作者: mlyu 時間: 2024-11-18 10:27 標題: NAS 牌子, QNAP, Synology 等邊個好啲?
大路好似係 QNAP 同 Synology, 仲有啲 Asustor
QNAP 我見佢有 Container 同 VM station, 但仲未好清楚分到 Container 同 VM 有咩分別
如果用嚟做 home server, 裝埋 Windows/Linux remote desktop 多部機用, 邊隻牌子好啲?
作者: jackwong717 時間: 2024-11-18 11:42
本帖最後由 jackwong717 於 2024-11-18 03:51 編輯
Synology 易SETUP D
Container=Docker
Docker可以當模擬器咁...理解,設定上有點難!(細食D)
虛擬機=VM
虛擬出整個OS出來..如 Windows/Linux/Router/NAS等等(大食U&RAM)
一般可以 remote到
下圖我成日用VMM去試不同OS玩下
當然低階NAS去VM WIN就辛苦啦
PS...我係用不能說去玩
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2452309&k=6133cf0838daf943fb745c4414be36f0&t=1782638239&sid=kqMl5njYVT

作者: gozilla 時間: 2024-11-18 11:43
Synology 一樣有 Docker 及 Virtual Machine Manager。
你無提供使用取向,咁同問人百佳同惠康,屈臣氏同萬寧邊間好D無乜分別。
作者: 口o口 時間: 2024-11-18 13:03
樓主技術可以就DIY吧....
入門NAS廠機....未必一定岩你....
作者: mlyu 時間: 2024-11-19 07:15
Synology 一樣有 Docker 及 Virtual Machine Manager。
你無提供使用取向,咁同問人百佳同惠康,屈臣氏同 ...
gozilla 發表於 2024-11-18 11:43
就係兩個牌子好似, 唔知大家分別係咩
Synology 好似多人推, 但 qnap 我見好多細公司用
作者: jackwong717 時間: 2024-11-19 08:58
回復 5 #mlyu
因為硬件好d變得好似抵買,
但軟件我就唔喜歡啦。
Note 11 pro 5G
作者: kenken33 時間: 2024-11-20 02:09
本帖最後由 kenken33 於 2024-11-20 12:52 編輯
大路好似係 QNAP 同 Synology, 仲有啲 Asustor
QNAP 我見佢有 Container 同 VM station, 但仲未好清楚分到 ...
mlyu 發表於 18-11-2024 10:27
做Home Server就QNAP Asustor,Synology 既硬件真係只可做NAS (Network-attached storage)

