作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 14:46 標題: QNAP TS-466C簡單開箱
本帖最後由 肉腳王 於 2025-5-13 14:54 編輯
箱子正面
4BAY HDD, 2 個M2 SSD 插口, HDMI 2.0、USB 3.2、雙2.5G網絡,支援網絡5G網絡鏈路聚合
用Intel N6005四核四線程cpu
一條網線, 一個火牛, 因為係某東網買既所以要自己另外買三腳梅花頭線。2個M2 SSD散熱
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478131&k=d7f84fd62cf1540847de2071658ca102&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478132&k=f681a4745f7274b61c733438d06368fc&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478133&k=7044816a15cfc36bfc5506d65b4d89ba&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478134&k=f566416ffad760b44866e4a565196074&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478136&k=9817f2e8fa12a682ef8ded78e19306ba&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478137&k=1221d6c310a1c6a93d933248751c68b8&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478138&k=55303e48f91ddbc834c5f13b851e83d5&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: oliverkof 時間: 2025-5-13 16:09
本帖最後由 oliverkof 於 2025-5-13 08:28 編輯
how much?
我部 418play 如死機, 都要轉會! 而家念緊 Qnap or Terramaster
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 16:14
回覆 2# oliverkof
我本來想支持港行, 無奈某東的折扣有點多。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478155&k=0576d3920cc8a86dad8cf97a2f3c308d&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: oliverkof 時間: 2025-5-13 16:33
回覆 3# 肉腳王
商品優惠 300 點取?
作者: Comeon 時間: 2025-5-13 16:38
呢部抵玩,但唔知粒 N6005 行 VM 順唔順
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 16:39
回覆 4# oliverkof
之前話攻港時既優惠
唔知而家仲有無? 咪即係滿$188包郵, 滿$1000可以用張卷減$300作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 16:47
其實佢仲有個優惠係用海外銀聯滿$1000減$150至到5月27, 但我實際操作無辨法扣到....唔知係咪疊加得太多優惠既關係
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 17:00
回覆 5# Comeon
我試起2個windows 2019都無咩問題
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478160&k=023675af7f77b7e6d1a7b29704bb6f60&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: kingkiu 時間: 2025-5-13 17:01
5月頭尾已經無得銀聯滿減了
早知4月開個新ACC 條2TB 買NVME
作者: louis2021 時間: 2025-5-13 18:20
Support ticket 用唔到就好笑
上次AMAZON 買, 香港唔接我TICKET
要自己填FORM問美國QNAP
作者: cngaiyin 時間: 2025-5-13 18:21
睇返部DS425+
仲係用緊粒Intel J4125
仲係得2G RAM
仲要用佢嘅HDD
突然間真係X咗一聲出嚟
作者: madebyp90 時間: 2025-5-13 18:29
如果係咁多問題,仲值唔值得買?
樓主部機散熱好似一般
後邊風扇罩做得好差
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 18:33
本帖最後由 肉腳王 於 2025-5-14 11:12 編輯
回覆 12# madebyp90
無研究,主要係粒 intel N6005 TPD 得10w...基本上HDD既熱量隨時大個子佢,所以無理到...連風扇都set 靜音模式
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-13 19:04
回覆 11# cngaiyin
其實我本身都用緊ds723+
作者: mxmxm 時間: 2025-5-13 19:13
支持玩機, 支持開箱
作者: Comeon 時間: 2025-5-14 10:12
咁OK 喎,真係可以考慮下Qnap
Synology 行 VM 好 lag,RDP 隻 mouse 都會 delay
已經唔知係 CPU 慢定係無 iGPU 搞到咁
作者: tongziv 時間: 2025-5-14 11:30
咁OK 喎,真係可以考慮下Qnap
Synology 行 VM 好 lag,RDP 隻 mouse 都會 delay
已經唔知係 CPU 慢 ...
Comeon 發表於 2025-5-14 10:12
死症在於ram 16GB only..唔夠起OS...
作者: monica.chiu 時間: 2025-5-14 11:39
QNAP 成日都比人話唔安全, 而家佢個OS會唔會比以前好啲安全啲?
