Board logo

標題: 微軟新招推動你激活Win 10 [打印本頁]

作者: jzllee    時間: 2019-7-23 21:07     標題: 微軟新招推動你激活Win 10

過去,MS只會連續提醒你激活。 現在,即使您關閉自動更新,它也會更新到更高版本。 在這個新的更新中,1803及以後,如果它檢測到你沒有激活Window,無論是播放下載電影還是玩遊戲, 在約一分鐘後, 它將你的PC靜音,YouTube/網劇變慢播, 。 同時在運行一到兩分鐘後,它會使你的PC減速,  每一/兩分鐘, 你的PC就會停頓一秒左右。不是完全不能用, 就是令你不順暢。

我不知道你是否熟悉這情況。 對我來說這絕對是一種全新的體驗。

要購買最便宜的合法Win10,MS US在線商店似乎最便宜,而中國大陸的價格也不錯。 最昂貴的版本是HK。 如果你想買香港以外的平licence,您需要輸入當地地址和郵政編碼。 此外,對於MS中國,它只接受當地銀行卡或支付寶。迫我哋買香港D貴野。最後都買咗大陸版。
作者: testcb00    時間: 2019-7-23 21:14

玩盜版仲大大話全新的體驗...
作者: powershing    時間: 2019-7-23 21:40

買正版啦
作者: jzllee    時間: 2019-7-23 21:58

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: testcb00    時間: 2019-7-23 23:07

理論上非OEM 彩盒key 可以解除綁定 ms account
如果係 taobao OEM key 是绑死ms account + 主機config
目前情況你要買新key
作者: jacky_chua    時間: 2019-7-24 21:15

唔激活想無限期試用Win10 然後話Microsoft 強逼你激活
作者: FTO    時間: 2019-7-25 07:51

玩盜版仲大大話全新的體驗...
testcb00 發表於 2019-7-23 21:14

未激活 應該唔算係用盜版 好多公司 有時試新軟件 都會專登 裝個新win黎試 (不激活)
不過一套正版ome win  都係仟幾蚊 您除開3年計 一日基本都唔洗1蚊

via HKEPC Reader for Android
作者: chue    時間: 2019-7-25 09:15

本帖最後由 chue 於 2019-7-25 09:17 編輯

我等呢日黎就可以名正言順咁即時正式轉用 LINUX,已部署左一段日子,最近都用多左黎睇波,除左 SOPCAST 外,但即使 SOPCAST,其 WIN 版 WIN10 下運作都出問題
作者: Okt04175    時間: 2019-7-25 09:21

未激活 應該唔算係用盜版 好多公司 有時試新軟件 都會專登 裝個新win黎試 (不激活)
不過一套正版ome wi ...
FTO 發表於 2019-7-25 07:51

唔好高估香港人均消費能力,要一筆過拎千幾銀出嚟唔係咁多人做到。
作者: big_nature    時間: 2019-7-25 10:43

我買廠機方便好多!
唔使太在意windows!

作者: shal    時間: 2019-7-25 10:57

OSX 用戶路過
作者: asp123    時間: 2019-7-25 11:05

想買正版
US Site: Windows 10 Home 要US$139
平嗎?
作者: Kin_2012    時間: 2019-7-25 11:08

唔想貼轉買難受, 可以轉 Linux, 早轉早安樂
作者: daemongmong    時間: 2019-7-25 11:30

本帖最後由 daemongmong 於 2019-7-25 11:43 編輯
唔想貼轉買難受, 可以轉 Linux, 早轉早安樂
Kin_2012 發表於 2019-7-25 11:08

到時候又會因為軟體問題而煩惱,雖然wine可解決,但不完美,儘管可行Windows軟體,只是部份不穩定或運行時出現bug。

如果真的要行Linux,亦要使用Windows VM。

via HKEPC Reader for Android
作者: wyhui5124    時間: 2019-7-25 11:50

呢度話MS一早可以做到零盜版,但就隻眼開隻眼閉,因為唔想俾Linux有機會發展

[youtube]fGIrnT5yPWo[/youtube]
作者: chue    時間: 2019-7-25 22:28

原本係既,如果唔攪咁多野,另外 RE 軟件,WIN10 自己本身都好多舊 WIN 軟件行唔到啦,彼此彼此啫,不過我仲有在用 WIN10,都唔講咁多啦,希望之後生性少少,因為本人理想係每個平台都可以有腦.盒仔,手機可用,黎緊睇下出左兩年多既三叔 S8 有冇平,考慮買部之後再買個 DEX,咁就當又多一樣野玩啦
作者: Nukpana    時間: 2019-7-26 01:09

