Board logo

標題: [Windows 10] 邊款廣東話輸入法for WIN10最好 [打印本頁]

作者: gtiger    時間: 2020-12-15 14:46     標題: 邊款廣東話輸入法for WIN10最好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2020-12-15 15:49

回覆 1# gtiger

我用Dime, 貪佢32bit/64bit/UWP都用到, 用埋自製碼表就唔驚要習慣新拼音串法.
https://terryhung.pixnet.net/blog/post/35608897
作者: gtiger    時間: 2020-12-15 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwliu    時間: 2020-12-15 16:37

本帖最後由 kwliu 於 2020-12-15 16:43 編輯
C兄, 可否分享下自制碼表?
gtiger 發表於 2020-12-15 16:23


http://www.filedropper.com/generic

〝設置頁面〞「組字區最大長度」改為 6
作者: gtiger    時間: 2020-12-15 16:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wunit    時間: 2020-12-15 18:21

DIME + canton.cin

劉錫祥拼音表 再自己改改簡直完美
作者: normandy    時間: 2021-3-11 11:42

DIME真係好用 ,不過唔知點解我選字啲次序亂曬。
作者: Shlopikw    時間: 2021-3-16 02:41

電腦既話, 不如學下速成, 當然倉頡係更好。我未用過語音, 但我想像到揀字果度應該煩到想死。如果真係要用語音既話我諗都係留番俾電話或者平板用會好啲
作者: Loft    時間: 2021-3-20 11:20

本帖最後由 Loft 於 2021-3-20 11:25 編輯
暫時搵到一個廣東話碼表CIN, 配合DIME好用過個小狼毫多多聲, 有返WIN7廣東話輸入法感覺, 唔該晒C兄.
...
gtiger 發表於 2020-12-15 16:59


師兄可以講下點用?我匯入了主碼表,之後轉用DIME之後發覺只有keyboard上橫排的數字鍵有反應,但Numpad上的數字鍵只能輸入普通數字,而且在輸入時都冇顯示可出什麼字

後續:後來又用到了,再試一排先,多謝咁多位師兄分享
我又想問下師兄提供的字碼表有兩個,另一個似乎係筆劃,我試過下載,但唔知點用,可指導一下嗎?
作者: atomz    時間: 2021-3-20 12:53

Win7 最好用 yahoo + cin
Win10 就用DIME + cin

最好用都係以前yahoo + cin.. 不過起win10安裝後"追唔到位"(打字時個dialog)...
作者: Mathk    時間: 2021-3-20 14:35

電腦既話, 不如學下速成, 當然倉頡係更好。我未用過語音, 但我想像到揀字果度應該煩到想死。如果真係要用語 ...
Shlopikw 發表於 2021-3-16 02:41


點人用40年前最原始嘅設計去打字,真係搞笑。
作者: chue    時間: 2021-3-21 12:44

多字揀係一定啦,樓上話點人用 40年前設計打字係攪笑,亦不無道理

[youtube]Zk8ScqK-xiE[/youtube]

但之後要點樣先用到語音就好睇部手機,我有D可以有D唔可以,要自己試,祝生活愉快
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 10:56

點人用40年前最原始嘅設計去打字,真係搞笑。
Mathk 發表於 2021-3-20 14:35

用拆字型去打字,比另外學拼音簡單直接,香港讀書學中文係冇教拼音
作者: Mathk    時間: 2021-3-22 12:03

用拆字型去打字,比另外學拼音簡單直接,香港讀書學中文係冇教拼音
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 10:56



   個問題唔係拆唔拆形嘅問題,而係個設計係最舊而且最唔user friendly,而喺40年前之後嘅5至25年都一路有更多更好嘅選擇,所以先話佢點條黑路俾佢。就淨係倉頡系列之中都有大量甚好嘅改良版,包括早年嘅 快速倉頡5代、6代 同後來嘅大新倉頡,點人學倉頡已經夠衰,點人學速成簡直係教人浪費生命。
作者: fortresscar    時間: 2021-3-23 10:38