作者: tongziv 時間: 2025-5-14 13:32
唔會
作者: oliverkof 時間: 2025-5-14 14:01
回覆 14# 肉腳王
使用體驗如何(對比Synology)?
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 14:17
回覆 17# tongziv
邊個講架
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478301&k=eb04d38cf7265e6289ed4bb173bdb2ad&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478302&k=2bedcf035eee23d6db0ea6ea56a7df11&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: jackwong717 時間: 2025-5-14 14:46
回復 20 #oliverkof
以為會先入為主,
我第一部Q記,
偏偏Q同S比Q就相反,而家1星期自動行1次備份,都好少入去睇了。
poco x6pro
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 14:58
回覆 17# tongziv
其實可以插兩條16G notebook ram
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 15:01
回覆 20# oliverkof
暫時ok. 我係synology 用開既功能qnap 都有對應既可以用番。2fa 手機認證登入,ddns, file station, 起下vm咁.....不過穩唔穩定,安唔安全就唔夠膽講,要長用先知
作者: madebyp90 時間: 2025-5-14 15:24
唔放出街都還可以
作者: jackwong717 時間: 2025-5-14 15:52
1星期著1次,行30MIN BACKUP,
之後關機,(全自動)無放PORT

作者: rfdingo 時間: 2025-5-14 15:56
我部ds220j 做緊接近既野
一個月著一次比ds1621+射
食飯idle陣就番去訓(關機)
作者: tongziv 時間: 2025-5-14 17:13
上網睇話 N6005 16GB only比多佢都認唔到....
你地試左係可以多過16GB?
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 18:08
回覆 28# tongziv
點解唔得?我以前451個年代都已經咁加
基本上唔係太雜乜嘅都用到 好似係
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 18:10
回覆 23# 肉腳王
就算RAM係香港買都唔貴
上個月買咗兩飛Crucial 16GB都係四百頭
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 19:43
回覆 28# tongziv
可以,我用緊24G 認到,除非佢顯示出來既係幻覺
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 19:47
回覆 30# 9658@transperth
但係我係某東買扣埋折扣卷只係百一蚊一條ddr4 16GB ram
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 20:47
回覆 32# 肉腳王
RAM我都係揀返大路嘢算
又唔係貴 無謂搏啦
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 22:37
回覆 33# 9658@transperth
Lenovo 原廠都好大路
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-14 22:45
另外QNAP原裝ram用創見,講兼容性可能要買番佢
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 22:58
回覆 34# 肉腳王
咁我又未買過
就算Desktop RAM都係
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-14 23:01
回覆 35# 肉腳王
以前佢Apacer/ADATA係常見
大嘅Tower機亦都見過有Kingston
作者: tongziv 時間: 2025-5-15 09:01
要睇CPU架構, 有時唔得就係唔得,
但當然好多人會去試粒CPU上限,通常都可以多一倍,都要配合底板,BIOS等等
有另一個人覆左試左得
所以真係未必得架,我有部史前NOTEBOOK CORE2DUO CPU 但底板BIOS冇得更新,上限只可用4GB
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-15 09:12
回覆 38# tongziv
775年代 DDR2單條4GB好罕見
就算後少少 第一代i3 i5個堆 食唔到8GB單條一樣
因為根本未賣街
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-15 10:35
回覆 38# tongziv
幻覺來應該
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478474&k=2c4ab94f67458cf415ed34e2fdca0e58&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: tongziv 時間: 2025-5-15 11:25
你上面未講左OK LOR, 我都回應左話有人話OK
我冇話唔信你呀搞笑
作者: madebyp90 時間: 2025-5-15 18:26
有冇hdd温度
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-15 23:46
回覆 42# madebyp90
用得兩個bayhttps://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2478622&k=a4f36450b0f474c91c251f27f9096b7b&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-16 13:22
回覆 43# 肉腳王
反而想問師兄你 SSD caching用邊隻?