想買正版
US Site: Windows 10 Home 要US$139
平嗎?
asp123 發表於 2019-7-25 11:05




有地方正版有$13 USD
key word "Microsoft Windows 10 Home OEM CD-KEY GLOBAL"
作者: Kin_2012    時間: 2019-7-26 01:51

到時候又會因為軟體問題而煩惱,雖然wine可解決,但不完美,儘管可行Windows軟體,只是部份不穩定或運行 ...
daemongmong 發表於 2019-7-25 11:30


軟體問題任何作業系統都可能有, 包括 Win10 !

至於 Linux 家用方面我睇唔到有咩軟體問題

不過 Linux 無 Win 10 的 "強姦式更新" 同 "嚴重私隱問題"
作者: bongbong3481    時間: 2019-7-26 08:00

唔想貼轉買難受, 可以轉 Linux, 早轉早安樂
Kin_2012 發表於 2019-7-25 11:08


我轉左Linux ubuntu 好耐,差不多5年,除左要用要學office vba 外,基本上吾洗用window。 另外,對win10 完全沒興趣。
作者: anon893    時間: 2019-7-26 13:48

. . .Win 10 的 "強姦式更新" 同 "嚴重私隱問題"
Kin_2012 發表於 2019-7-26 01:51 AM

Yes...
w10 = 強姦主犯格
作者: daemongmong    時間: 2019-7-26 13:59

軟體問題任何作業系統都可能有, 包括 Win10 !

至於 Linux 家用方面我睇唔到有咩軟體問題

不過 Linux  ...
Kin_2012 發表於 2019-7-26 01:51

如果不「打機」的話,基本上Linux可取代Windows,但不少軟體沒有Linux版,包括iTunes等等。

via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012    時間: 2019-7-26 17:01

如果不「打機」的話,基本上Linux可取代Windows,但不少軟體沒有Linux版,包括iTunes等等。

via HKEPC R ...
daemongmong 發表於 2019-7-26 13:59


STEAM 有 LINUX 版, 打機都無話唔得.

iTunes 從來唔用
作者: chue    時間: 2019-7-26 17:58

仲可以裝模擬打經典老 GAME
作者: chue    時間: 2019-7-26 18:00

本帖最後由 chue 於 2019-7-26 18:02 編輯

https://www.warhammer-community. ... gw-homepage-post-3/
https://play0ad.com/
作者: chue    時間: 2019-7-26 18:05

呢兩隻較多 DISTRO 本身軟體中心已備有可直接安裝無需打指令裝,減少出錯機會
作者: 香煎香腸    時間: 2019-7-26 19:31

OEM 好D
作者: bongbong3481    時間: 2019-7-26 20:20

回覆 21# daemongmong


    Linux 可以打機的,用VM window 打機, 或者linux game, 或者模擬器eg. ppsspp, pxs, mame......, 不過window 特有的software , 如果vm 唔得 , 就沒法了
作者: chue    時間: 2019-7-26 21:00

本帖最後由 chue 於 2019-7-26 21:02 編輯

咁 WIN10 都一樣玩唔到 HARRY PLOTTER 啫,無需隔離飯香

https://www.harrypotterwizardsunite.com/zh_hant/
作者: pockchop    時間: 2019-7-27 02:38

有地方正版有$13 USD
key word "Microsoft Windows 10 Home OEM CD-KEY GLOBAL"
Nukpana 發表於 2019-7-26 01:09 AM


同淘寳個d有咩唔同?
作者: chue    時間: 2019-7-27 11:23

回覆 29# pockchop


    CHING 唔係鑽研緊用 WIN PE 取代 WIN10?而家上晒手未?
作者: bongbong3481    時間: 2019-7-27 12:09

回覆  pockchop


    CHING 唔係鑽研緊用 WIN PE 取代 WIN10?而家上晒手未?
chue 發表於 2019-7-27 11:23


吾講都吾記得,我覺得winpe 用黎救機用途大d,當然作為系統咁用都得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2