pc1668 時間: 2021-6-28 10:58
本帖最後由 pc1668 於 2021-6-28 12:48 編輯
My i3-7130U is too old for Win 11

https://ark.intel.com/content/ww ... cache-2-70-ghz.html
https://docs.microsoft.com/en-us ... ed-Intel-processors
作者: VADER 時間: 2021-6-28 12:38
有官方windows 11 iso下載了嗎???
作者: VADER 時間: 2021-6-28 12:41
要在vm裝一次試下有咩撞先.......
作者: javacomhk 時間: 2021-6-28 12:48
未有,要等preview channel 下載。
作者: VADER 時間: 2021-6-28 12:48
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-28 16:05
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-28 16:10 編輯
或者大家一齊不安裝Windows 11,令到Win11市場佔有率接近0,當全球用家都咁做,反對被強(迫)使用TPM才能獲得升級或容許安裝,我相信M記最終會改變。
不過要咁齊心實在未必做得到,但係若果令到Win11市場佔有率低5年內於5%,我估仍然可以令M記改變。
via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk 時間: 2021-6-28 17:07
其實過去4年嘅Intel 第八代CPU以上 已經支持TPM。係的自己組裝的砌機就可能要加TPM。而Microsoft 要TPM 應該係同新嘅 Microsoft Store 賣App 有關。所以退回決定好似無乜機會。
作者: fung_peace 時間: 2021-6-28 22:09
我有咁多機都無部CPU係第8代的...
如果Win11出左,基本上可以
1. 繼續用Win10,平板/ipad作副
2. 再舊的機轉Linux
好多舊機轉SSD已經順好多好多,
除非Win11真係好吸引,
否則舊款機的出路只有Linux...
而且Linux除左Office工作(打字煩)外,
完全可以響生活應用
Win10唔生性,D客就直接轉Linux
用錢買部新機未必係首選
不過Win10受到Win11直接競爭下
應該會變好的...
作者: kcyipgar 時間: 2021-6-29 09:52
本帖最後由 kcyipgar 於 2021-6-29 09:54 編輯
都唔一定要轉用Linux嘅,始終大家習慣咗用Windows,咪繼續用Windows 7/10囉,只係2024年之後冇patch/hotfix再更新啫,都可以用嘛!
以前Windows 95/98/ME/2000年代冇Windows Update大家咪又係咁用,最多安裝個防病毒軟件,兼等一兩年先至等到個service pack面世,所以將來冇咗更新的Win10其實可以照用。
公司電腦全部都仲用緊Win7,完全正常運作。No Problem!
via HKEPC Reader for Android
作者: chwowaw21 時間: 2021-6-29 12:04
都唔一定要轉用Linux嘅,始終大家習慣咗用Windows,咪繼續用Windows 7/10囉,只係2024年之後冇patch/hotf ...
kcyipgar 發表於 2021-6-29 09:52
舊機配SSD --> Win7
舊機配HDD, sound card --> Win2003, 用XP driver, 靚聲!
作者: usei 時間: 2021-6-29 13:46
MS 搞不好 big little
win 11 可能為 12 代度身訂做
作者: thomas6681 時間: 2021-6-30 16:28
TPM1.2
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270552&k=f89d8e15544c4cd148f80c69f9a63d58&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270553&k=04e5fdf8e6a384ad3e9a733f42d05943&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270554&k=35d773c37b726bf8f7e2bb58b8eb9df7&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270555&k=3d69856261142f4c98ba9fc9ef6d3298&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: fung_peace 時間: 2021-6-30 17:49
網上文章話7代U仲有機會
6代果D一係留響7/10
一係就Linux(好過擺,但個人Server功能其實唔少)
作者: chue 時間: 2021-7-1 10:34
睇咁多頁,睇黎唔駛咁急買新 PC 住,就算部現任瓜左,都仲有其他方案,觀望一下睇到時淘寶有冇跳樓價買返黎再研究點用
作者: Kavin 時間: 2021-7-1 11:32
恭喜師兄,我都買一粒回來先
作者: thomas6681 時間: 2021-7-1 11:57
本帖最後由 thomas6681 於 2021-7-1 12:07 編輯
無謂浪費几拾元,TPM1.2不符合win11安裝要求,就算得CPU都吾得,我純粹嘥几拾元試試底板插槽,吾會為咗win11換電腦.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270687&k=73611d334b0ba844c2575f5aa8d1902a&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: Kavin 時間: 2021-7-1 12:09
thank
作者: VADER 時間: 2021-7-3 00:26
舊電腦或不是用來打機...(舊game...)直接裝ubuntu吧.....新電腦新game.....直接裝ubuntu都可以........