煩在係驚SSD搞到overheat
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-16 20:12
回覆 44# 9658@transperth
Kingston nv3, TS-466C 有跟2個SSD 散熱片
作者: 523961 時間: 2025-5-19 18:04
是嗎,我買了國內版TS264C,因相簿外網時不能同步相片和即時轉碼播片,
都開到CASE,個邊remote support 和幫我查log,
最後解決了.
作者: inori 時間: 2025-5-21 02:07
背脊個USB3.2(10G)如果插Realtek新出果隻RTL8157 USB 5Gbps LAN咭work唔work呢?
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-21 10:02
回覆 47# inori
唔知~無試過
但佢自家出既QNA-UC5G1T 上網睇就得作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-21 13:02
回覆 47# inori
啱啱睇到有人compile緊
https://gist.github.com/RikshaDr ... eb975ebb0b915860ec2
作者: oosh 時間: 2025-5-23 16:50
跟隊, 用埋銀聯, 諗緊買幾大SSD 做Cache
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2479672&k=14d21a6d0e46740f9e92c7fe6f428606&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: oliverkof 時間: 2025-5-23 17:21
回覆 50# oosh
請問 350 優惠券 點取?
synology 轉會?
作者: oosh 時間: 2025-5-23 20:05
每日 20:00 去首頁睇下, 我都係亂按
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-24 01:40
回覆 50# oosh
可惡
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-24 10:33
本帖最後由 9658@transperth 於 2025-5-24 10:39 編輯
回覆 53# 肉腳王
早買早享受 遲買平幾舊 我之前話買SSD都未揀
呢幾日隻不能說又有問題
作者: oliverkof 時間: 2025-5-24 11:26
好似每日有quota!
作者: kenlau 時間: 2025-5-24 12:53
個system 同香港買有無唔到?大陸版會唔會有咩function 用唔到?thanks
via HKEPC Reader for Android
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-24 14:19
本帖最後由 肉腳王 於 2025-5-24 14:22 編輯
回覆 56# kenlau
你初始化系統時佢會問你揀大陸版定全球版, 我無試過大陸版, 都係揀全球版, 而且TS-466c 有得揀用QuTS hero用ZFS 格式, 初始搭載既係QTS。你係官網下載中心download 番對應要行既作業系統版本再係brower上傳初始化就得
作者: shadow221 時間: 2025-5-26 00:08
請問師兄點攞 350 個優惠?
作者: inori 時間: 2025-5-26 14:24
岩岩今日入左手, 但初始化果時無提揀大陸版定全球版?
SETUP好晒入到去control panel先可以揀地區, 唔知有冇影響
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2480034&k=df4fe59f5abe59a8200f9f6bef988b40&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-26 17:04
回覆 59# inori
冇影響
作者: YO 時間: 2025-5-26 17:30
回覆 59# inori
我揀全球
作者: s84292 時間: 2025-5-26 19:30
本帖最後由 s84292 於 2025-5-26 11:31 編輯
之前出過幾單 SSD CACHE 壞左會導致主儲存區都一齊DOWN的個案
依家QNAP 係咪已經FIX晒同改左架構?
作者: 9658@transperth 時間: 2025-5-26 21:51
回覆 62# s84292
SSD cache得隻253Be行緊 都有成5年幾時間
可能唔係成日讀入面嘅Data
我用第三方PCIe轉nvme 所以得一隻SSD
仲要set咗做R/W cache咁多年都無事
不過千祈唔好學我
作者: mickey1234 時間: 2025-5-27 08:10
拼多多做到2485,啱啱入咗
作者: inori 時間: 2025-5-27 23:18
有冇師兄試過插單條32GB/兩條64GB RAM work?
作者: mickey1234 時間: 2025-5-28 00:12
本帖最後由 mickey1234 於 2025-5-28 06:24 編輯
請問qnap 219p2既 hard disk可直接放上去用嗎?定係要重新設定過?thanks
作者: inori 時間: 2025-5-28 05:02
本帖最後由 inori 於 2025-5-28 05:13 編輯
我自己試咗了
64GB RAM沒有問題
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2480307&k=d93e3d69f9b4097b1fa075e877d0372f&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: mickey1234 時間: 2025-5-28 06:26
勁。比64g ram其實用途係邊?可否指指一下
作者: madebyp90 時間: 2025-5-28 08:42
本帖最後由 madebyp90 於 2025-5-28 09:38 編輯
Qtier當時有幾位ching都中招
作者: sp4148 時間: 2025-5-28 11:15
回覆 67# inori
我32G都未用得哂😆
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-28 13:29
回覆 67# inori
有錢~用QTS定QuTS hero系統?
