作者: henryhung00 時間: 2022-12-31 09:43 標題: 條街重有無ds920+
諗住買,換走部ts453 pro 行旺電間間都無,得返ds923+,見又貴成千同d師兄話廢u,依家1516
via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou 時間: 2022-12-31 11:22
https://www.yohohongkong.com/zh- ... F%E8%A1%8C%E8%B2%A8
FPS $3803
作者: fakeman 時間: 2022-12-31 12:52
諗住買,換走部ts453 pro 行旺電間間都無,得返ds923+,見又貴成千同d師兄話廢u,依家1516
via HKEPC Reader ...
henryhung00 發表於 2022-12-31 09:43
如果你唔係一定要 video transcoding,923+ CPU 肯定唔算係廢,不過價錢上唔係好抵就真
作者: henryhung00 時間: 2022-12-31 18:14
多謝兩位師兄解答,不過問多句知唔知高登黃金重有無,另依家用邊隻牌子hd好d因都七八年無理過
作者: Yoshihk 時間: 2022-12-31 23:27
早兩日先買左,要買就快,賣一部,少一部.
作者: ceeb 時間: 2023-1-1 09:08
我見到佢寫4525????
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: longleg 時間: 2023-1-1 09:33
諗住買,換走部ts453 pro 行旺電間間都無,得返ds923+,見又貴成千同d師兄話廢u,依家1516
via HKEPC Reader ...
henryhung00 發表於 2022-12-31 09:43
923+ 粒新U 唔廢wor
作者: tompkyou 時間: 2023-1-1 12:05
本帖最後由 tompkyou 於 2023-1-1 12:06 編輯
又改左價了...琴日$3803...
琴日見到3個門市total有12部,今日得返4部,一日賣左8部
作者: henryhung00 時間: 2023-1-1 12:11
今日行埋黃金,問左三間應無貨,決定唔換了
作者: tompkyou 時間: 2023-1-1 12:21
其實您應該琴日係YOHO online買,包送貨到家...
或者由黃金行多兩步去YOHO長沙灣門市直接買...平過你去腦場買,又唔洗受氣。
作者: henryhung00 時間: 2023-1-1 12:51
琴日帶細路出街玩,所以無搞,因我住長沙灣,諗住黃金無就walk in行過去 yoho,不過算啦,只怪我諗來諗去遲左
作者: henryhung00 時間: 2023-1-1 12:59
琴日帶小朋友出街玩,諗住今日先搞,因為我住長沙灣 諗住去完黃金睇完冇就walkin過去yoho, 不過算啦都係自己15 16遲咗。
作者: ceeb 時間: 2023-1-1 16:06
12月中黃金買 $3720,買嗰陣時已經知道係舊model (已經出左923+)不過4bay實實在在冇得揀,估唔到Synology斷埋ds920舊model 後路,太絕
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: ChingTszHong 時間: 2023-1-1 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiaki1314 時間: 2023-1-1 16:43
灣仔仲有 我都係灣仔買
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: chiaki1314 時間: 2023-1-1 16:46
幾好都冇用 冇2.5 冇transcoding
唔知ds923 定位係邊
要勁cpu 我用緊ds1821
要一體機唔使搞咁多野出街可以睇plex 只會買番ds920
或者你又講叫得買機仔做server
有諗過 但從來唔出手
買部n5105 要pve 又要裝jellyfin 又要搞一大輪
要搞我寧願用番ds920 docker 直裝jellyfin
或者直接用plex
反正唔要求唔飛帶 我試左 其實同n5105 分別唔大
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: jackwong717 時間: 2023-1-1 18:28
本帖最後由 jackwong717 於 2023-1-1 21:29 編輯
回復 16 #chiaki1314
今日不能說ds918 dsm7.01轉
不能說ds920 dsm 7.11,
等同真機轉,
如果新手就咁舊機轉新機,其實都有好多野要set過,新手可能都有d難攪,我最主要舊ddns用唔番,要新開ddsn,
Hdd要分配番比vmm,
唔識自動,嚇得我以為無晒d vm機。
我一直以為將舊hdd插去新機,
跟指示做就100%還完。
Note 11 pro 5G
作者: chiaki1314 時間: 2023-1-1 21:05
回復 chiaki1314
今日不能說ds918 dsm7.01轉
不能說ds920 dsm 7.11,
等同真機轉,
如果新手就咁舊機轉新機 ...
jackwong717 發表於 2023-1-1 18:28
乜出左ds920 黑機啦?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: jackwong717 時間: 2023-1-1 21:17
回復 18 #chiaki1314
Ds923都有啦
Note 11 pro 5G
作者: chiaki1314 時間: 2023-1-1 23:25
要決心玩黑機一定玩到
問題依家直裝冇2.5g driver 又要pve esxi 做底
再者n5105 n6005 呢啲10w 先叫值得做nas 因為10w tdp
不過佢地做transcoding 仲係有問題
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: jackwong717 時間: 2023-1-2 00:36
本帖最後由 jackwong717 於 2023-1-2 00:38 編輯
要決心玩黑機一定玩到
問題依家直裝冇2.5g driver 又要pve esxi 做底
再者n5105 n6005 呢啲10w 先叫值得 ...
chiaki1314 發表於 2023-1-1 23:25
我剛用物理機不能說DS920+,用VMM起1部 DS923+出來試下

