作者: askl 時間: 2022-9-2 20:10 標題: 無用過NAS, 想買隻NAS用來做PLEX SERVER
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2022-9-2 20:25
根據你上面所提供既資料
有錢就買synology SA3400
冇錢就買synology DS210J
作者: jackwong717 時間: 2022-9-2 20:34
回復 1 #askl
Ds920+,ds220+
夠用啦,
當然4位好d,玩影院都係大d好,
Note 11 pro 5G
作者: ChingTszHong 時間: 2022-9-2 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: askl 時間: 2022-9-3 10:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jip仔 時間: 2022-9-3 10:30
Plus系列(intel CPU) 會好D
作者: antonyhk 時間: 2022-9-3 11:23
睇你要幾多位放片、想有幾多保護、做唔做Backup...等等。
有錢既,用AMD CPU既DS1621+更快更好,行SHR或RAID 5,放幾十TB片都無問題!

作者: fakeman 時間: 2022-9-3 11:43
Transcoding.....920+ 啦
作者: shing0719 時間: 2022-9-3 11:50
唔好意思,純粹想問下
基本上係PC用WEBDAV,已經可以直接播返NAS D片啦,就算係咩格式OR 4K片都夠力播到,好奇想知PLEX係有咩優勝地方呢??
THX
作者: fakeman 時間: 2022-9-3 12:49
可以做 database,有晒分類,又可以記住你每條片睇咗未/睇到邊,你部 server 係 remote network 的話仲可以 transcoding,WebDAV 除咗 serve 條片仲有咩做到?
作者: antonyhk 時間: 2022-9-3 13:26
回復 9 #shing0719
唔只Plex, 其他Emby或Jellyfin都做到類似分類功能!
P.S. 我用docker裝咗Jellyfin, 都好好用!
作者: jackwong717 時間: 2022-9-3 13:29
本帖最後由 jackwong717 於 2022-9-3 13:30 編輯
回復 9 #shing0719
比你簡會簡邊種方式去睇片?
Note 11 pro 5G
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337325&k=ca6bc9f968ab8bfe6475c06f8f3e45c4&t=1782190643&sid=tbv0lJx7z

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337326&k=1af5474c919cb344969ab9a14f5402ea&t=1782190643&sid=tbv0lJx7z

作者: damner 時間: 2022-9-3 14:48
jellyfin +1
自己睇過乜點解要放上網share比人知。
btw. plex 最近比人hack
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337338&k=4cb2f7dbce384fcc596ae8831befded6&t=1782190643&sid=tbv0lJx7z

作者: askl 時間: 2022-9-3 16:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alexwai 時間: 2022-9-3 18:15
好似之前位Ching 咁講, synology 920+ 就啱㗎啦。但要transcode (hardware transcode) , Plex server 要比錢。另外,見你有4K 片即係有需要HDR to SDR , 咁你個Plex media server 要install 响個DOCKER到。先enable 到佢個 hardware tone mapping。
作者: curtis1008 時間: 2022-9-3 18:20
回覆 1# askl
一套片約80G 嘅話, 建議最少要6bay 或8 Bay NAS. 放影片好占空間,轉眼就滿。
作者: antonyhk 時間: 2022-9-3 18:32
我既免費Jellyfin係咁分類既,戲既內容有哂,Android TV、Pad、電話、PC全部都可睇到,出街又可以用到Transcoding
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337385&k=8873205d35ba66d5d252d95ebc5b46f6&t=1782190643&sid=tbv0lJx7z

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337386&k=57994e176aa1053a5098f8f89bc41e61&t=1782190643&sid=tbv0lJx7z

作者: Alexwai 時間: 2022-9-3 18:47
冇跟好耐,Jellyfin client 係咪已經 native support 到AppleTV?
作者: antonyhk 時間: 2022-9-3 19:21
唔清楚,無用Apple嘢,但Android TV或Chromecast就有app完全support!

