作者: 冷 時間: 2012-10-24 23:07 標題: 香港今次冇首賣活動?
唔見有消息講
作者: supermeone 時間: 2012-10-25 10:42
莫講首賣活動,香港似乎得個所謂升級優惠。
作者: 冷 時間: 2012-10-25 13:51
台灣都有香港冇
作者: 吉夾萬 時間: 2012-10-25 15:39
ms好似都費是宣傳咁....



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |