作者: 3ldk 時間: 2019-5-24 11:57 標題: 近期有無人win10+chrome爆音?
其實唔肯定係win10問題還是chrome問題
好似係最近一次update後開始出現
開chrome睇幾個video之後, d聲就開始有點爆
關chrome後再開返就無事, 但再睇幾個video後又開始爆
作者: 556556bt 時間: 2019-5-24 12:39
無用chrome 不過用chromium edge . 無見有呢個問題出現
作者: wild 時間: 2019-5-24 16:47
本帖最後由 wild 於 2019-5-24 16:51 編輯

+1 , Chroimum版本Microsoft Edge 連續睇youtube唔會出爆音!
而且有Mac OS版本, Microsoft Chromium Edge 下載

[youtube]hgNYAo_NDHg[/youtube]
[youtube]sO63o2ufitE[/youtube]
[youtube]ILu_4oOQFcQ[/youtube]
[youtube]5YFOHecRcfI[/youtube]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2128346&k=08710b0b8c2c586404c200b0a1424d57&t=1782187571&sid=4FzDTVaM7KB

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2128347&k=53fb9bb2948aac4462986bdb45afc3ae&t=1782187571&sid=4FzDTVaM7KB

作者: 虎虎 時間: 2019-5-24 21:56
本帖最後由 虎虎 於 2019-5-24 21:58 編輯
真係笑死人,我用舊嘢反而都睇到100%正常冇問題,又快又順,
用最新Win10玩到一鑊粥嘔晒泡,版面又核突完全唔似電腦,
到底升級為乜?實際是否降級?
我就唔會追新......
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2128416&k=b77b2b60baa655ff1d5951940b4cc879&t=1782187571&sid=4FzDTVaM7KB

作者: 556556bt 時間: 2019-5-25 08:06
+1 , Chroimum版本Microsoft Edge 連續睇youtube唔會出爆音!
而且有Mac OS版本, Microsoft Chromium Edg ...
wild 發表於 2019-5-24 16:47
Mac Edge 我都用左一段時間,暫時不俗!
另外,ms 都出左Mac 既antivirus 未試住!
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 556556bt 時間: 2019-5-25 08:09
又真係幾似一部NT 4 既電腦喎、多令人懷念無IT 狗既年代!
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: chue 時間: 2019-5-25 08:13
但點喺舊 OS 連到 HTTPS 協定?需要做咩 SETTING?
作者: 556556bt 時間: 2019-5-25 12:08
咪即係話舊的要淘汰係因為正常下唔secure
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 虎虎 時間: 2019-5-25 18:34
只要Browser support,就唔需要淘汰。
作者: 556556bt 時間: 2019-5-25 20:39
但唔少舊os都唔再support!
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 虎虎 時間: 2019-5-25 23:19
吹奏咗好多年「唔support」,仍然快樂地用緊。
作者: chue 時間: 2019-5-26 00:27
PORTABLE 版?
作者: chue 時間: 2019-5-26 00:28
話雖如此,但果位人兄有圖有真相,我正追問
作者: chue 時間: 2019-5-26 00:30
反而 WIN10 唔十卜舊 WIN 軟件就堅到冇咁堅
作者: 556556bt 時間: 2019-5-26 10:54
唔support 係指好多browser 唔support 舊os.
你可以 用win 3.1 加trumpet socket 加Netscape 都得 但好多已經去唔到
同埋有咩問題,貴客自理,衰左無得怨
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 556556bt 時間: 2019-5-26 10:58
好正路,如果舊野要某d library 已經depreciate 左, 有bug, 有security 問題,你想點?
Java 唔少新版os default 都無左啦,iOS, Android 隨著upgrade, 舊版野唔compliance on security, standard 等一樣唔support. 咁又有得嘈?
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 虎虎 時間: 2019-5-26 15:11
上圖並不是Portable,OS亦不是VM
用新咪一樣衰,之所以樓主出post,新有新bug,舊有舊bug,要自己妥協嘅。
新Win平時UI使用上已經慢,冇咗舊Win嗰種爽脆即時嘅體驗,
無論mouse input/ keyboard click,輸入都係唔跟手,打完總係有延遲先上螢幕,頂唔順。
利申:已關曬所有淡出淡入效果。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2128755&k=a2a51eeee312e5ae2a6d391b8495a839&t=1782187571&sid=4FzDTVaM7KB

作者: 虎虎 時間: 2019-5-26 15:21
都係嗰個比喻啦......