作者: curtis1008 時間: 2022-9-3 19:25
回覆 18# Alexwai
Apple TV App Store 搵唔到Jellyfin Apps.
作者: ts_bum 時間: 2022-9-4 01:42
方便,易用,大部分platform support
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 03:40
Plex 最大問題係.....offline 用唔到.....
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 03:41
https://github.com/jellyfin/Swiftfin/releases/tag/v74
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 03:41
https://github.com/jellyfin/Swiftfin/releases/tag/v74
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 08:04
玩REMUX, 但係轉返質素差去睇
不如一開始mkv
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 08:07
直接netflix/D+
bt都浪費時間
nas+hdd夠比幾十年月費
920+ $3800/2隻18T$4000
netflix+D+一個月$40
195個月/16年
作者: alanh999 時間: 2022-9-4 08:38
直接netflix/D+
bt都浪費時間
nas+hdd夠比幾十年月費
920+ $3800/2隻18T$4000
netflix+D+一個月$40
19 ...
madebyp90 發表於 2022-9-4 08:07
Can you serve videos not covered by Netflix / Disney+ on these platforms?
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 08:52
Can you serve videos not covered by Netflix / Disney+ on these platforms?
alanh999 發表於 2022-9-4 08:38
youtube而家都大把
你花時間BT人工,電費
都夠cover月費
作者: alanh999 時間: 2022-9-4 09:22
回覆 28# madebyp90
Seems that you didn't get it.

作者: jackwong717 時間: 2022-9-4 09:52
回復 28 #madebyp90
我部係2手不能說,基本上接近唔使錢,
影片只係其中一用途,主要都係backup相片,
Note 11 pro 5G
作者: askl 時間: 2022-9-4 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2022-9-4 13:04
Transcoding主要為咗外網睇慳流量
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kofz 時間: 2022-9-4 13:06
我會選擇 join 115vip直接雲點播
最高有4k畫質
源可以自己加 torrent / magnet 秒離
仲可以外掛字幕
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 13:32
而家netflix/D+太平
仲要好多港產片冇老翻1080
介左bt十幾年
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 13:49
有好多人係睇 d 串流平台冇嘅嘢,ok?? 上面咁多人講咗你都唔明?
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 14:05
講到尾咪又係貪平玩老翻
作者: antonyhk 時間: 2022-9-4 14:07
你哋諗住NAS只係睇片咁簡單?我最重要係backup我儲咗10幾廿年既相及歌,又可分俾唔用人睇及用!

作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 14:12
歌而家apple music太方便
質素重要比自己壓片高
backup亦都要玩offline
買完nas之後先明白可有可無
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 14:32
我同事將自己珍藏嘅 1500 CD 變晒做 lossless 分俾我哋(800GB).......
當然,仲有其他嘢要用,例如放自己生活照,影片之類.....
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 14:34
唔理正定咩,冇就係冇,講咁多做乜?
我自己有幾套正版 blue ray 紀錄片要 backup 都係靠 NAS
作者: antonyhk 時間: 2022-9-4 14:50
回復 38 #madebyp90
好多珍貴既嘢,係無得用錢去衡量,可能你只係單身寡佬,唔知道家庭相及片既重要性!
你啱,有NAS就要另有Backup, 遲下再搞offline backup, 因為記憶係無得取替!
而放電影及歌,唔係全部都可以係串流平台搵到,亦唔一定固定係一部device到播,我有files控制權係我自己到,唔需要睇其他平台面色有定無,明未?
作者: askl 時間: 2022-9-4 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 16:14
本帖最後由 madebyp90 於 2022-9-4 16:50 編輯
1)pc買兩隻hdd一樣可以
2)玩老翻重要理直氣壯
時代唔同
以前bt/foxy/winmix 動畫/電視劇/av
而家
youtube/netflix/d+/hmvo/mytvsuper/巴哈/bili
pron hub/fc2
事實係越嚟越少人bt/用電腦
3)教仔女偷呃拐騙真係好父母
作者: askl 時間: 2022-9-4 16:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonyhk 時間: 2022-9-4 17:12
回復 43 #madebyp90
1. 你部PC會24x7咁開?
2. 各人喜好唔同,入黎呢到都係研究Plex/Emby/Jellyfin, 目的都係一樣,你鐘意睇串流既無人阻你,你亦都唔需要上崗上線
3. NAS唔係只得一個功能,儲片自用,有時間先慢慢睇,各人睇法唔同,你唔認同可唔回應,但亦唔好打擾大家既討論!而且大家只討論Plex/Emby/Jellyfin, 唔係討論點搵片

