Board logo

標題: [Windows 7] 無法開新的磁碟分割區 [打印本頁]

作者: chris389    時間: 2016-11-6 02:10     標題: 無法開新的磁碟分割區

係磁碟管理入面

有大約700幾GB顯示為未配置,我RIGHT CLICK佢所有選擇都係灰曬

新增唔到個硬碟區

求CHING指教
作者: mdws2002    時間: 2016-11-6 03:56

係磁碟管理入面

有大約700幾GB顯示為未配置,我RIGHT CLICK佢所有選擇都係灰曬

新增唔到個硬碟區

求CHING ...
chris389 發表於 2016-11-6 02:10


大過2TB嘅Harddisk,用咗MBR分割?
作者: chris389    時間: 2016-11-6 04:14

回覆 2# mdws2002


    個HD本身係3TB的,

點CHECK係咪用左MBR分割?
作者: a2468    時間: 2016-11-6 07:43

回覆 3# chris389
右擊電腦\左擊管理\左擊磁碟管理\右擊磁碟0\選內容\選磁碟區. 看磁碟分割樣式--主開機記錄 003.jpg

圖片附件: 003.jpg (2016-11-6 07:43, 83.79 KB) / 下載次數 136
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1936295&k=0f7766e2320fef11fad65607e1677bbc&t=1782194561&sid=2NzpR8vJjT


作者: chris389    時間: 2016-11-6 13:48

回覆 4# a2468


    YES,

我佢SHOW 左我個HD係MBR,

有咩方法可以用埋個700幾GB位,

求解決方法,TKS
作者: mdws2002    時間: 2016-11-6 14:25

回覆  a2468


    YES,

我佢SHOW 左我個HD係MBR,

有咩方法可以用埋個700幾GB位,

求解決方法,TKS ...
chris389 發表於 2016-11-6 13:48


如果上面無資料,就刪除返個分割區,重新用GPT分割。
作者: chris389    時間: 2016-11-6 14:45

回覆 6# mdws2002


    我得1個HD就係個3TBHD,
囉埋黎裝WINDOW,
係咪要連埋個WINDOW DEL左佢?
作者: 寂寞的FSY    時間: 2016-11-6 14:53

回覆  mdws2002


    我得1個HD就係個3TBHD,
囉埋黎裝WINDOW,
係咪要連埋個WINDOW DEL左佢? ...
chris389 發表於 2016-11-6 02:45 PM

你要用隻3TB做開機盤,要
另外你塊底板要支援UEFI開機連安裝支援UEFI的64位元OS先可以用GPT分割
作者: chris389    時間: 2016-11-6 15:24

回覆 8# 寂寞的FSY


    點SET 個3TB做開機盤 ??
我用緊 B150M BAZOOKA 塊MB
上佢個網到睇唔到有支援UEFI
作者: anon893    時間: 2016-11-6 17:16

回覆 9# chris389
Perhaps you shouldn't have used the 3TB as C:drive in the first place due to all these GPT complications

For system drive (C:drive) usage, usually 1TB is enough (unless you also use it for data storage which is not recommended)

Unfortunately in you case, there isn't much you can do except to reformat and reconfigure the system -- as long as you stick to just one HDD
作者: 寂寞的FSY    時間: 2016-11-6 17:29

回覆  寂寞的FSY


    點SET 個3TB做開機盤 ??
我用緊 B150M BAZOOKA 塊MB
上佢個網到睇唔到有支援UEFI:e ...
chris389 發表於 2016-11-6 03:24 PM

睇咗塊板都幾新下,support到UEFI
其實你而家個3T已經係裝咗Win7的開機盤,不過可能係經CSM(相容模式)裝個Win7,Format成MBR就最多2.2TB左右空間可用,因為要經UEFI裝64位元Win7要做好幾重步驟

如果唔想煩上述步驟,買多隻HDD用來裝OS係最快方法,跟住隻3TB再重新初始化成GPT就OK了
作者: mdws2002    時間: 2016-11-6 21:39

回覆  mdws2002


    我得1個HD就係個3TBHD,
囉埋黎裝WINDOW,
係咪要連埋個WINDOW DEL左佢? ...
chris389 發表於 2016-11-6 14:45


正如寂寞的FSY師兄所講,最簡單就係買多隻嚟用GPT分割裝OS。
如果你都只係想沿用返現時呢隻,就真係乜都要清晒,由頭嚟過啦。
作者: jon12345    時間: 2016-11-7 09:46

回覆 7# chris389

AOMEIPartitionAssistantUnlimited
呢套乾件可以做到window下轉GPT.
作者: chris389    時間: 2016-11-7 16:15

最後我都係囉左個500GB 裝WINDOW,個3TB清鬼曬佢..

唔該曬CHING幫手
作者: joelty    時間: 2016-11-7 19:14

回覆  chris389

AOMEIPartitionAssistantUnlimited
呢套乾件可以做到window下轉GPT.
jon12345 發表於 2016-11-7 09:46



    如果是BOOT 機碟,
不是就咁轉了就用到
作者: jon12345    時間: 2016-11-8 09:34

如果是BOOT 機碟,
不是就咁轉了就用到
joelty 發表於 2016-11-7 19:14


可以的,但需要做好BACKUP先,始終有風險。
載有系統的MBR,建議係PE嘅環境下轉換。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2