作者: VADER 時間: 2021-7-3 00:36
本帖最後由 VADER 於 2021-7-3 00:41 編輯
在效能上依個版本不會差好遠......(好似都是win10底....只是改了介面....)
升到就升.....不用本末倒置.......為了個介面去升級電腦硬件........
佢依個介面....十年前既ubuntu已經有.....不過要自己攪下咁解..........
你說win11好不好......感覺上係會比win10更有使用上多變化....控制桌面上可更個人化...多桌面多功同步....更有效用盡記憶體同電腦效能.....但用電上是不是有經濟效益就未知......
作者: VADER 時間: 2021-7-3 00:39
第一版win11初出很娘......很老士.......
轉了個人化後......介面比win10討好依一點.....是肯定的......
作者: bongbong3481 時間: 2021-7-3 15:50
回覆 51# VADER
睇完win11的介紹,又要呢樣又果樣,我堅持用番ubuntu 算了(而家部機行win10 都可能慢,win11應該裝吾到)
作者: pc1668 時間: 2021-7-3 17:00
本帖最後由 pc1668 於 2021-7-3 18:29 編輯
I will stick with Win 10 (or 11/12 ...) :
- got used to Windows for decades
- M365 family
ps.
Tried different linux variants (Ubuntu, Mint, Debian, Elementary OS, Zorin OS, Fedora, etc.), gave up eventually.
作者: bongbong3481 時間: 2021-7-11 10:16
回覆 55# pc1668
其實我都用window 好多年(去到window xp), 公司在一定要用window, 如果需要用ms office, 就ubuntu +vm window 行office
可能我只是普通文書上網聽歌睇戲, 少打機(舊GAME,用模擬器玩), 所以用ubuntu 都足够。 不過OFFICE 就一定用MS OFFICE (如果處理公司文件), 如果自己野既文書, 用WPS
作者: ahshing 時間: 2021-8-31 16:57
啱啱爬完文,再晌淘寶搵到呢間,似乎有齊唔同牌子唔同pin數既TPM2.0模組,價錢唔貴可以一戰
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=15#detail
作者: thomas6681 時間: 2021-8-31 17:41
無謂浪費金錢,如果你的CPU不符合,買不買TPM2.0硬體都沒實質性作用.
作者: ahshing 時間: 2021-8-31 17:52
我粒係E5-2683v3啊
我唔覺得唔乎合既情況下裝左win11會推唔郁,只係粒u冇on list而以
我另外仲有部8750H既laptop都裝左win11,如果係E5應該更加快吧
TPM pass到就唔會影響日後update,咁應該都唔會影響日後既使用
作者: Okt04175 時間: 2021-8-31 19:40
本帖最後由 Okt04175 於 2021-8-31 19:43 編輯
其實電腦唔符合要求格硬裝完Win11都唔會收到M$提供嘅更新(即係變相避過老強式更新),咁樣反而令唔鍾意電腦自動更新嘅人會有興趣去用。
不過我鍾意Ubuntu多過Win11,帶返工嘅Macbook同屋企打機嘅PC上面分別喺MacOS同Ubuntu上面用Wine順利行到公司嘅Windows版倉務管理程式同玩到想玩嘅Windows版3A Game之後已經對Windows接近冇晒依賴,唔用Windows都可以照樣打機、播片、做文書野、用特殊用途嘅Windows版程式,再加上中毒機會少咗好多,咁樣Windows對我而言只剩低挑戰Win7可以再戰到幾多年嘅意義。
如果有日新底板冇咗USB 3.2控制器又冇USB 4.0控制器Mod Driver畀Win7用,咁樣我會唔再喺自己電腦上面直接裝Windows,轉為裝Ubuntu做主要系統。
作者: thomas6681 時間: 2021-8-31 20:46
本帖最後由 thomas6681 於 2021-8-31 20:51 編輯
不符合要求電腦裝win11想要有update好容易,只要係insider就有得update.
強制進入insider 通道
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2280619&k=a7fd489450c4495d8b2656df21c8b67c&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: thomas6681 時間: 2021-8-31 21:01
本帖最後由 thomas6681 於 2021-8-31 21:04 編輯
你有TPM2.0,但是cpu不符合要求,用微軟發佈嘅iso係吾可以安裝,會check cpu 合吾合規格,當然要裝亦有辦法.另外tpm2.0與電腦快慢無關,就算二代i7都無問題.
作者: ahshing 時間: 2021-8-31 23:49
我本身係insider...
作者: peterssiu 時間: 2021-9-1 21:27
本帖最後由 peterssiu 於 2021-9-1 21:30 編輯
請問各位,我原本是Dev channel,因為電腦硬件唔附合M$要求,
今日已經無得update,並沒有Dev,Beta channel..要求我改為Windows 10 .