點人用40年前最原始嘅設計去打字,真係搞笑。
Mathk 發表於 2021-3-20 14:35


咁最原始的設計又不一定係唔好的
作者: peacehoperisc    時間: 2021-3-23 14:22

[youtube]7nUCUDgyS-s[/youtube]


[youtube]S8Xx8LSrTik[/youtube]
作者: justiceice    時間: 2021-4-8 11:55

以前我都係用 Yahoo KeyKey + 自家 cin,近幾年俾電話個 Gboard 縱壞晒,拼音打字連拼幾個先再揀詞語,揀少好多次字

我打得最多中文嘅地方都係喺 browser 入面,所以我依家用廣東話拼音都係喺 Chrome 裝 Google Input Tools

將 Select next Input Tool 個 shortcut 由原本唔記得係 Alt+Shift+乜 轉做 Ctrl+Y,好方便

喺 browser 以外嘅地方打字就唯有 copy and paste
作者: wongja    時間: 2021-4-13 10:46

yahoo keykey 揀字得7 個
dime 上到10 個﹐我倒左 yahoo keykey 個cin 落 dime
有D 本身喺yahookeykey 第二頁要揀嘅字上左第一頁的尾﹐好唔慣
請問有無高人可教下點樣改到 dime 都係揀得7 個字?

thx thx
作者: EVANGELION    時間: 2021-4-17 21:31

用拆字型去打字,比另外學拼音簡單直接,香港讀書學中文係冇教拼音
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 10:56



    咁樓主已經識拼音,仲學乜鬼倉頡
作者: takayo72    時間: 2021-4-18 09:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atomz    時間: 2021-4-18 20:03

香港用果種廣東話係邊種拼音碼表?

via HKEPC Reader for Android
takayo72 發表於 2021-4-18 09:43


canton.cin

要自己搵, 用慣左就可以自己編字碼
作者: chue    時間: 2021-4-24 15:06

再次引證某 CHING 講"點人用幾十年前輸入法"有佢道理,搵到一字冇倉頡碼,只有速成碼
呢隻字係"滨"
作者: chue    時間: 2021-4-24 15:11

如果本身練成左就照用可也,因為代表閣下聰明一看碼表知大慨點拆
但如從未學過的話今時今日我係主張用手寫+廣東話語音輸入,部份手機利用裝個 APP REMOTE PC 打字,當然 PC都要裝相關輸件先能互通
作者: Jip仔    時間: 2021-4-24 19:24

回覆 2# kwliu

多謝Ching 介紹
呢個好用唔洗 ONLINE

之前我用網上廣東話輸入法
加剪貼去打字
作者: Jip仔    時間: 2021-4-26 16:58

裝完輸入法後有幾個唔識用嘅輸入法
能否刪除咗佢或修改成其他的輸入法(如手機筆劃輸入法 StrokeOrder.cin)
先行謝謝
HKIME.png

圖片附件: HKIME.png (2021-4-26 16:58, 100.61 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2260539&k=10eec0760ec784a819cab686993a6313&t=1782238667&sid=4Nkv3idTFL


作者: chue    時間: 2021-4-27 15:52

應該可刪
作者: kwliu    時間: 2021-4-27 16:17

裝完輸入法後有幾個唔識用嘅輸入法
能否刪除咗佢或修改成其他的輸入法(如手機筆劃輸入法 StrokeOrder.cin ...
Jip仔 發表於 2021-4-26 16:58


可以, 你係輸入法設定度加晒佢啲輸入法先, 再剷剩自定嗰個就得.
作者: Jip仔    時間: 2021-4-27 17:06

回覆 27# kwliu

即係在<自>裡面同時加添有廣東話筆劃輸入法 StrokeOrder.cin & canton.cin
不過真係唔知點刪除唔用嘅輸入法
作者: atomz    時間: 2021-4-27 21:20

回覆  kwliu

即係在裡面同時加添有廣東話筆劃輸入法 StrokeOrder.cin & canton.cin
不過真係唔知點刪除唔 ...
Jip仔 發表於 2021-4-27 17:06


去返"語言喜好設定" => 中文(繁體) 內直接刪除確定就可以啦, 你可以只留返速成 同 DIME自建,
另外要去鍵盤, 設定埋個預設輸入法就可以啦.
作者: Jip仔    時間: 2021-4-28 08:49

