作者: goshigoo 時間: 2024-1-11 06:36 標題: Ugreen NAS
有冇師兄敢用?
https://nas.ugreen.com/pages/ugr ... n=nas&utm_id=MR
https://youtu.be/L4GvFeeAEIM?si=UssQ9234FrOozh40
作者: pbodq 時間: 2024-1-11 08:03
唔敢做白鼠, software好緊要.到時睇下佢有乜功能, 穩唔穩定先
乜資料都無, 唔會為左慳幾十蚊中個頭埋去。
除非做開箱直播, 踢館用
作者: rabbit82047 時間: 2024-1-11 08:10
純買硬體,自己裝 truenas scale/omv 都有得諗
新廠入場都係怕個 software 寫唔好
作者: fakeman 時間: 2024-1-11 09:40
呢 d 都係買個殼嘅啫....
作者: eddy 時間: 2024-1-11 10:04
新? 純粹大陸版轉國際版?
作者: sunhikari 時間: 2024-1-11 10:16
家中用綠聯大陸版,真心一句真係要轉裝另一個OS先好用,
佢原裝(大陸版)太痴線要人用佢個NAS要用大陸電話號碼註冊
但可以話,佢改用TrueNAS後,成件事唔同晒
成價比太高,雙2.5G網絡,包一條8GB RAM(最高可以上16GB),可裝雙M.2 SSD同4隻HDD,講緊遇正大特價都係2600港幣左右,當買殼都抵
作者: jackwong717 時間: 2024-1-11 10:34
回復 6 #sunhikari
行不能說性價比更高!
Note 11 pro 5G
作者: 保時捷 時間: 2024-1-11 11:10
總係有啲 bay 限 4T 嘅咩事
作者: hanley3000 時間: 2024-1-11 11:25
本帖最後由 hanley3000 於 2024-1-11 11:27 編輯
好貴
舊年10月AS5402T做特價時都只賣$2680
可插4條NVME
已預載香港可用的系統,唔鍾意一樣可自己裝TrueNAS
作者: takayo72 時間: 2024-1-11 12:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2024-1-11 12:20
本帖最後由 kenken33 於 2024-1-11 12:22 編輯
你2BAY 3.5同人4BAY比
華記來講最抵買係10BAY版本,每BAY成本最低
等緊AS6510T出GEN2
作者: sunhikari 時間: 2024-1-11 12:23
性質上好唔同
AS5402T本質係2BAY+4NVME,綠聯的DX4600 PRO係4BAY+2NVME,當大家都可以用22TB HDD+4TB SSD,總容量就已經差好遠,更唔好講SSD有機會做援沖
更加唔好講DX4600 PRO行N6005,係Turbo boost上比N5105仲快(其他CPU規格相同)
如果拿低一級的DX4600+,佢就行同AS5402T一樣的N5105,且已經附有一條8GB RAM(AS5402T係配4GB RAM),佢而家無特價就賣2299人仔仲免香港運費
唯一差別係係香港用AS5402T可以用原廠OS,但綠聯係香港用就最好改用TrueNAS
所以係差幾百蚊買唔買佢個跟機OS咁解
作者: sunhikari 時間: 2024-1-11 12:24
理論上係可以,但會好煩咁解
作者: kenken33 時間: 2024-1-11 13:08
本帖最後由 kenken33 於 2024-1-11 13:10 編輯
https://www.ithome.com/0/744/512.htm
CES 2024出左新品,有8盤
綠聯同盤位起碼要平S Q記起碼3份1到一半先有興趣,要自己另裝系統,佢個OS不可用
作者: sunhikari 時間: 2024-1-11 13:41
S記紿終個OS勁,所以多人唔介意個價錢
Q記輸OS,但問題係同一規格比,Q記同綠聯比,Q記特價都要貴綠聯$500-$600
唔特價就差得更遠了
舉例ts-464c2 VS DX4600+,CPU應該係DX4600+較高階少少外,其他都平手
ts-464c2特價先$2999,DX4600+則2299人仔正價仲免香港運費,如果撞正雙11個類就更抵
所以個差價係差駛唔駛自己搞OS咁解
作者: fakeman 時間: 2024-1-11 14:57
咁比嘅話,Q 記兩邊唔到岸就死梗
作者: sunhikari 時間: 2024-1-11 15:15
其實Q記個OS係死太多保安漏洞,否則綜合黎講Q記個性價比係最好,同埋行貨硬件有保養
作者: kenken33 時間: 2024-1-11 16:57
S記設定簡單係比一般對IT唔太認識都冇大問題,而Q記太多選項,行內人熟悉network 同linux ,server果啲就一睇就明點用佢地仲會用得好開心滿意因為Q記系統功能夠齊想加乜都得,但對普通人就唔夠友善。
作者: fakeman 時間: 2024-1-11 17:18
well....就算我識用,睇到個介面咁唔 friendly 會心諗不如買其他算
作者: 小Ray 時間: 2024-1-11 18:35
我 Q 同自組 NAS 都有用..
其實 NAS 唔對外 set 中門大開, 用 VPN, 做好三邊 backup, 有自動 update 其實好安定
我自組 NAS 前有想過玩下 S, 但個價錢買佢個 config 好難受
作者: s84292 時間: 2024-1-11 19:09
本帖最後由 s84292 於 2024-1-11 11:24 編輯
我 Q 同自組 NAS 都有用..
其實 NAS 唔對外 set 中門大開, 用 VPN, 做好三邊 backup, 有自動 update 其 ...
小Ray 發表於 2024-1-11 10:35
q記唔出問題ok
一出問題就哈哈哈
前年幫人搞隻q記被加密, 官方支援叫佢唔好比錢但又唔比解決方法
d資料好彩其他機都有擺幾份 ,咁fix好晒更新好跟足官方指引做晒預防
結果唔夠半年又中多次, 好彩今次有備份, 個客即刻丟左佢買隻s記
s記 買隻成萬蚊+ 的nas都可以冇10gbps lan 或者sfp+支持,得4張1000m lan,
仲要得4gb ecc ram~連m2都冇
但無計~ 真係用開冇問題, 呢D就唔想博寧願比貴D
作者: kenken33 時間: 2024-1-11 21:55
同硬件配置就係既,但S記硬件落後其他果幾間起碼3年以上。
作者: happychanbb 時間: 2024-1-11 22:15
今年DS224+ 仲用緊2019年U

作者: fakeman 時間: 2024-1-12 00:03
冇嘅,成日對住嘅嘢,唔好用唔開胃....
作者: fred2088 時間: 2024-1-12 00:15
回覆 24# fakeman
其實都看到那他們強在 硬定軟 !!!
作者: fakeman 時間: 2024-1-12 09:34
見到 QTS....拳頭就硬!
作者: sunhikari 時間: 2024-1-12 10:22
所以我都有講,如果Q記唔係死係OS到,其實綠聯同Q記我都會推人玩Q記
始終有官方保同埋支援對於新手好緊要
但佢個OS死晒保安,就真係用綠聯+TRUENAS都好過用Q記LOR

作者: s84292 時間: 2024-1-12 10:27
本帖最後由 s84292 於 2024-1-12 02:29 編輯
買得大廠NAS都係貪佢一站式,叫做有人做晒更新同設定同安全性有一定保障
開二步認證,然後裝APPS登入website就得
如果買返黎自己裝TRUENAS又要改佢一大堆野,
我會選擇自己DIY一部LINUX NAS SERVER好過,自組TrueNAS又快又多D野玩
作者: fakeman 時間: 2024-1-12 11:57
自組好難做到咁細部嘛,唔係我早就自己搞掂
作者: hambaba 時間: 2024-1-12 12:38
淘寶搵人3D PRINT個ABS機箱
再跟片買硬件砌
大陸人出左好幾個自組SPEC都比市面上既NAS細好多
特別係SSD NAS
作者: ckloop 時間: 2024-1-12 13:11
UGREEN 尼堆野我睇到個感想同QNAP一樣
不如你地直接當係出有硬碟架既mini PC算啦
比我地自己裝 OS
作者: 199hehehaha 時間: 2024-1-12 20:14
回復 1 #goshigoo
實名認證先用到就攪笑
via HKEPC Reader for Android
作者: eilot 時間: 2024-1-13 10:58
如果國外版都要實名制就搞笑
又或者第一次用時強制「兩步」,並順便要強制連上網絡才能激活及啟動...
作者: jerrychan0610 時間: 2024-1-13 11:52
係大陸起個网站都要實名.
試過國內有人要去我香港的网站, 都比封, 國內如果要睇我個网站, 要實名..申報我個网站無犯國內;刑法..
作者: 觀星是答案 時間: 2024-1-13 11:57
如果我買隻 NAS 唔俾佢連 Internet , 咁係咪等於一舊廢鐵 ?