才可以再參加 Insider Preview Channel.安裝Windows 11
請問各位如何解決?
謝謝各位
作者: thomas6681 時間: 2021-9-1 21:44
新版win11 22449.1000 for Dev就快推送,不符合要求的電腦可能被踢出DEV 通道.
作者: longleg 時間: 2021-9-1 23:05
請問各位,我原本是Dev channel,因為電腦硬件唔附合M$要求,
今日已經無得update,並沒有Dev,Beta channel..要 ...
peterssiu 發表於 2021-9-1 21:27
買新機lor
作者: landfi 時間: 2021-9-6 16:12
本帖最後由 landfi 於 2021-9-6 16:15 編輯
舊機CPU, TPM, DX12都不合要求, 可以點先裝到?
已在registry加2個機碼, WIN UPDATE如圖無其他嘢按
WIN 11 DEV 用USB手指做CLEAN INSTALL又話唔支持
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2281647&k=bc20b2e6130201c3b4171c371a67a63e&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: ahshing 時間: 2021-9-8 21:34
本帖最後由 ahshing 於 2021-9-8 21:38 編輯
啱啱收到下面條link個18pin TPM module,即刻裝上塊asrock x99taichi度,冇搞過任何野就咁reload win update就出左win11既update出黎
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=15#detail

win11 update成功

最緊要買之前睇睇塊板既說明書,有冇寫明有TPM module留位,同埋用幾多pin既module
祝各位想上win11既朋友好運
作者: thomas6681 時間: 2021-9-8 21:38
如果係華碩底板無謂嘥錢,bios不支援TPM2.0.
作者: ahshing 時間: 2021-9-8 21:41
但asus自己有出tpm 2.0 module
https://www.asus.com/Motherboard ... ssories/TPM-M-R2-0/
https://dlcdnets.asus.com/pub/AS ... card_QSG_V2_web.pdf
作者: doppelganger 時間: 2021-9-8 22:21
為何要UP上WIN 11呢?
作者: 1597532468000 時間: 2021-9-8 22:41
interesting
其實係咪本來有TPM既機 就算CPU唔係 intel 8th gen/amd ryzen 2以上都可以經windows update升到win11咖?
呢個我都唔知
比你勾起我 又走去試
作者: ahshing 時間: 2021-9-8 22:46
interesting
其實係咪本來有TPM既機 就算CPU唔係 intel 8th gen/amd ryzen 2以上都可以經windows ...
1597532468000 發表於 2021-9-8 22:41
應該就係,前提你塊板要有reserve左插tpm module既pin位
作者: ahshing 時間: 2021-9-8 22:49
我用緊幾部機,主要係剪片ren片,laptop都係近期換所以直接就上到win11
desktop係用左一段日子既e5 2683v3,部機本身夠用但OS想同laptop統一,所以咪想搵方法令佢用到win11
作者: 1597532468000 時間: 2021-9-8 22:49
本帖最後由 1597532468000 於 2021-9-8 23:01 編輯
我用VM 改cpuid當physical machine試 比粒vTPM佢搞掂
唔洗用咩TPM Chip

作者: thomas6681 時間: 2021-9-8 23:17
本帖最後由 thomas6681 於 2021-9-8 23:20 編輯
華碩底板插咗tpm 2.0 module係認到,不過bios唔支援不能enable,除非華碩肯更新bios否則係無用.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282079&k=b61ce84a100b1dbdfd2280407df87984&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: ahshing 時間: 2021-9-8 23:20
我塊華擎個bios都冇tpm option,bios係2018年最新,都用到個module
作者: thomas6681 時間: 2021-9-8 23:24
2018年出嘅bios多數支援TPM2.0,華碩Z97打落的底板係2016年出所以唔支援.
作者: 1597532468000 時間: 2021-9-8 23:29
明明你個BIOS(UEFI)見到TPM State [Enabled]
作者: thomas6681 時間: 2021-9-9 09:34
主要係TPM Enabled Status [Disable]灰色不能選擇Enable
作者: ahshing 時間: 2021-9-9 12:01
會唔會就係你未有果個module先冇得enable咋?
作者: o2mini 時間: 2021-9-9 12:50
所以Win11好快會摺埋! 誰會為了一個"笨柒OS"去花幾千元換部新電腦?