作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 18:00
本帖最後由 madebyp90 於 2022-9-4 18:15 編輯
回復 madebyp90
1. 你部PC會24x7咁開?
2. 各人喜好唔同,入黎呢到都係研究Plex/Emby/Jellyfin, 目的都係 ...
antonyhk 發表於 2022-9-4 17:12
爸爸因為窮
所以去偷去搶都係情合理?真係做賊都做得理直氣壯
上面top gun2/你片庫係唔係正版大家心照,我就係入咗場睇
就你上面都有人講
以amz 1080p 美劇,一集2-4GB
計數
920+ $3800,18TB唔raid +offline backup一共8隻
當你唔raid成本一共$19800,有18T*4空間可用
(當然,幫你講埋,玩不能說硬件唔使錢,hdd去打劫搶,唔洗錢,所以點都平過串流,nas電費都係偷返嚟,唔洗計)
18Tb=16.3Tb
每TB=$303
每GB $0.3
一季當你13集
2gb*13*$0.3=$7.8一季
儲iso 50gb=$15
動畫20min 1gb,一季$3.6
個成本一D都唔平
唔好以為bt=免費
買nas之前不如計吓成本,串流有機會更加平
好多舊港產片,bt冇1080
反而串流有
計埋人工$37.5去bt/pt
己經唔算平
Linux is only free if your time has no value
nas 20-60w/hr又唔好講
另外,如果用apple
nas backup相片其實幾煩下
排位好易走
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 18:09
u got the point
以前玩老翻平
而家月費平過儲片
作者: antonyhk 時間: 2022-9-4 18:49
本帖最後由 antonyhk 於 2022-9-4 18:51 編輯
回復 46 #madebyp90
你都真係搞笑,存片就一定係偷係搶?報警拉我啊?
Sorry, Top Gun 2我都有買飛入場睇,睇完存起之後再睇都得
唔該你唔好只講存戲啦,NAS仲有好多其他用途,而不能說又有其他用途,做file server/backup server唔得架?只係你覺得無需要用PC或BT, 但唔等於其他人唔可以。錢我賺既點用我自己決定,樂在自己DIY setup, 真係唔俾既都唔係你出聲,官方一早ban咗啦,right? 就算將來真係唔俾用,咪用其他open source 既NAS系統
P.S. 我唔用Apple產品,用Android backup相及片,以及睇Jellyfin和管理Download Station都好方便
作者: 7-Eleven 時間: 2022-9-4 18:58
直接netflix/D+
bt都浪費時間
nas+hdd夠比幾十年月費
920+ $3800/2隻18T$4000
netflix+D+一個月$40
19 ...
madebyp90 發表於 2022-9-4 08:07
Netflix + , Disney+ 月費 = HK$40 ? 佢地宜家啲月費可以咁平啦?
係唔係要同 屋企上網/手機 plan 綁住申請?
Thanks
作者: askl 時間: 2022-9-4 19:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: askl 時間: 2022-9-4 19:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antonyhk 時間: 2022-9-4 19:04
回覆 49# 7-Eleven
當然唔只咁平啦,但如果join家庭plan或幾個人share就平少少,但遲下Netflix都應該會連香港唔同IP用同一login都要加錢架啦!

