Board logo

標題: [Windows 10] W10 pro用 8G ram OK嗎!? [打印本頁]

作者: big_nature    時間: 2016-4-19 21:28     標題: W10 pro用 8G ram OK嗎!?

朋友最近要裝機!
OS會裝W10 Pro,
佢想用16G Ram,
我就建議先買一條8G+SSD,
如果有需要再加到16G!
請問一般用,不打機,間中BT,
請問8G是否都足夠!?
作者: joelty    時間: 2016-4-19 21:47

朋友最近要裝機!
OS會裝W10 Pro,
佢想用16G Ram,
我就建議先買一條8G+SSD,
如果有需要再加到16G!
請問一般 ...
big_nature 發表於 2016-4-19 21:28


所謂一般用...即是行什麼多?
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 21:50

回覆 2# joelty

做下文書!
月底計下員工的薪金同獎金!
都係30人公司!

作者: leave    時間: 2016-4-19 21:54

夠曬啦,我用緊16GB,其實好少時候會用多過8GB。
作者: joelty    時間: 2016-4-19 21:55

回覆  joelty

做下文書!
月底計下員工的薪金同獎金!
都係30人公司!
big_nature 發表於 2016-4-19 21:50


會有大量RAM 閒置
不過啲RAM 咁平,
多多都唔拘
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 22:04

回覆 5# joelty

都係多2舊零水!
私下覺得8G都夠用就算!

作者: DTS-ES    時間: 2016-4-19 22:04

16GB穩陣
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 22:05

回覆 7# DTS-ES

我都係建議啫!
佢多數都會買2條8G!

作者: 178    時間: 2016-4-19 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 22:43

回覆 9# 178

但要畀多2舊幾!
我覺得夠用就算!
剩左$請我食野好過!

言歸正傳,
8G是否真係算足夠!

作者: 178    時間: 2016-4-19 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 22:50

回覆 11# 178


佢做下文書咋!
如果做影像,我都讚成佢裝夠16G!

聽各位師兄講!
都係多D好!
就話畀佢聽多RAM會好D!
(係心理!)

作者: 178    時間: 2016-4-19 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-4-19 23:05

回覆 13# 178


佢心目中Core i5-6500 Skylake!

我覺得省錢就AMD都OK!
幾年又有新款!

作者: 178    時間: 2016-4-19 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 狂蜂一號    時間: 2016-4-19 23:13

回覆 10# big_nature

真係算足夠!
作者: skw    時間: 2016-4-20 01:40

回覆 14# big_nature

64 bit
作者: wing1234    時間: 2016-4-20 06:33

朋友最近要裝機!
OS會裝W10 Pro,
佢想用16G Ram,
我就建議先買一條8G+SSD,
如果有需要再加到16G!
請問一般 ...
big_nature 發表於 2016-4-19 21:28


有錢咪16
8都夠哂,但ram 無嫌多

常人用,4G 都夠嫁其實
作者: wing1234    時間: 2016-4-20 06:35

夠曬啦,我用緊16GB,其實好少時候會用多過8GB。
leave 發表於 2016-4-19 21:54



    你睇下有幾多ram 未使用

閒置時,會用左做快取的,假如部機長著唔關,多ram,會爽好多
作者: 大Dee2013    時間: 2016-4-20 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2016-4-20 10:46

計數...2G 都夠做
作者: 556556bt    時間: 2016-4-20 12:18

其實你行64 bit 既話, 文書4GB RAM 都好夠用.
加埋SSD  根本唔會有lag 既感覺. 16GB 真係超過一半係要黎餵電

就算browser 狂開tab 都唔會點過50%, 況且win 10 有memory compress 唔夠ram 會將idle process compressed 左free 番D ram 出黎. 所以2G 都行到就係咁解
作者: 178    時間: 2016-4-20 13:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2016-4-20 14:01

本帖最後由 big_nature 於 2016-4-20 14:03 編輯

多謝各位師兄畀有用意見!
朋友會在月底買!
我諗用16G ram,係意識上會有快感!

希望佢用得開心!

我家中仲用緊Cheap Cheap AMD雙核!

作者: 556556bt    時間: 2016-4-20 14:11

多謝各位師兄畀有用意見!
朋友會在月底買!
我諗用16G ram,係意識上會有快感!

希望佢用得開心!

...
big_nature 發表於 2016-4-20 14:01



    月底先再算啦.. 可能到時D ram 再跌價... 入到佢32G 都唔係問題
作者: hktoni    時間: 2016-4-20 19:18

more than enough

via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature    時間: 2016-4-20 21:17

回覆 25# 556556bt

等佢自諗啦!
應該多2舊零水都值得!