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354623&k=0f19816a253dbc2c6fed4d69b7e2695f&t=1782441690&sid=57XpchpYw2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354624&k=8412da88b506da6efbdedfbc0bf3e210&t=1782441690&sid=57XpchpYw2

作者: 炎冬 時間: 2023-1-2 02:26
出新機923+ 當然會飛out舊既920+, 唔通好像iPhone幾代同堂一齊賣?
作者: somsum 時間: 2023-1-20 17:01
價錢.com 搵到有
作者: chiaki1314 時間: 2023-1-20 17:08
仲有,我前排仲係灣仔買左
最好快啲買 ds923 又貴又廢又冇gpu
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: doubleshot 時間: 2023-1-23 01:00
買WD 企業版 (屋企有幾隻用左5年, 仲好健康)
作者: 沙盒A 時間: 2023-1-24 17:27
粒u一d都唔廢,係冇得transcoding,我個人用920+ 完全冇用過transcoding
作者: nexstar 時間: 2023-1-24 21:08
本帖最後由 nexstar 於 2023-1-24 21:13 編輯
實機.... 其實要咩model / version 一粒紅色藥丸就得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2357182&k=3ea9eed127103f2b65ad0fa754d19827&t=1782441690&sid=57XpchpYw2

作者: jackwong717 時間: 2023-1-24 21:14
回復 27 #nexstar
係,自動紅藥丸
Note 11 pro 5G
作者: nexstar 時間: 2023-1-24 22:51
一樣有2.5GB 玩
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2357203&k=3abcc79d795a1bee26e5c010bafccb3c&t=1782441690&sid=57XpchpYw2

作者: nexstar 時間: 2023-1-24 22:54
要決心玩黑機一定玩到
問題依家直裝冇2.5g driver 又要pve esxi 做底
再者n5105 n6005 呢啲10w 先叫值得 ...
chiaki1314 發表於 2023-1-1 23:25
bb-qq 算唔算直裝...
作者: jackwong717 時間: 2023-1-25 10:25
回復 30 #nexstar
真正直裝,
係自動認晒底板硬件做出自己的引導。
Note 11 pro 5G
作者: kean23 時間: 2023-1-26 01:02
本帖最後由 kean23 於 2023-1-26 01:35 編輯
見23系出既U係AMD R1600, 係唔係仲雞過之22系粒V1500B?
R1600得2core, V1500B 有4core
作者: faifai456 時間: 2023-1-26 08:00
係。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mouseman 時間: 2023-1-30 09:50
DS920+ cannot transcode 4k60 movies smoothly actually.