好比去茶餐廳叫碟乾炒牛河,當你扒到一半津津有味,突然有個侍應埋來搶走你碟嘢,話廚房頭先未煮熟,要入去兜兩兜先再拎出來俾你食,然後再拎出來嗰碟,俾你食兩啖又收返入去廚房,話加咗料,落錯咗老鼠藥,搶返入廚房幫你再煮。
你裝修好都唔會留條鎖匙俾裝修佬,得閒衝入你屋同你講啲傢俬有安全性問題,叫你今晚落街瞓,聽日先返來住。
作者: 556556bt 時間: 2019-5-27 13:50
你個比喻其實OK架。若果你係自絕於個世界既話。
我將你個比喻extend. 你間屋粒粒亂,惹晒一屋小強,老鼠係無問題。厠所唔沖爆晒屎渠真係無乜問題。前題係你引出黎既問題唔好惹到人咪得囉。
人要向前走,引咽廢食既話咁生存係個世界又有乜意思呢?用win 3.1 無問題。用舊TKIP無問題。唔用WAP都無問題。全部plain text 行得仲快。但咁又點解要用電腦,駁上網。攞住個電話唔放手呢?
咁又點解咁驚big brother monitor 呢?係共有社會下,privacy 根本都係多餘。
作者: chue 時間: 2019-5-27 18:22
回覆 17# 虎虎
高手,我就做唔到
作者: Okt04175 時間: 2019-5-27 18:56
回覆 19# 556556bt
如果你話私隱係多餘,咁不如試下開住門去廁所,試下去行鋪頭試衫嗰陣唔拉埋塊簾,又試下自己主動公開分享自己啲私隱資料啦,我睇你都係做唔到架啦,如果真係咁唔重要你一早已經做咗。
作者: 556556bt 時間: 2019-5-27 19:01
咪就係回番果位CHING 咁喜歡共有 唔怕俾人搞. privacy 咪等如多餘囉.. 閂左度國王的新門 以為閂埋門開大. 點知原來係個透明玻璃門 仲要有條GAP. 不單俾人睇晒.. 仲臭到人tin ...
人地一早話度門有問題. 你既然係咁無視既話. 咪慢慢俾人欣賞囉. 但唔係人人想睇閣下呢排有無食錯野或食藥je ...
作者: Okt04175 時間: 2019-5-27 19:10
本帖最後由 Okt04175 於 2019-5-27 19:11 編輯
回覆 22# 556556bt
我唔用Win10就係因為有Telemetry做25仔主動牆上製造缺口私下向M$透露使用者嘅私隱又唔包一定唔會畀第三者聽/睇埋一份。Win10仲要係冇完全停止Telemetry嘅選項。
真係嗰天閂埋你一道門就會喺你另一度開返道門喎。
作者: 556556bt 時間: 2019-5-27 19:14
咁睇你想係醫院俾醫生護士睇你全相. 定係 單面玻璃 全街人欣賞 拍埋片. 仲問你攞錢....
作者: Okt04175 時間: 2019-5-27 19:30
本帖最後由 Okt04175 於 2019-5-27 19:53 編輯
當年陳冠希攞電腦去整咁嗰隻HDD就係喺醫院俾醫生護士睇全相。但係而家Win10就話佢會尊重私隱轉嗰頭就有Telemetry喺度做Spy,跟住一畀人Cap低晒Telemetry嘅通訊內容又係畀人睇晒咁等同屋企裝單面向內反光玻璃任全街人欣賞同拍片,當然M$會問你攞錢將你嗰環境裝修成Win10之家添。
作者: kong3883 時間: 2019-5-27 20:58
本帖最後由 kong3883 於 2019-5-27 21:10 編輯
咁睇你想係醫院俾醫生護士睇你全相. 定係 單面玻璃 全街人欣賞 拍埋片. 仲問你攞錢....
用健康生命打呢個比喻 ..., 唔俾 Telemetry 用戶就會患病無得醫 ?