作者: computer1975    時間: 2016-4-20 23:14

i5 (Windows Update除時吃了二核 full load)

8G RAM (打開Resource Monitor就可以睇到用幾多RAM,Free+Standby+Cache少過20% of Total Memory,就要留意係咪可開不夠RAM)

今時今日SSD不能缺 (見過自己機C2D E6400 2.1G Win 8在Toshiba 2T見到開機時去到QD2x甚至去到QD50幾和Response Time可以上到1700ms,MS都唔知點寫 Windows,太多讀寫I/O)
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 07:54

回覆 28# computer1975

所以話左佢聽ssd係首先考慮。

作者: pc1668    時間: 2016-4-21 11:17

本帖最後由 pc1668 於 2016-4-21 12:41 編輯

deleted
作者: 556556bt    時間: 2016-4-21 11:22

本帖最後由 556556bt 於 2016-4-21 11:24 編輯
回覆  computer1975

所以話左佢聽ssd係首先考慮。
big_nature 發表於 2016-4-21 07:54


慳番D 錢, SSD 128GB 都係咁話... 最多加多隻HDD 做data / backup.

呢個年頭ram 已經唔算係critical, 尤其你用途得普通文書. 4/8GB 都係差唔多. 反之縱使係SHDD + 16GB / 32GB 都唔會快得去邊.
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 12:43

回覆 31# 556556bt

佢用得Skylake,
應該會買256G SSD!

作者: 556556bt    時間: 2016-4-21 13:28

回覆  556556bt

佢用得Skylake,
應該會買256G SSD!
big_nature 發表於 2016-4-21 12:43


   
一隻的話,480gb la

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 15:50

回覆 33# 556556bt

呢個就真係要自決了!
我覺得256G都夠用!
因為係窮困打工仔!

作者: 556556bt    時間: 2016-4-21 16:34

回覆  556556bt

呢個就真係要自決了!
我覺得256G都夠用!
因為係窮困打工仔!
...
big_nature 發表於 2016-4-21 15:50


哈哈..咁128 搭 1T HDD 啦.... 唔怕唔夠位.
128G SSD 做C 加主要program 好夠使
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 17:13

回覆 35# 556556bt

尼個建議都好啵!
等佢諗下!
佢話聽講skylake好似有少少bug!
佢問我好唔好買!

我就話AMD啦!
平靚正!

作者: edie717    時間: 2016-4-21 17:17

8G ram here, running VM...
作者: 556556bt    時間: 2016-4-21 17:17

回覆  556556bt

尼個建議都好啵!
等佢諗下!
佢話聽講skylake好似有少少bug!
佢問我好唔好買!

我就話A ...
big_nature 發表於 2016-4-21 17:13



    CPU 無乜聽過.... 其實又會有D 咩bug. 都出左咁多notebook model.
況且一般文書. cpu 一般都好夠用了
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 17:21

回覆 38# 556556bt [
   
尼粒都唔算平!
文書用,我零寧用AMD!

作者: 556556bt    時間: 2016-4-21 17:29

回覆  556556bt [
   
尼粒都唔算平!
文書用,我零寧用AMD!
big_nature 發表於 2016-4-21 17:21



    AMD 又比較伏
作者: big_nature    時間: 2016-4-21 17:33

回覆 40# 556556bt

家中桌面機,
一直都用AMD!
但依家都某D畫面會閃閃下!
應該係內顯問題!
都係時間諗下換機!

作者: chinwah    時間: 2016-4-23 09:43

佢想用又有budget你咪俾佢用囉
都唔明你阻佢做乜, 到時話打勁game唔夠ram又賴你
咁多事做乜丫
作者: Shiva94    時間: 2016-5-2 21:08

公司用買多D好, 同老闆講每日快小小長期加起來就好多啦, 條ram價錢一定賺得返有特, 今次換機用16下次換機就可以用32啦.
作者: big_nature    時間: 2016-5-2 21:22

回覆 43# Shiva94

同老闆講每日快小小長期加起來就好多啦!
~~尼個理由充份!同意!
發貼係想知W10裝 8G ram一般用是否足夠而已!

作者: 6@yah    時間: 2016-5-18 14:29

會有大量RAM 閒置
不過啲RAM 咁平,
多多都唔拘
joelty 發表於 2016-4-19 21:55
ram 平有乜用, 其他食物價格貴呢
作者: joelty    時間: 2016-5-18 21:54

ram 平有乜用, 其他食物價格貴呢
6@yah 發表於 2016-5-18 14:29



    RAM 平和食物貴有何相干?
作者: epcer    時間: 2016-5-19 11:10

64bit咪得Lo
作者: jc0604535    時間: 2016-5-19 16:51

同問:

8Gram(win10pro) SSD+GTX970至多可以玩到咩大作(full res.)?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2