Board logo

標題: 香港今次冇首賣活動? [打印本頁]

作者: 冷    時間: 2012-10-24 23:07     標題: 香港今次冇首賣活動?

唔見有消息講
作者: supermeone    時間: 2012-10-25 10:42

莫講首賣活動,香港似乎得個所謂升級優惠。
作者: 冷    時間: 2012-10-25 13:51

莫講首賣活動,香港似乎得個所謂升級優惠。
supermeone 發表於 2012-10-25 10:42



    台灣都有香港冇
作者: 吉夾萬    時間: 2012-10-25 15:39

ms好似都費是宣傳咁....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2