NAS 來講呢三間來分接近完全唔識電腦網絡相關知識或者唔想煩方便SET 就Synology,普通底子就Asustor,有相關知識知點SET就QNAP
專業高手,發燒友就自己DIY或買廠機Server 裝第三方OS
何謂接近完全唔識例如以下果位咁
https://www.hkepc.com/22857/%E9% ... B3%A0_3.2_%E8%90%AC
作者: monica.chiu 時間: 2024-11-21 11:56
做Home Server就QNAP Asustor,Synology 既硬件真係只可做NAS (Network-attached storage)
NAS ...
kenken33 發表於 2024-11-19 18:09
莫名其妙, 點出錯法? 係咪本身個BACKUP DESTINATION有DATA响度OVERRIDE?
作者: louis2021 時間: 2024-11-21 13:40
本帖最後由 louis2021 於 2024-11-21 05:42 編輯
QNAP 同 Synology, 仲有啲 Asustor
QNAP 同 Asustor 之爭, 水魚牌唔使考慮
Asustor CP值高, 硬件先進, 但APPS 比較娛樂性多D, 例如YTUBER 直播, 佢一野發布好方便
VM 佢只有VIRTUREBOX
BACKUP 佢都都差D
Q 記就BACKUP / VM 個D 軟件功夫好D
相部 AI DOWNLOAD 用NOTE 功能都唔錯
但貴D, HW 無咁進取
作者: 口o口 時間: 2024-11-21 14:18
本帖最後由 口o口 於 2024-11-21 14:22 編輯
買咩器牌子真係冇咩意思....
不過就算用A牌...N系CPU...如果樓主跟要求 "裝埋 Windows/Linux remote desktop 多部機用" 應該係比較好.....(但實際咩效果你自己用落先會知...接唔接受到)
其他玩下影音可以QNAP會好D.....
如果咩都唔玩..唔VM / 唔轉碼....我就會講用S記
利申 : S記 / Q記 / PVE 輕NAS / UNRAID 輕NAS 用家
作者: monica.chiu 時間: 2024-11-21 14:54
QNAP 同 Asustor 之爭, 水魚牌唔使考慮
Asustor CP值高, 硬件先進, 但APPS 比較娛樂性多D, 例如YTUBER ...
louis2021 發表於 2024-11-21 05:40
咁相簿邊個好用?
作者: 口o口 時間: 2024-11-21 15:00
你意思係佢地內置(自家)定第3方???
第3方呢返見好多都教人用 immich
作者: monica.chiu 時間: 2024-11-21 16:02
我本身用SYNOLOGY PHOTO, 都穩定, 但嫌佢FUNCTION太少
宫方也好, 第三方也好.... 但官方有得定期UPDATE 係咪好啲?
作者: 口o口 時間: 2024-11-21 16:17
immich 好似話有 AI 功能.....我未裝黎用過....
規劃緊
作者: jerrychan0610 時間: 2024-11-21 16:17
咩係不能說?
作者: jwong2k04 時間: 2024-11-21 17:02
非S記硬件安裝DSM嚟用
作者: 口o口 時間: 2024-11-21 19:05
拎個平均....就買QNAP....3個品牌得QNAP平衡....硬件/軟件
作者: louis2021 時間: 2024-11-22 10:29
QNAP QI MAGIC 可以指定任何路徑, 任何資料夾, 多重來源, AI 分類多, 但比較慢, 我用I7 CPU + SSD 先OK快
ASUSTOR 沒用2年, 之前是只能指定某個預設路徑, AI 都多, LOAD 入明顯快D, 當是是用INTEL N 系的
作者: fakeman 時間: 2024-11-22 13:07
如果有 GPU 的話可以用到 AI 功能
作者: fakeman 時間: 2024-11-22 13:15
Synology 易SETUP D
Container=Docker
Docker可以當模擬器咁...理解,設定上有點難!(細食D)
虛擬機=VM
虛擬 ...
jackwong717 發表於 2024-11-18 11:42
Docker 只係 container 一種,仲有 LXD/LXC 果 d 不過好多牌子都冇用佢(但 Proxmox 係 LXC)
Container 唔係模擬器,如果話模擬的話 VM 更加似
Container 係 OS Virtualization,你 container 入面嘅嘢一定係同做底嘅 container 同 kernel,用佢入面嘅 device(所以如果 host 冇 driver 都用唔到)
VM 係 device virtualzation,guest 可以係任何 OS,而硬件以 virtual 方式提供俾 guest 使用(所以 guest 只需要有 virtual device driver 就用得),當然必要時亦可以直接 passthrough
架構上 VM 嘅 isolation 係多 D,因為 container 係 host/guest 相同 kernel 所以如果 kernel 有 bug 就即係全部 containers 都會出現相同嘅 bug
作者: jackwong717 時間: 2024-11-22 15:22
Docker 只係 container 一種,仲有 LXD/LXC 果 d 不過好多牌子都冇用佢(但 Proxmox 係 LXC)
Cont ...
fakeman 發表於 2024-11-22 05:15
太深我唔識

我只係講係DSM入面個概念

作者: mlyu 時間: 2024-11-23 20:58
Docker 只係 container 一種,仲有 LXD/LXC 果 d 不過好多牌子都冇用佢(但 Proxmox 係 LXC)
Cont ...
fakeman 發表於 2024-11-22 13:15
就係因為我見用 Windows Docker 但有 Ubuntu 嘅 container 先搞到我唔係好識分
作者: fakeman 時間: 2024-11-24 02:39
因為 Windows 有 WSL.....你見到嘅 container 都係來自佢入面個 Linux,唔係用緊 Windows kernel 架
作者: fakeman 時間: 2024-11-24 02:44
DSM 入面都冇講呢 d....
而你舉嘅例子其實亦唔適當,好簡單咁講,我可以用 container setup NAS,又可以用 container 整 OpenWrt router 出來,做法同概念都會同用 VM 去做唔同,單純講 applications 好多時你會發現兩者都做得到的。
作者: silvester 時間: 2024-11-24 11:34
你要home server, 仲要remote desktop 就應該買mac mini. 呢部好扺玩