新屋入伙, 發展商好貼心地包家私裝修, 還包埋全天候 24 小時 web cam MON 住你屋企, 但無法關掉這些 web cam,
更利害的是屋裡有一棵無用的聖誕樹, 好笑的是聖誕樹有蟲還有專人上門幫你吐蟲, 真係無得頂
仲未夠 wor, 每個月還有工人姐姐強行入屋幫你執屋, 將所有雜物執好, 返到屋企你可能奇怪支藥膏明明放在枱上, 但唔知去左邊
"風險直接轉移給用家", 我唔係因為外面有賊入屋而引至損失, 原來是工人姐姐手腳唔干淨
真心想請教, 歷史上有邊個 OS 是用家無法自主掌控更新與否
作者: 556556bt 時間: 2019-5-27 21:40
你淨針對windows 個telemeetry ? 唔記得左 goolge 既android 先係大戶丫? 仲有幫唔少HK 人賺過下錢既IPHONE 呢. 買番黎扮偽文青都唔多識用既MAC 都唔小野喎. 仲有幫女女影完相想佢執到不似原人既PS. 家陣變成CLOUD 版既. 都一樣全部cloud connected 架啦.. 以你說法, 當你選擇性開眼時.. 其實第唔知幾隻眼已經俾人開大了...
再者陳生部機係要自己拎去俾人整先揚晒出黎. 其實等同自己無做好security 一樣
你針對面果層.. 但底個層自己又大開中門.
作者: 556556bt 時間: 2019-5-27 21:41
呢D 係hacker 最鐘意做野喎... 仲會攞晒你D 料去blackmail 番你tin ...
作者: 虎虎 時間: 2019-5-27 22:27
你個比喻其實OK架。若果你係自絕於個世界既話。
我將你個比喻extend. 你間屋粒粒亂,惹晒一屋小強 ...
人要向前走,引咽廢食既話咁生存係個世界又有乜意思呢?用win 3.1 無問題。用舊TKIP無問題。唔用WAP都無問題。全部plain text 行得仲快。但咁又點解要用電腦,駁上網。攞住個電話唔放手呢?
咁又點解咁驚big brother monitor 呢?係共有社會下,privacy 根本都係多餘。
556556bt 發表於 27-5-2019 01:50 PM
那怕只是羊群效應,我都係向前走,但走嘅係屬於自己條路。
亦就係Privacy concern先唔用Win10。
作者: Okt04175 時間: 2019-5-27 22:40
本帖最後由 Okt04175 於 2019-5-27 22:41 編輯
你淨針對windows 個telemeetry ? 唔記得左 goolge 既android 先係大戶丫? 仲有幫唔少HK 人賺過下錢 ...
556556bt 發表於 2019-5-27 21:40
我冇選擇開眼,人哋MacOS、iOS、Linux同Android係有得揀 唔Backup野上Cloud 同埋 唔記錄唔Send使用體驗數據 架,Win10根本唔配同佢哋比。
手快同意咗 同 冇得唔制 係兩回事。
PS都唔一定要用Cloud版係可以繼續用返CS6版。
Android同iOS都大把Local用執相嘅APP,反而UWP APP平台做到就摺埋喎。
作者: kong3883 時間: 2019-5-27 22:44
你真心覺得無 update 就 === 容易被人 hack
有 Anti-virus
有 Firewall
有 Web-filter
有 HIPS
1. 不要在日常使用管理員帳號, 建立另外一個普通帳號
2. 非信任的軟件, 可以的話, 先在 VM 裡進行觀察, 如果不能, 看 3.
3. 打機或執行非信任的軟件, 另外再建立多一個帳號, 例如 xyz, 將重要的資料放在一個 folder 然後加入禁止 xyz 完全控制的權限, 按住 Shift+right click 選擇以 xyz 執行那些軟件 (如果你有 HIPS, 任何程序都可以設為沒有權限存取你的重要資料)
4. web browser 上奇怪網站, 用唔同 profile 是常識吧, Win+r , firefox.exe -p
proxy ? / sandbox ? / VM ?
