作者: lewisfai 時間: 2015-11-24 13:06 標題: 升左windows 10後 hkepc 登入同回覆卡停問題!!
之前一直無事,但今日上左WIN10後,登入HKEPC時,
打哂名同密碼,按登錄後,無反應.....要直接F5先顯示到登入左!!
請問有冇人好似我咁,我試過回覆訊息時又係按完回後後卡停,要F5先得!!
請問有冇人有解決方法,唔該哂各位^^
同埋我係用WIN10內裏個果 IE11,無用佢個果Edge既!!
java更新到最新既66版本!!
我win10 pro 64bit~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1843777&k=958af60967cbc9b2d1124c632227e1c2&t=1782198447&sid=kvkxPBjqQE