串流最麻煩係有好多平台,搵片唔集中

作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 19:08
netflix $98/4人,重可以免一個月
D+重利害,6個人
同fd夾,免same ip
tb買又得
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 19:10
本帖最後由 madebyp90 於 2022-9-4 19:11 編輯
你純睇去bt,仲可以討論下
不過計埋nas+人工
重B乜鬼,$17睇到你冇時間返工
另外
30Watts*24*31*$1.28=一個月$28.5電費
已經夠你比月費
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 19:17
一個月睇得幾多
通常都係幾個月換一次平台
除咗鹹片
真係99%都有
個1%講緊得vcd/dvd
一係一早買咗碟
一係儲都費事,唔會再睇
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:09
我有唔少自己買咗嘅正版 blueray 紀錄片....convert 咗放自己 server
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:12
你上面先話人地又偷又搶,呢頭自己又講咩幾個人夾月費。。。。就係呢 d 雙重標準?
作者: askl 時間: 2022-9-4 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq 時間: 2022-9-4 23:26
有d人要追求低質素畫質
甚至為了方便要對眼去睇youtube 720p等如謀殺對眼
要去死, 無理由阻人, 但奇怪在還要說服別人跟自己同樣折磨器官這理念跟孤獨地刷存在感求世界認同是沒分別
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 23:41
27寸係分唔出1080定係4k
42寸都重要睇吓乜片
日本動畫唔少係720倍上去
就算你BT iso,質素都係同netflix 0分別
港產片/舊戲好多只有1080
我比你ab test netflix/ br都唔會分到
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 23:45
我自己acc
4人
全部屋企人+表弟用
自己兩間屋,己用左3acc
未知BT套top gun2叫唔叫做偷?
定用中國個套,唔可以比洋鬼子賺錢,所以bt合理?(top gun2而家online重係要收錢)
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 23:48
BR好少少,好少花+好少番睇
反而DVD以前rip過
不過而家太把串流出1080
del哂
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:49
其實我只係想講,有 d 嘢, online 真係無,你唔好同我拗乜叉 netflix/disney+你堅持你睇 netflix/disney+ 我唔阻你,事實我自己都有 netflix/disney+ subscription,但我自己都有 d 嘢係佢哋無,OK?你唔需要 NAS 呢度亦冇人迫你買,你大可以唔睇呢版架喎
作者: madebyp90 時間: 2022-9-4 23:49
未買nas之前
不如計吓有冇用
大部分家用都係唔值得買
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:51
儲檔案,自己嘅相片 video,有 d 人會用埋來行 docker 果 d....大把人用
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:53
我自己得個 PC BD writer....都怕佢咁多年會死(已經燒唔到碟,齋讀),我只會想趁仲 work 時 rip out 再儲存免得之後播唔到(2 部 PS3 都死埋,好慘)
作者: fakeman 時間: 2022-9-4 23:56
所以你一個例子就可以 cover 哂?每個人屋企都可以有 N 戶可以夾?你表弟同你一齊住?Netflix 係唔一齊住都唔可以夾架喎,Netflix 有講係"same address = same household",唔好同我拗,你自己走咗呢 d 偏門然後話人地睇老番.......
作者: madebyp90 時間: 2022-9-5 00:02
而家味討論緊,值唔值得比禁大筆錢去玩老翻
你又有冇計過
你自己扣哂所有老翻資料
淨低會有幾多資料
儲資料會唔會pc+2set hdd/hdd+cloud backup更化算?
大把新手諗住買nas用嚟玩老翻,以為平,BT=免費
而家味計左,其實成本都唔平
只係分別係一個買硬件/比電費,一個比月費
作者: fakeman 時間: 2022-9-5 00:07
NAS 唔係齋播片嘛,有 d 人儲自己嘢又唔想放 cloud 咪收埋自己屋企(都真係唔少人架,我自己有 Pixel 1 代可以無限 upload 相去 Google Photo 都冇咁做)
作者: pbodq 時間: 2022-9-5 00:15
手機我就分唔出4k 1080p, 27寸唔做AB test都睇得出。我上EPC正正係27寸, 呢d呃我唔到
動畫片我唔睇, 唔同你爭論, 等果d痴漢回應
我見你部LG 42寸, 左格價右格價, 又驚黑貨, 人地都叫你去豐澤買la。你又浪費咁多時間打到個post水蛇春咁長, 就係為左果幾舊水.....
https://www.hkepc.com/forum/view ... ghlight=&page=1
d大佬一開波就六十幾寸起跳, 咪又係要乖乖睇雙層杜比
但係你叫人去睇youtube ga (好方便ga) 唔好扮失憶
現在我話質素低, 然後你又話BD同Netflix細分別, 又話乜42寸睇唔出
咁到底你係睇youtube還是Netflix?