作者: dickyctk 時間: 2024-1-13 12:41
實名係指domain name要,還是連IP都要?如果IP唔使就唔影響NAS既…
作者: upsagel 時間: 2024-1-13 13:28
唔敢 x2
寧願自己裝 OMV / UNRAID / 不能說
作者: 普羅 時間: 2024-1-13 14:39
呢個年代software行頭 最緊要有update 同 support
作者: rfdingo 時間: 2024-1-13 15:09
天鋇...... 真係想試
有無師兄用過佢d 機
作者: chiaki1314 時間: 2024-1-13 15:53
其實都唔知點解要用呢啲
好好地synology made in 台灣唔用
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: fred2088 時間: 2024-1-14 00:35
回覆 40# chiaki1314
追求性價比 ...
也可以加加加雙1G, 2.5G, 10G ... 等等
作者: freefdhk 時間: 2024-1-14 01:10
裝唔裝到windows server 做個系統os?
佢個os 真係怕佢有後門.
作者: P166 時間: 2024-1-14 02:00
軟件os後門一定有,問題係硬件有冇
Lenovo
作者: kenken33 時間: 2024-1-14 02:45
本帖最後由 kenken33 於 2024-1-14 02:51 編輯
雙11買左未得閒搞,打算一係裝unraid一係裝不能說
天鋇仲有部ppt 6盤3.5+6 條NVME 機唔知幾時出
https://new.qq.com/rain/a/20231124A05QFY00
作者: fakeman 時間: 2024-1-15 00:38
散熱果 d 真係要設計過先得嘅,而且 ABS 散熱咁差點可以長用....
作者: s84292 時間: 2024-1-15 09:42
本帖最後由 s84292 於 2024-1-15 01:49 編輯
實名係指你部機要登入實名,同大陸D電視一樣
啟動裝置的一刻需要一個實名帳戶綁定,IP DOMAIN name 都冇關係
但有冇BLOCK 海外就要等師兄講
好似3D打印機咁Bambulab的內地機係鎖區,
買內地版要實名同部機,在香港使用要VPN先有得連更新同apps remote,否則只可以SD CARD印野
政策隨時可變,隨時更新個FW變鎖機
(X1C 岩岩12月更新後非國際版開始鎖機,好在買左國際版)
作者: kenken33 時間: 2024-1-15 09:48
大陸野通常都要你用大陸電話驗證帳號,咁大陸電話本身係實名登記左佢有晒你個人資料等同實名制。
作者: kenken33 時間: 2024-1-15 09:51
本帖最後由 kenken33 於 2024-1-15 09:55 編輯


作者: kenken33 時間: 2024-1-15 10:03
本來搵Server 做NAS HP Microserver Gen7 Gen8 果時係最好用又平,可能HP怕影響佢Workstation 同tower server市場,所以後來越出越貴又仲係得4BAY,例如GEN 10 plus 咁細部完全可以放多4個盤位上去。
作者: hanley3000 時間: 2024-1-15 10:08
點解上面買部windows notebook落來可以直接用
但NAS就要實名?
作者: 觀星是答案 時間: 2024-1-15 10:26
因為 NAS 可以用來起 Server , PCDN
套件安裝太容易 (對比 Windows Notebook)
作者: 炎冬 時間: 2024-1-18 16:16
是不是用S/Q個DDNS先要實名, 平時自私用, 最多在外網用IP登入就不用實名嗎?
不過申請Fix IP都要備報....仲要是公司先申請到, 在國內, 家用私人可以申請fixed IP嗎?
作者: tomming 時間: 2025-6-23 12:54
最近要買個 NAS, 但又唔想買太貴
有冇朋友用過 UGREEN NAS? 覺得點? 見淘寶都唔平
另外考慮緊 Amazon 買 BUFFALO LinkStation 720
或者飛馬買 WD My Cloud Home Duo
作者: 101010101010 時間: 2025-6-23 13:16
回覆 50# hanley3000
有人提及過第一次設定時可選 國內/海外
1. 選國內要實名認證
2. 選海外不需要
有冇用過嘅人可confirm一下
我用開S記,下次再換機都想試ugreen
作者: vsaturn 時間: 2025-6-23 21:15
係 我用緊DXP 4800PLUS
作者: saldtch 時間: 2025-6-24 09:54
回覆 6# sunhikari
好奇問下,2600係咩CPU? Aoostar 唔係仲平好多咩?