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-28 13:42
回覆 64# mickey1234

作者: mickey1234 時間: 2025-5-28 21:00
回覆 72# 肉腳王
早買早享受師兄,唔係有你沖,我都唔知呢部咁抵玩,多謝師兄你開箱
作者: tongkai 時間: 2025-5-30 10:49
回覆 67# inori we
師兄用邊個牌子嘅RAM?同用 ext zfs?
作者: oosh 時間: 2025-5-30 11:10
好明顯我地係睇住你個價來作參考
作者: mickey1234 時間: 2025-5-30 16:18
回覆 75# oosh
大家係到揾最平,記得要有來回包運,有事都唔洗比錢
作者: shing0719 時間: 2025-5-31 10:16
想問下如果想由SYNOLOGY轉QNAP,HDD入面D資料可以用咩方法轉移呢??
可唔可以LAN TO LAN咁將2部NAS連接咁轉移FILE???
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-31 13:12
回覆 77# shing0719
QNAP 官方有教

https://www.qnap.com/zh-hk/how-t ... D%E5%88%B0-qnap-nas
作者: nickytlk 時間: 2025-5-31 18:35
岩岩昨日部TS-453B 死左 (開唔到機,閃紅燈), 都在JD 落單買左呢部
想問係set 好部新機先插D 舊HD, 定係插晒D 舊HD 先開機set 機?
另外係咪用QuTS hero 好D?d data 還在hard disk, 應該點convert去ZFS ?
作者: 肉腳王 時間: 2025-5-31 21:11
本帖最後由 肉腳王 於 2025-5-31 21:14 編輯
回覆 79# nickytlk
睇番佢官網


QNAP NAS 系統遷移查詢
https://www.qnap.com/zh-hk/nas-m ... destination=ts-466c
要睇番你舊機既系統版本, 差異太大佢建議你備份先
另外係咪用QuTS hero 好D?d data 還在hard disk, 應該點convert去ZFS ?
QuTS hero 好D? 係, 佢用最新ZFS檔案格式, 但好食ram. 作業系統需至少 8GB 記憶體, 用埋佢Inline Data Deduplication 功能需至少 16GB 記憶體。建議使用 32GB 以上記憶體
QTS 與 QuTS hero 採用不同檔案系統,切換作業系統之前,NAS 必須重新初始化。請用戶務必先行備份所有檔案與系統設定。
https://www.qnap.com/zh-hk/operating-system/quts-hero
作者: shing0719 時間: 2025-5-31 22:46
想問下而家用緊ds918+,如果同呢部QNAP TS-466C比較,係咪QNAP TS-466C係cpu同其他方面都會比較好呢??
作者: nickytlk 時間: 2025-5-31 23:10
多謝師兄嘅資訊, 睇條link 應該可以遷移到。
我買左32GB ram, 應該夠 QuTS hero 用, 如果要初枱化, 咁都係等成功read 得返D data, 做好backup 之後先轉QuTS hero
作者: klkklk 時間: 2025-6-1 00:58
想問下大家 見大家好似都係買TS-466C多
但係見TS-464C2同TS-466C其實只係CPU同RAM有分別
但係TS-464C2平好多下.. (可以搵到under 1900人仔)
有無人買左TS-464C2都可以分享下??
作者: 肉腳王 時間: 2025-6-1 13:19
回覆 81# shing0719
硬體一定係
作者: 肉腳王 時間: 2025-6-1 13:22
回覆 83# klkklk
RAM 好似都無分別
作者: shing0719 時間: 2025-6-1 14:49
之前上網睇,QNAP好易被人破解到定係偷到資料,而家安全性個方面有冇改善到呢?