作者: 虎虎 時間: 2019-5-27 23:22
本帖最後由 虎虎 於 2019-5-27 23:32 編輯
你真心覺得無 update 就 === 容易被人 hack
有 Anti-virus
有 Firewall
有 Web-filter
有 HIPS
1. ...
kong3883 發表於 27-5-2019 10:44 PM
用Win10上EPC facebook youtube就真係多餘了,用XP上好開心,Win10反而慢咗,
而且Win7/10個中文輸入法,連打字都慢過XP。
至於可疑網站,睇到條link唔對路就唔開,在Win98年代已經學識,其他真係靠防毒程式,
如果真係極度好奇,要去嘗試開,有動物機test run,
嗰部機會乜都照裝,淘寶百度迅雷各種大陸流氓軟件都冇友怕,再插埋「PCI再生咭」,連backup/ VM都慳返,
so far由2003年至今都未中過招,完全睇唔出「用舊OS+唔update上網」有咩問題,好多問題都係update完先有問題,
奶嘢好多時係同使用者習慣有密切關係,如果用戶係一個完全白痴嘅Noob,佢用乜嘢機都會中毒,唔安全,
此外,惡意程式同樣有兼容性問題,未必support舊OS,反而變得更安全,就好似人類世紀絕症愛滋病,係猩猩身上感染時,根本唔係一種病。
作者: kong3883 時間: 2019-5-27 23:36
就是個人使用的態度
你提到 PCI 再生卡, 又令我諗記 shadow defender 這類軟件
作者: 虎虎 時間: 2019-5-28 00:13
本帖最後由 虎虎 於 2019-5-28 00:18 編輯
安全性更新,好比安全性行為,只係一個名堂,
如用戶本身缺乏基本安全意識,不學懂責任,
四處濫交,依賴最後防線,又唔配合正確用法,咁地表上最強嘅避孕套都唔會安全,出事後只會賴個袋失效,
反之,若用戶有良好意識,知道遊戲規則,則不安全未必代表不安全,正所謂小心使得萬年船。
作者: 556556bt 時間: 2019-5-28 15:39
你呢比喻係好既.. 本身要有安全意識.. 但問題你用左個過期既DOM DOM ..
所謂唔濫交 安全意識高 但過期無換過DOM DOM 都係無意思.
作者: kong3883 時間: 2019-5-28 17:26
本帖最後由 kong3883 於 2019-5-28 17:42 編輯
無過期的 0.01 亦唔得有幾安全, M$ 話一個月後出 0.001 , 無過期又夠新, 但敢唔敢用
AV 業界全都用 0.03
有時呢, 新野未必好, 如果原本就冇聖誕樹, 根本就唔駛杜蟲
加左一大堆智能裝置, 我呢 d 老人家亦未必適用, 我都係用番明火煮食算啦
- 家用 desktop 指紋/face login, 算吧啦
- 文字輸入面板加入Emoji 表情符號, 打合同時用 ? 唔好玩啦, WhatsApp 仲未打夠
- 可移除 build-in app, 唔係原本就應該咩
- 建議的疑難解答, 如果唔係太多 bug, 點解要用, 用得多係咪送 lincense, 專業白老鼠
- capture screen , Win+Shift+s , 點強化都無用, 廢就係廢, Snagit / ShareX 代替 ?
- Windows更新, 點改都無用, 俾番 Win7 個 Update 我, up 唔 up 應該由用家自行泱定
- Notepad 可儲存為 BOM, 仲 Notepad, Notepad++ (Sorting, Column mode, Encoding, Macro)
那些咩深色主题, 立即同步时间,.... 仲有好多好多, 如果都當係更新, 好吧, 無話可說
感覺上就係做緊人地 5 年前就有既野
以上都是從網上得知關於 1903, 因為太多字, 沒有完全睇晒, 如有錯誤, 請指證
唯一一個比較有亮點就係加入 sandbox, 但實際點運作及有咩功能, 要試過才知
我仲係 1809, 到最後限期才會 update, 唔係一句話重裝這麼簡單
喔發表這個 post 之後幾分鐘, 得知 Win10 的 sandbox 不兼容 vm 和 sandboxie, 是否真的 ?
即是和 Hyper-V 一樣, 想獨佔整個虛擬環境 ? 如果是真的, 都可以視為垃圾
作者: 虎虎 時間: 2019-5-28 20:52
我認為我個袋冇過期,只係大家嫌佢厚,追求更薄更新鮮刺激而拋棄繼續用佢,
舊規格絕對成熟,夠曬安全,新出嘅仍有好多未知風險。