作者: bbsunny 時間: 2025-6-24 10:23
應該都係N100多,重有一部係8505,2600應該有埋RAM
Aoostar 幾錢
作者: saldtch 時間: 2025-6-24 11:13
回覆 57# bbsunny
N150 barebone 千二人仔 (我買左), 加左條samsung 16gb ram (180人仔) 同 條舊512 m2入去.
作者: bbsunny 時間: 2025-6-24 13:07
回覆 bbsunny
N150 barebone 千二人仔 (我買左), 加左條samsung 16gb ram (180人仔) 同 條舊512 m2 ...
saldtch 發表於 2025-6-24 11:13
過左618加番價囉,不過散熱好唔好,之前想買佢垂直2BAY個個,啲人話散熱唔得
作者: saldtch 時間: 2025-6-24 13:41
本帖最後由 saldtch 於 2025-6-24 13:43 編輯
回覆 59# bbsunny
暫時完全無問題, 個case 係全金屬, 同埋harddsik 打平放, 之前睇有人話打直會傷hdd, 除左成6kg 重外我無咩投訴. 雖然係敢講, 垂直果隻因為好平, 我記得係782人仔, 所以我本來都想買埋, 當文書機用, 而家有D 後悔, 不過果隻機似係OEM.
作者: boxkkk 時間: 2025-6-24 13:42
實名好似係要用UGREEN link 要用國內電話,要用佢個remote access 先有實名,你用其他ddns 都唔洗理。同埋聽講中國以外地區好似可以用email 登記。我冇用到,唔肯定
我一開始揀左國外,cloud drive 會得返one drive 同google drive 😂
作者: goshigoo 時間: 2025-6-24 23:39
DXP2800 而家PDD賣緊<1500 RMB; 我618前買就, 1500 HKD
我覺得UGOS都夠用
唔啱用可以轉黑群煇 (記住enable個ledcontrol addon; 好過冇 / fan control都冇UGOS咁好但都算有)
N100 + 2.5Gbe + 8G Ram + Metal case
$1500 仲想點....
作者: tomming 時間: 2025-6-25 19:16
搵唔到 <1500
但見到新出 DH4300 plus 好似更吸引
講到佢粒 NPU 同 AI 功能好強咁
作者: ho19953386 時間: 2025-7-8 13:44
😂arm如果os唔啱用難轉os
不過我有部nanoPi係rk3568可以行到debian 同wrt
啱啱睇左rk3588都有,但唔知寫完落去會唔會有問題
(呢部係行rk3588好似)
我都睇緊佢部4bay 10Gb ,我見大陸話佢個hdd架唔夠實,要揾嘢頂住,
所以等緊佢新呢袋有冇改善
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: lyjhf2006 時間: 2025-7-8 23:24
绿联开放旧款NAS系统升级 但升级后所有数据全部丢失 必须提前备份好数据 修復了?孤勇者?
作者: madebyp90 時間: 2025-7-9 09:49
都係得啲信raid就唔backup人出事
有cold backup,最多都係浪費時間倒返轉頭
用一個禮拜過data,又一條好漢
作者: ho19953386 時間: 2025-7-10 10:37
因為他系統架構上也改變了
所以要清除😂
重要數據請多備份🙇🏾raid只是提供高可用性
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: ho19953386 時間: 2025-7-10 10:39
真啊,依家一係課金google, 一係就課365順便用佢oneDrive(家庭plan)
每日自己sync 上去
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: cadelite 時間: 2025-7-10 15:32
回覆 68# ho19953386
咁大容量的數據,上載去雲公司都已經要花 唔少日子

同一組重要的數據 整多個幾個備份 比較實際 !
作者: chingkit 時間: 2025-7-10 19:46
唔係嘛,升級系統要清data!?家用都不能接受,更何況商用。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: goshigoo 時間: 2025-7-12 08:39
電腦軟件..基本上都要等多一排先穩定
Ugreen我見上都多人話唔掂
但呢幾個月好似好多youtubers都話ok
另外Backup != Raid~~~
我見啲Data就真係幾個copy
隻Ugreen主要攞黎行VM都真係好抵 - 隻2Bay 2800 + 32 G Ram都唔使2K......
作者: 工程從業員 時間: 2025-7-14 01:37
如果唔使拖部mini pc,就咁裝true nas就行到RAID都算係幾吸引

