Board logo

標題: [操作疑難] 3D打印nas機箱,4盤位千鬆j4125! [打印本頁]

作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 16:05     標題: 3D打印nas機箱,4盤位千鬆j4125!

本帖最後由 jackwong717 於 2023-2-28 16:58 編輯

有冇師兄玩緊,好似幾過癮!
呢度唔知係咪齊晒料,加hdd裝os就完成?
大家討論下!
https://youtu.be/4l6VZLduynQ

Note 11 pro 5G

圖片附件: Screenshot_2023-02-28-16-00-42-907_com.taobao.idlefish-edit.jpg (2023-2-28 16:58, 144.73 KB) / 下載次數 140
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361672&k=891c9943ff834f2fd750b10c4a20cd11&t=1782183038&sid=13lmih4VSId


作者: 口o口    時間: 2023-2-28 16:24

有冇師兄玩緊,好似幾過癮!
呢度唔知係咪齊晒料,加hdd裝os就完成?
大家討論下!
https://youtu.be/4l6VZ ...
jackwong717 發表於 2023-2-28 16:05



    計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...
作者: qkuser    時間: 2023-2-28 16:32

本帖最後由 qkuser 於 2023-2-28 16:33 編輯

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  .
作者: qkuser    時間: 2023-2-28 16:37

計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...
口o口 發表於 2023-2-28 16:24

有現成野就可玩下,不過始終用膠,散熱唔會太好.可能會過熱.
作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 17:03

計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...
口o口 發表於 2023-2-28 16:24

約1200-1300左右,如果齊料,
S記半價了
作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 17:06

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  . ...
qkuser 發表於 2023-2-28 16:32


咁要itx+1u牛,大好多。
不過都過癮,係要配件慢慢執,
作者: qkuser    時間: 2023-2-28 17:10

本帖最後由 qkuser 於 2023-2-28 17:12 編輯
咁要itx+1u牛,大好多。
不過都過癮,係要配件慢慢執,
jackwong717 發表於 2023-2-28 17:06

我隻都係d mini 機,同j4125 差唔多大. 但有4口 2.5g 那種. 所以不會很大, 主要改返個接口面版就ok.
不過最大問題都係散熱. 所以都未必整.散熱唔好hdd 好易死
作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 17:15

回復 7 #qkuser

咁等你打印出post,
又或者淘佬成機賣。

Note 11 pro 5G
作者: qkuser    時間: 2023-2-28 17:53

回復 qkuser

咁等你打印出post,
又或者淘佬成機賣。

Note 11 pro 5G
jackwong717 發表於 2023-2-28 17:15

最主要開過d 孔就得. 但未排到玩呢個.要遲d 先
qnas.png

圖片附件: qnas.png (2023-2-28 17:53, 146.84 KB) / 下載次數 131
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361678&k=ee0a276499d69230dfd9f0ac7a103563&t=1782183038&sid=13lmih4VSId


作者: 口o口    時間: 2023-2-28 17:56

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  . ...
qkuser 發表於 2023-2-28 16:32



    改完可SHARE..或你印左成品同你買? 真心需要...
作者: 口o口    時間: 2023-2-28 17:58

最主要開過d 孔就得. 但未排到玩呢個.要遲d 先
qkuser 發表於 2023-2-28 17:53



    反而我覺得後IO可以打通D位...相容性高D....
部部N5105 後IO都唔同....
作者: 口o口    時間: 2023-2-28 18:00

最主要開過d 孔就得. 但未排到玩呢個.要遲d 先
qkuser 發表於 2023-2-28 17:53



    師兄愀有冇反轉自己塊版面?
作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 18:31

回復 12 #口o口

閑魚都係200左右,都唔算貴,
反而我唔太想執配件太煩,
最好有j5xxx成品。

Note 11 pro 5G
作者: xo_ox    時間: 2023-2-28 21:26

本帖最後由 xo_ox 於 2023-2-28 13:28 編輯


喜歡這個,但只有 1x M2 和 2x 3.5 HDD
作者: jackwong717    時間: 2023-2-28 22:05

回復 14 #xo_ox

Amd cpu同2 hdd,
吸引力差左。

Note 11 pro 5G
作者: qkuser    時間: 2023-2-28 23:29

本帖最後由 qkuser 於 2023-2-28 23:32 編輯
喜歡這個,但只有 1x M2 和 2x 3.5 HDD
xo_ox 發表於 2023-2-28 21:26


