作者: gordon98 時間: 2022-9-26 02:56 標題: Synology quickconnect 問題
本帖最後由 gordon98 於 2022-9-26 10:36 編輯
[attach]2340452[/attach]今日收到個email,話我從中國使用quickconnect,請問應該點做?
宜家電話已經唔可以經quickconnect登入,控制台入面, quickconnect一頁顯示「你正在嘗試從中國使用quickconnect服務,若你的synology nas並非架設於中國,請參閱以下文章並重新啟用quick connect」
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340453&k=bf4c624e4a75d40eab9e02720256543f&t=1782146452&sid=10lIG1Irjim

作者: longleg 時間: 2022-9-26 07:42
你係香港set部nas岩唔岩?
作者: jerrychan0610 時間: 2022-9-26 08:59
重新啟用.
作者: gordon98 時間: 2022-9-26 10:22
回覆 2# longleg
係呀,不嬲只喺香港用開,尋日彈咗呢個訊息出嚟
作者: gordon98 時間: 2022-9-26 10:24
回覆 3# jerrychan0610
請問點樣啟用?佢有叫我重新啟用一個新account,但啟用後會係中國account,要電話認證,所以我未做任何嘢
作者: jerrychan0610 時間: 2022-9-26 10:41
本帖最後由 jerrychan0610 於 2022-9-26 11:03 編輯
系你個SYNOLOGY ACCOUNT 撞? 定QC撞?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340458&k=dd07f019fd99744c46cc4d2304b5aed4&t=1782146452&sid=10lIG1Irjim

作者: gordon98 時間: 2022-9-26 11:57
Account 無問題, 係quickconnect先唔俾入
作者: linggo 時間: 2022-9-26 14:26
查下 nas 出街粒ip, 位於邊到...
或打上網絡公司求證下...
作者: tongziv 時間: 2022-9-27 08:29
maybe you Router is using China VPN proxy?
作者: jerrychan0610 時間: 2022-9-27 09:15
如果無撞account, 又唔係比人hack, 只不過s記覺得你係中國境內.
作者: fakeman 時間: 2022-9-27 09:45
應該係有人想係大陸 access,但因為未實名登記所以唔俾用,你應該要聯絡 Synology 去睇點搞
作者: gordon98 時間: 2022-9-27 12:55
請問點樣查?具體操作如何?
作者: gordon98 時間: 2022-9-27 18:53
尋日聯絡咗Synology,真係好好服務,今日send email俾我,有哂截圖教我,雖然唔知點解無啦啦會咁,但佢教我將個DNS,改做1.1.1.1,(原本係click咗自動)就恢復,宜家正常使用,唔該咁多位師兄幫忙


