Board logo

標題: [Windows 10] win10部份中文部份英文 [打印本頁]

作者: lkyjimmy    時間: 2015-11-25 10:38     標題: win10部份中文部份英文

win10部份中文部份英文

[img][/img]
作者: leave    時間: 2015-11-25 12:41

係咪本身英文版轉做中文版?我以前係Win7都試過咁。試下轉多次睇下有無幫助。
作者: pc1668    時間: 2015-11-25 13:48

The handling of Chinese chars in Eng version of Win 10 is a bit troublesome.   Even I've selected the correct regional settings and installed necessary lang pack, some of the 3rd party software (which were ok in Win 7/8.1) are still suffering from Chin chars display issue.
作者: lkyjimmy    時間: 2015-11-25 15:06

如果沒辨就由得佢
反正唔影響

等ms慢慢執執佢
感謝各位解答





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2