忘了說youtube郭富城套C+偵探聲畫不同步(可能你天生異品,習慣左
你個龍門搬左位最少3-4次la
另外, 我就簡單一個問題, 金基德d片, 你搵一個平台比我, 搵得到40%的, 我寫個服字, 這底線的要求真的不高。
作者: pbodq 時間: 2022-9-5 00:33
99%....咪亂講
就唔同你講d騎呢片
單係每年各國大獎得主的片, 大量缺乏, 例如呢套
https://www.youtube.com/watch?v=eKReMHYtuoc
唔講華語區, 連前年老美自己奧斯卡的片The favourite亦無, 咁樣叫99%
https://dvd.netflix.com/Movie/The-Favourite/80998988
Page Not Found, Please call the Customer Support Hotline
還是以你自己的認知, 個天係咁大就咁大?
作者: pbodq 時間: 2022-9-5 00:57
https://www.themoviedb.org/movie/318781-colonia?language=zh-HK
https://www.themoviedb.org/movie/414453-columbus?language=zh-HK
唉,排期左幾年, 今個星期終於要完成觀看呢兩套C字頭的片。大家快d幫我搵下邊個串流平台有得播....
要仲係個架到
作者: madebyp90 時間: 2022-9-5 03:17
我自己手上有幾套正版BR動畫,又借左套閃哈(fd買來test7.1.4,可惜我冇)
用C2係netflix做過AB test
唔好幻想原碟可以靚幾多,日本動畫本身就係低成本/不停偷格/喑位唔少都差(冇hdr)
閃哈碟都冇特別好(其實幾失望)
你係定格+聞相先會睇到分別
動態睇差距極細
27寸mon你睇youtube 動畫係咪差到不能接受?見到起格?
你去睇吓壓片組,我以前好奇買碟可以靚幾多去睇過佢地report
大把片佢地都話br質素一般,好多野要執
另外youtube絕對唔差,近近地水星魔女幾靚
得木綿花free動畫係720p但係畫質唔會一眼睇到係得1280*720
木綿花最大問題係動態一多,有機會爆格
肯比月費+vpn,同一套片係巴哈有1080,bit數高D,講到尾都係錢
你個60寸重好笑
60寸4k近睇 ppi低過720p mon
講畫質?而家靚TV唔係有chips修正畫面/up sync?
罪大唔係宇宙無敵神優化?
(我隻LG c2一早就係豐澤第一水$12980買,食商場+card平$1200,我買完先開post,6月用到而家,而家重用來睇F1)
BR原版平均太約5-8MBs(40Mb/s up)
netflix/D+講緊0.8-2.xMBs(睇吓動畫定係有HDR的戲)
hmvod 0.4MBs
以前最多1080p舊港產片唔係youtube
係hmvod
最利害係唔少都冇出過BR,最盡得DVD
肺炎初期都join過
而家D+都開始多(etc門徒岩岩上咗)
差距其實冇你想像中大,片越舊,差距越細,(買碟都係真愛,講質素失感情)
更加唔好講戲,好多碟 br 4k都係用雜訊谷上去
早排用部C2 借top gun1 4k/interstellar imax/startrek/十幾套媽浮碟
再開netflix /D+ ab test(剛好大部份都有)
只可以講係4k=失望,要靚,8k有排等
但係電影太靚會好假/穿崩,李安套雙子假到一個點
我top gun2入埸睇,畫質其實都係一般(因為全香港都係4k,冇真imax)
串流而家最大分別係舊片冇左DTS(以前有)
新片先有Atom
問題來,對生活質素有要求,又鍾意套片
但係又唔肯比錢買碟租碟走去BT
重算唔算鍾意套片?
會有幾多人因為冇地方,要所有碟rip做iso而唔用碟睇?
對音質有要求,唔用幾千蚊一條cable駁TV/用貴player播碟
走去用TV內置app出sound bar/amp?
重算唔算對音質有要求?
音樂同一道理,好鍾意個歌手
但係又走去bt
買碟?不了?
你講話乜片物片串流冇,同自己玩rip cd差唔多
重點係有幾可24hr any time要電話/TV播到
我CD幾百隻,rip完都係500Gb內,有必要為咗佢比幾千買nas?
就禁放入hd零分別,反正你要睇自然會抄出嚟
乜嘢24hr any time要電話係街播到
當比你做到,data plan用得起?
咪又係做電子垃圾佬,長期得個儲字
音樂又係,而家apple music/tidal己經同自己rip零分別,重要係整合性高
真係有歌係佢地冇,重可以一早入定List up上server
唔存在自己有碟,但係server冇而冇得聽
tv post先有人講貴dp/hdmi cable可以靚啲
追質素就應該跟佢,用貴cable,貴player,唔好用TV內置app睇
而家串流喺睇可接受下限
究竟睇唔睇到分別
在乎你坐幾近
作者: madebyp90 時間: 2022-9-5 03:25
事實係更多買完之後
覺得nas可有可無
PC+hdd一樣
由奇iphone,你唔想上icloud,一個字煩(an機相片管理好好多)
重有一批,nas唔backup,中毒叫救命
for公司,nas唔錯,有機會慳錢
for個人,不如試吓用電腦backup先
youtube都唔少片講nas 唔一定買
作者: madebyp90 時間: 2022-9-5 03:30
https://www.tvguide.com/movies/colonia/2000222195/
google下已經有
https://www.tvguide.com/movies/columbus/2030143954/
作者: alanh999 時間: 2022-9-5 06:23
本帖最後由 alanh999 於 2022-9-5 06:24 編輯
回覆 74# madebyp90
Household NASs are gaining popularity actually......
You sound like people who keep complaining in the Apple section about how bad Apple products are.