作者: 1597532468000 時間: 2021-9-9 12:58
本帖最後由 1597532468000 於 2021-9-9 13:44 編輯
可能係粒野唔得
照常理諗 如果係bios(uefi)唔support, 就唔會見到有呢堆option, 更加唔會有果個TPM header比你裝粒TPM chip上去
btw, 試左VM裝vTPM, CPU唔合規格, 一樣join到dev channel(唔洗改registry), 之後windows update收到個win 11 insider preview 22449.1000 rs_prerelease
所以應該就升到win11 (insider preview) 但就唔係以前既22000.xxx co_release(似係比較stable既build)
所以我認為m$好可能只係比最unstable果個build你地經windows update升win11, 佢講既52% more BSOD errors有可能係指evaluation版本 聽個名大約估到即係做白老鼠
又所以 我建議唔好再經windows update上win11做白老鼠 要上win11就搵最stable果個build既iso上就得, 根本唔洗join dev channel 上左果d我幫你唔到
暫時係咁樣啦 因為M$ win11 d成日野改黎改去
有錯請指教
作者: big_nature 時間: 2021-9-9 13:46
回覆 83# 1597532468000
等師兄報告!
作者: thomas6681 時間: 2021-9-9 14:14
本帖最後由 thomas6681 於 2021-9-9 14:20 編輯
Tpm 1.2&2.0 都有.華碩short short 地,Z87底板bios有得更新去支援Tpm 2.0.Z97底板沒有.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282165&k=cacd426d43df89db2501c61f91bcdff3&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282167&k=a7907ff285d05f61c7a64de7f914992e&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282168&k=5fa0498cf7b85aad961847f05a42ea49&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: codyhlau 時間: 2021-9-9 15:34
9年舊機塊底板X79無tpm port,
Win 10用得好好哋今次唔駛升上去.
作者: thomas6681 時間: 2021-9-9 21:07
本帖最後由 thomas6681 於 2021-9-9 21:56 編輯
Z77底板升win11都無問題,當然怕麻煩就無謂了.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282267&k=5837d06b0b5ab6b0f4520ce7350014ef&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282268&k=fbd1ed050d4aa4ceaa7e518a62d82755&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282269&k=0043e8101b3488242aa8dc5dd1364c56&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282270&k=5dbc7df283f9a8429147d3179dd18673&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282278&k=1ee8038eba4788b4922d93065f96ded4&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: thomas6681 時間: 2021-9-9 22:42
舊電腦改改bios就可以裝windows server個人用,裝咗成年都係1809.無乜更新,睇都睇到悶,都係win11好,個個星期都有更新,更新有問題又有嘢攪,好玩得多.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282285&k=71322763a11ceb7a08efe5d221f253a2&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: toylet 時間: 2021-9-9 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomas6681 時間: 2021-9-10 09:24
舊辦法仍然work,似乎微軟未下決心封殺不合規格舊電腦.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282323&k=e3263251de7aa279892a486e110ea32c&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2282325&k=383ad5d55bbe632b028770e1da863e02&t=1782151547&sid=484MEhJRvQ

作者: thomas6681 時間: 2021-9-10 09:51
我都無乜用win10,只係用來玩,上吓網睇吓新聞,文書一概不懂.
作者: chue 時間: 2021-9-10 13:56
至少要多謝 ANDROID 整左個 DESKTOP MODE,雖然未普及到咩機咩盒仔都有得玩
作者: thomas6681 時間: 2021-9-10 14:02
如果桌面用,我比較喜歡linux,雖然間中都要打吓 command.
作者: chue 時間: 2021-9-10 22:25
WINDOWS 一樣有的,至少 CHING 也介紹了幾招,還有註冊表本身也算係,不過唔係 DOS 介面
作者: thomas6681 時間: 2021-9-11 09:23
無論linux或windows都越來越圖形化,click兩吓就掂,連基本dos都唔使點用,就快乜都唔識打.
作者: Tube 時間: 2021-9-12 12:51
部腦仲運作良好也夠快
真的不想浪費
作者: codyhlau 時間: 2021-9-12 21:37
多謝
等正式板出時升win11玩玩
作者: peterssiu 時間: 2021-9-13 10:04
請問各位,本人原是Dev channel,但是硬件不合M$的要求.
最近連可以改為Beta的選取都無,是否要Clean Install Win10或者Win11,才可update,1000版本?
作者: thomas6681 時間: 2021-9-13 11:24
試試下載offlineinsiderenroll-2.5.0重新進入DEV通道.
作者: 1597532468000 時間: 2021-9-13 15:44
本帖最後由 1597532468000 於 2021-9-13 15:46 編輯
請問各位,本人原是Dev channel,但是硬件不合M$的要求.
最近連可以改為Beta的選取都無,是否要Clean Install ...
peterssiu 發表於 2021-9-13 10:04
其實用22000.xxx夠, 唔洗join insider preview 既channel都可以繼續收到22000.xxx既update
唔建議用224xx.1000 因為呢個似乎係比dev channel做白老鼠的