本帖最後由 Jip仔 於 2021-4-28 08:51 編輯

原來要在語言設定入面係見唔到果D唔識用嘅輸入法
要加翻之後再刪除就無咗啦
唔該晒atomz
唔該晒kwliu

作者: jozifkwan2021    時間: 2021-6-7 16:05

有無巴打分享自製碼表, 謝謝
作者: 淼林焱    時間: 2021-10-18 15:38

本帖最後由 淼林焱 於 2021-10-18 15:49 編輯
回覆  kwliu

多謝Ching 介紹
呢個好用唔洗 ONLINE

之前我用
加剪貼去打字
Jip仔 發表於 2021-4-24 19:24


哩個ONLINE近排用唔到
要重新學習DIME點用
作者: 淼林焱    時間: 2021-10-18 15:47

想問DIME有無得可以打頭一個字後自動出建議字句架?
者係如果我打"自"出建議 1. 自己 2. 自動
作者: 淼林焱    時間: 2021-10-18 15:47

想問DIME有無得可以打頭一個字後自動出建議字句架?
者係如果我打"自"出建議 1. 自己 2. 自動
作者: atomz    時間: 2021-10-19 04:20

回覆 34# 淼林焱

可以, 但其實同DIME無關. 那個是"聯想字庫"內建.
作者: 淼林焱    時間: 2021-10-19 12:59

回覆  淼林焱

可以, 但其實同DIME無關. 那個是"聯想字庫"內建.
atomz 發表於 2021-10-19 04:20


聯想字庫起邊度?係米者係自建詞庫,定係加落CIN檔?
作者: ckyuen2    時間: 2021-10-19 21:02

再次引證某 CHING 講"點人用幾十年前輸入法"有佢道理,搵到一字冇倉頡碼,只有速成碼
呢隻字係"滨" ...
chue 發表於 2021-4-24 15:06



    水十人金 用iphone kaiboard倉頡一打就係
    唔知係windows無呢隻字定ching 無開啲亞洲語言字出嚟 唔得閒開機試
作者: ckyuen2    時間: 2021-10-19 21:12

本帖最後由 ckyuen2 於 2021-10-19 21:47 編輯
點人用40年前最原始嘅設計去打字,真係搞笑。
Mathk 發表於 2021-3-20 14:35



40年前嘅方法[倉頡]要用30年前嘅軟件[快快樂x學倉頡]去學先原汁原味
無舊機都仲可以dosbox行

利申:
廿年前打廣東拼音好熟(廣東話輸入法2000定2002之類)
但有一排太得閒,用部IBM thinkpad打快快樂x學倉頡學識咗九成

拼音識咗就好難拼錯,不過有排揀字
而打倉頡係不斷錯不斷試都快過拼音
作者: ckyuen2    時間: 2021-10-19 21:30

個問題唔係拆唔拆形嘅問題,而係個設計係最舊而且最唔user friendly,而喺40年前之後嘅5至25年都一路 ...
Mathk 發表於 2021-3-22 12:03



輸入法同語言都係,通用係緊要過學術上完美
印象中M$果套仿三代倉頡有啲字根本入錯碼
但差唔多部部繁體中文機一開就內建果時
就係佔有率大於一切
user friendly? 都係記熟就照打之嘛。

學啲小眾嘢自己打字用
去到第部機用唔返
就好似你啲british accent english[完美自護號倉頡]學到幾字正腔圓都好
俾你去到用american english[量產型通用倉頡]嘅地方,調節吓都係溝通到
但間唔中又會彈唔出想要嘅字
作者: contaxtreo    時間: 2021-10-24 22:17

Terryhung個page dl唔到 , 想問下各位師兄邊度重可以down到dime❓

via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2    時間: 2021-10-24 22:54

Terryhung個page dl唔到 , 想問下各位師兄邊度重可以down到dime❓

via HKEPC Reader for Android ...
contaxtreo 發表於 2021-10-24 22:17



    https://github.com/jrywu/DIME/tree/master/installer
我估係個zip, 用緊iPad 睇唔到。。。 等ching們報告吓





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2