作者: askl 時間: 2022-9-5 07:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq 時間: 2022-9-5 10:15
本帖最後由 pbodq 於 2022-9-5 10:33 編輯
wa,嚇得我
我仲以為你又會話申請D+同Netflix
其實你有無click d providers icon去導覽過?
唔好up得就up, 浪費我時間
Apple iTune, Pluto, Fubo dead link
e.g.
https://www.apple.com/?afid=p239 ... os-us-aff-ir-159047
千奇唔好叫我轉Apple ID region wor, 好煩ga ma, 要用好多時間, 仲要雙程轉番回來, 你知la, 你提倡最怕煩, 要最省時間ga ma, 我唔想你一陣又搬龍門
Vudu呃錢到人地國際定義1080p = HD, 佢夠膽死賣HD= 720p, SD=480p, 如果要1080p, 佢叫做HDX。不過算了, 唔同你爭論畫質, 廢事你一陣又搬龍門話雙眼睇唔出分別, 買最平或買最貴就是了。但最慘係開account係假的, 無意思, 想入去填信用卡都唔得, 想比佢呃我錢都唔得
Amazon同Google
無香港區, 無中文字幕, 其實我懷疑連我張信用卡都過唔到
作者: chb 時間: 2022-9-5 10:27
我用緊S記+系列, so far so good
作者: pbodq 時間: 2022-9-5 11:02
動畫片你就唔使花時間同我講, 無意思的
人地買6十幾寸, 你就假定人地坐到貼mon聞相用顯微鏡去睇咁, 你龍門個網穿左未?
人地畫片畫得靚, 畫得仔細, 你又話太靚會好假, 唔使追求lu
"你講話乜片物片串流冇,同自己玩rip cd差唔多
重點係有幾可24hr any time要電話/TV播到"
拿拿拿, 串流有的話, 我無話我會用電話去睇 (你見唔到我之前寫電話享受唔出高像素的差別, 我先至唔會咁做), 唔知你係講緊前面其他人定邊個師奶追番梘刻, 但你回我的話, 我就以自己情況回。我睇戲重來唔用電話, 我電話只用來打電話同messages, games都唔玩。咁你解決左我個問題未姐? 我都唔係24小時anywhere睇, 我只係坐定定係屋企睇。點樣睇到我想睇gei野?幾時先可以畀我"去鍾意"套片?
其實我覺得有d人買機票搭機去睇都未算夠鍾意, 應該要身體力行, 直頭要入埋鏡先叫做100分
作者: fakeman 時間: 2022-9-5 11:18
大把人識用,亦都大把人唔識用,唔識用係用家問題不是產品冇用.....
Cloud 真係有人唔想放,你亦冇必要講咩煩唔煩,心理上有人希望 d 資料 keep 自己屋企,就係咁
作者: antonyhk 時間: 2022-9-5 13:33
Exactly,資料永遠都係自己管安心過放係人地到,不過無計,呢個世界總有懶人或唔識野既人,咁商家先有得不停賺佢地錢!