呢個我有,全新未用

2BAY NAS Router.jpg

圖片附件: 2BAY NAS Router.jpg (2023-2-28 23:32, 50 KB) / 下載次數 72
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2361740&k=d5b8adac9d6ae97ebf9fd50433227602&t=1782183038&sid=13lmih4VSId


作者: cyruschan112    時間: 2023-2-28 23:46

喜歡這個,但只有 1x M2 和 2x 3.5 HDD
xo_ox 發表於 2023-2-28 21:26



哩個可以點玩? 自己裝不能說的OS?
作者: freefdhk    時間: 2023-2-28 23:48

呢個價如果係印到8Bays 才有市場.  
4Bays 其實本身好多選擇.  
仲要前排礦爛大把野執.
作者: xo_ox    時間: 2023-3-1 08:33

呢個我有,全新未用
qkuser 發表於 2023-2-28 15:29



    I like it, the guy said that it could esxi , RouterOS / Pfsence , Win, and DSM ...
作者: xo_ox    時間: 2023-3-1 08:34

回復 xo_ox

Amd cpu同2 hdd,
吸引力差左。

Note 11 pro 5G
jackwong717 發表於 2023-2-28 14:05


3 HDD (2x 3.5 hdd and M.2 )
作者: qkuser    時間: 2023-3-1 09:58

I like it, the guy said that it could esxi , RouterOS / Pfsence , Win, and DSM ...
xo_ox 發表於 2023-3-1 08:33

你想玩可賣俾你. 我原本都係諗住安 esxi 玩下.
但又有其它野玩. 我呢部都係最新版本.
作者: xo_ox    時間: 2023-3-1 10:42

你想玩可賣俾你. 我原本都係諗住安 esxi 玩下.
但又有其它野玩. 我呢部都係最新版本. ...
qkuser 發表於 2023-3-1 01:58



    16G Ram M2 512G ?
作者: qkuser    時間: 2023-3-1 10:47

16G Ram M2 512G ?
xo_ox 發表於 2023-3-1 10:42


其實我都準備左16g 3200 x2 ram ,一條m.2 512g ssd .不過可以剩機賣.  
作者: xo_ox    時間: 2023-3-1 11:59

其實我都準備左16g 3200 x2 ram ,一條m.2 512g ssd .不過可以剩機賣.
qkuser 發表於 2023-3-1 02:47



    interesting in, but I setting up my J4125 ....
作者: qkuser    時間: 2023-3-1 12:03

interesting in, but I setting up my J4125 ....
xo_ox 發表於 2023-3-1 11:59

咁玩住j4125 先啦. 我都係太多野玩.通常都係心血來潮買左.但有時收到貨又未去到想玩.就放埋一邊先.
作者: 口o口    時間: 2023-3-1 13:51

反而我想入多部n5105 v5 4bay
同入多部1U DIY
作者: fundive    時間: 2023-3-1 14:05

本帖最後由 fundive 於 2023-3-1 14:09 編輯

DlY的話, 用料可以自由發揮,亞加力或者木板都可以
https://p1.builds.gg/builds_pictures/7000/7928/27029/27029_1000.jpg


作者: yesau    時間: 2023-3-1 14:26

本帖最後由 yesau 於 2023-3-1 14:38 編輯

膠身,唔怕HARDDISK 死得快
作者: 7-Eleven    時間: 2023-3-1 15:16

反而我想入多部n5105 v5 4bay
同入多部1U DIY
口o口 發表於 2023-3-1 13:51


n5105 v5 4bay , 個機箱係咩樣?
作者: 口o口    時間: 2023-3-1 15:42

https://www.wooomooo.com/ 佢果隻...
作者: JimmyLuk    時間: 2023-3-8 23:30

本帖最後由 JimmyLuk 於 2023-3-8 23:32 編輯

[youtube]https://youtu.be/rdV5xziyfP4[/youtube]
Jonsbo N2 都唔錯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2