作者: 9658@transperth 時間: 2025-6-3 09:19
回覆 85# 肉腳王
可能就嚟618
早兩日去睇 464C2都徘徊千九咁上下
作者: 9658@transperth 時間: 2025-6-3 09:19
回覆 86# shing0719
我已經無再放出街
有需要先至再經VPN連
作者: shadow221 時間: 2025-6-3 11:06
請問師兄466C 港版同國內版有咩分別? 見港版係16gb, 國內版係8gb, 其他野睇落差唔多
見大家都話國內版性價比高, 心思思想upgrade 下, 現家仲用緊 DS211J XD
作者: oliverkof 時間: 2025-6-3 13:23
本帖最後由 oliverkof 於 2025-6-3 05:50 編輯
回覆 83# klkklk
要功能 --> TS-466C 約CNY2.8k
要平 --> TS-464C (非464C2) 約CNY1.5k
作者: 9658@transperth 時間: 2025-6-3 14:17
回覆 89# shadow221
除咗條power cord係兩腳
同埋個盒係簡體之外 無分別
作者: mickey1234 時間: 2025-6-4 00:59
部466比起部219p2快好多,希望玩到十年,呢家比多隻舊ssd 512,另加條32g佢頂住先
作者: 肉腳王 時間: 2025-6-4 01:00
回覆 90# oliverkof
TS-464C 無得換ram, 8G ram 就真係8G
行唔到QuTS hero, vm 應該都用唔到, 寧願要TS-464C2作者: 肉腳王 時間: 2025-6-4 01:27
回覆 89# shadow221
主要都係保養吧。電源線你有notebook 三腳米奇頭自己換就得, 彩盒既簡體字就算吧啦, 反正都無咩人會留盒。真正最大分別當然係港版有行保, 國內版你出問題要自己搵賣既電商安排保養.......我問某東客服佢話香港都保, 但我其實唔係太信
真係有問題你要自己raise ticket 去電商安排保養作者: chenbros 時間: 2025-6-4 09:29
如果我淨係backup files 8G 應該好足夠吧? 諗緊618 買464C 定464C2
作者: oliverkof 時間: 2025-6-4 09:56
本帖最後由 oliverkof 於 2025-6-4 04:50 編輯
回覆 95# chenbros
參考:
1. 我synology DS418 play (2gb ram), 除 VM windows 10/11 外, 其他tasks(包括 backup, cloud sync, BT...)都無問題!
2. 我已入手 TS-464c (折后約CNY1250),一部頂2部TS-466C
TS-464c 提供:-
a) 4 bays + 2 x M2 slots
b) N5095 + 8gb ram (cannot upgrade)
c) 2.5 lan x 2
d) 全套 qnap software support
CNY1250 仲想點?

補充:
1. 錢不是問題,建議直上 TS-466C!
2. 見到港行 TS-462c (N4505 + 4gb ram) 做promotion 賣 HK$2.9k, 部TS-464c 有 8gb ram 真心唔使擔心!
3. synology 2025 最新入門機 ds425+ 都係得2gb ram (但可upgrade )
作者: chenbros 時間: 2025-6-4 10:47
回覆 96# oliverkof
多謝ching, 咁我都去馬 464c, 請問你CNY1250咩平台, 我京X 見最平都要CNY14XX
作者: oliverkof 時間: 2025-6-4 11:39
本帖最後由 oliverkof 於 2025-6-4 03:49 編輯
京東, 開新account, 有新人 coupon用!
[原本係 -350,後來唔知點解變左 -360
]
就算 CNY1.5k 都覺得低玩!

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481385&k=f987bf50e5f37af8b674eaf4aaa35320&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

作者: shadow221 時間: 2025-6-4 12:01
點解我新開account 唔見有優惠券既, ching 可以指點下邊到搵到?
作者: oliverkof 時間: 2025-6-4 12:58
回覆 99# shadow221
可試:-
我用舊account,最多做到 CNY13xx
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481399&k=7f6667823344ea5cf4574439bb828a2c&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481400&k=1bd2bb51896eba883b7d7b1643017608&t=1782235003&sid=LI9wc7BR4b



