Board logo

標題: [其他] 中文, 中文香港, 到底有什麼分別? 都是繁體中文. IME 好像不關事, 無理由ms特別做hk版本? 唔明? [打印本頁]

作者: keeauu9    時間: 2017-11-5 22:00     標題: 中文, 中文香港, 到底有什麼分別? 都是繁體中文. IME 好像不關事, 無理由ms特別做hk版本? 唔明?

想請問一下, 中文, 中文香港, 到底有什麼分別? 都是繁體中文. IME 好像不關事, 無理由ms特別做hk版本? 唔明?
作者: Leeahye2    時間: 2017-11-5 23:37

Win10依家無咗hk版本啦。
作者: keeauu9    時間: 2017-11-5 23:49

謝謝提點, 是win7,
作者: wunit    時間: 2017-11-6 00:50

本帖最後由 wunit 於 2017-11-6 01:02 編輯
想請問一下, 中文, 中文香港, 到底有什麼分別? 都是繁體中文. IME 好像不關事, 無理由ms特別做hk版本? 唔明 ...
keeauu9 發表於 2017-11-5 22:00



zh-hk
zh-tw
zh-cn
en-us
en-en

單zh唔係正常LCID
locale係比人用來做multi language時分別用唔同用語/用字/用詞/格式

e.g. 過往你在zh-cn的windows碟同zh-tw/hk的windows碟見到對"台灣"的稱呼會唔同
作者: wunit    時間: 2017-11-6 01:00

Win10依家無咗hk版本啦。
Leeahye2 發表於 2017-11-5 23:37


本身Win10系統已經係可以轉language
有版本唔比轉其實只係功能限制而已

hk版? 可以話有, 可以話冇, 其實你用Win 10碟裝機時, 佢已經預選左某個language(但係其實你轉乜都得)
你見佢一開始係"中文(繁體, 香港)" 咪叫hk版 lol
作者: daemongmong    時間: 2017-11-6 01:15

zh-hk
zh-tw
zh-cn
en-us
en-en

單zh唔係正常LCID
locale係比人用來做multi language時分別用唔同用語/ ...
wunit 發表於 2017-11-6 00:50


儘管是Windows 7或以前版本Windows,台灣中文版與香港中文版,除了「中華民國」/「台灣」稱呼和默認中文輸入法外,根本沒有分別。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2