作者: fakeman 時間: 2022-9-5 13:35
係架,我睇外國 d forum,有 d 人儲文件儲相都有幾 TB.....擺 cloud 就好貴(但佢哋會用 cloud cold storage 做 NAS backup 因為平好多)
作者: antonyhk 時間: 2022-9-5 13:40
但某人覺得NAS只用作儲老翻用途,Backup相就可以PC+HDD代替

唔知用iPhone要用電腦+HDD點搞咁多相呢?我想要人像識別得唔得?
可能最後又建議人俾錢用iCloud (但人像識別都係無),Gay Cook多謝你
作者: antonyhk 時間: 2022-9-5 13:43
我玩相機影RAW,一張都幾十MB,第時去到外國玩無人機及GoPro係咁拍片及剪片,真係要幾十TB位先夠

作者: fakeman 時間: 2022-9-5 13:49
iPhone backup 電腦先麻煩,我 d friend 成日話個 iTunes 發癲
同埋而家有 d 新增咩相簿功能,有 app 可以睇下整理下,都方便過齋睇 folder
作者: ts_bum 時間: 2022-9-5 13:51
咁樣! NAS 唔啱你用! 完!
作者: 炎冬 時間: 2022-9-6 18:34
其實做PLEX SERVER用部NUC/Mini PC做會唔會比NAS效能更好, 指唔買plex pass, 沒硬解.
作者: kofz 時間: 2022-9-6 19:49
SHIELD TV Pro 內置
https://www.nvidia.com/en-us/shield/support/shield-tv-pro/plex/
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 7-Eleven 時間: 2022-9-7 01:32
宜家先買 SHIELD TV PRO 會唔會太遲? 今年會唔會準備出 新版本?
作者: kofz 時間: 2022-9-7 03:08
就算出新
都只會多咗av1解碼
8k應該未有
需要就買
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ts_bum 時間: 2022-9-7 14:00
其實買pass
1) 硬解
2) mobile用
作者: fakeman 時間: 2022-9-7 14:14
唔買 pass 冇硬解用垃圾機做 NAS 都冇問題,direct play 唔使點理 server 係乜。用 NUC/Mini PC 就係想用 Intel GPU transcode
作者: fakeman 時間: 2022-9-7 14:15
如果而家買,我買 Mini PC 算,supported codec 多過 Shield....另外重點係用 Shield 你只可以揀 Plex.....Jellyfin/Emby byebye
作者: askl 時間: 2022-9-7 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: askl 時間: 2022-9-7 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7-Eleven 時間: 2022-9-8 13:30
如果而家買,我買 Mini PC 算,supported codec 多過 Shield....另外重點係用 Shield 你只可以揀 Pl ...
fakeman 發表於 2022-9-7 14:15
既係。。要整部 ..HTPC
作者: fakeman 時間: 2022-9-8 16:32
NUC 已經得,平嘅 Celeron N5000 series 已經做到 4K transcoding
作者: Mickey616 時間: 2022-9-16 10:52
最近買咗一部 4 BAY DS418 裝電影 syno 好似 download station 快啲,自己另有一部 asustor 3104 , Qnap 451A
NAS 無特別要求
Realtek 1296 , 2Gb Ram
ASUSTOR 3304T $2799 有少少折
Synology DS418 $2850 折咗
作者: t19922006 時間: 2022-9-16 11:30
本帖最後由 t19922006 於 2022-9-16 11:33 編輯
回覆 94# fakeman
問題係Mini PC唔support Dolby Vision passthrough
有DV 同無DV個畫質係天同地比
Shield Pro + kodi DV版就做到 Dolby Vision passthrough
There is no native DV passthrough yet, so your TV will not detect DV or switch into dedicated DV modes, but this might be possible in the future.
UPDATE2 + Conclusion; After weeks of testing and comparing the HTPC (mpv, JRMC) vs TV's native apps, its clear to me that good mastered DV content needs to fully apply the extra DV data and dynamic scene metadata. Without those the tone-mapped PC results are often too dark or too overexposed, while i also see a loss in contrast and color accuracy. So if you care about HDR quality you should not play DV files via HTPC and instead just use good mastered HDR10 files.


