Board logo

標題: NAS 長開 or 定時開好? [打印本頁]

作者: waterkit    時間: 2021-8-23 17:38     標題: NAS 長開 or 定時開好?

本人的 NAS 設定晚上關機;早上開機。即每天約有1/3時段休息。
一來節電,減少入塵量,另希望可減少硬件(特別是harddisk)傷害,
但又聽說 harddisk 時開時關反而更不利 harddisk 壽命,
請問各CHING高見?
作者: 觀星是答案    時間: 2021-8-23 17:45

根據自己需要去使用 , 每日開關一次機損耗有限

平時 HDD 閒置時都會停轉
作者: java2    時間: 2021-8-23 17:45

每日開關一次唔算時開時關吧?  我是長開不關
作者: jackwong717    時間: 2021-8-23 17:47

本人的 NAS 設定晚上關機;早上開機。即每天約有1/3時段休息。
一來節電,減少入塵量,另希望可減少硬件(特 ...
waterkit 發表於 2021-8-23 17:38


我...
1.24/7      (約3年)
2.07:45-02:30     (約年半)
3.00:00-01:30     (約1年)
壞唔壞...睇人品!
作者: jimie    時間: 2021-8-23 17:56

其實,長開壞嘅機會比開開熄熄穩定好多,三到五年長開,跟住大清潔一次
作者: Aÿ    時間: 2021-8-23 18:11

我用wake on lan
要用先開
作者: Aÿ    時間: 2021-8-23 20:14

根據自己需要去使用 , 每日開關一次機損耗有限

平時 HDD 閒置時都會停轉
觀星是答案 發表於 2021-8-23 17:45


補一句,我唔知係咪自己唔識set
S記個 硬碟休眠日誌 好有問題
停左無耐又好快醒返
我寧願唔set硬碟休眠直接熄機
作者: tingcrab    時間: 2021-8-23 20:40

長開定成日熄,其實都係睇隻牛好唔好…啲caps用始終都有壽命,每次開機都會扯一扯大個電流。hard disk都一樣隻碟個啤鈴都有終極壽命,用得好耐嘅未必著得返…

如果係低火嘅一兩bay都還可以每日咁玩,但高bay數又多drive的話,都係建議長著就算…

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2021-8-23 21:42

本人的 NAS 設定晚上關機;早上開機。即每天約有1/3時段休息。
一來節電,減少入塵量,另希望可減少硬件(特 ...
waterkit 發表於 2021-8-23 17:38

由第一部

到買第 n部

都係24x365

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 觀星是答案    時間: 2021-8-23 22:16

補一句,我唔知係咪自己唔識set
S記個 硬碟休眠日誌 好有問題
停左無耐又好快醒返
我寧願唔set硬碟休眠直 ...
Aÿ 發表於 2021-8-23 20:14

隻 nas 有 services 耐唔耐要 read write 野就會叫醒隻 HDD

btw 我隻 NAS 俾幾間屋用 , 我唔知邊個幾點會入黎搵野睇 . save 野, 所以我隻 nas 係 7*24 長開的
作者: ylkyeung    時間: 2021-8-23 22:47

7*24 長開, 配7x24 HDD
作者: 炎冬    時間: 2021-8-24 00:04

常用的7x24, backup用的行backup job才schedule On / Off
作者: beggar1210    時間: 2021-8-24 02:16

7x24 qnap 行咗7年
作者: hkboy3000    時間: 2021-8-24 10:11

補一句,我唔知係咪自己唔識set
S記個 硬碟休眠日誌 好有問題
停左無耐又好快醒返
我寧願唔set硬碟休眠直 ...
Aÿ 發表於 2021-8-23 20:14

我同你一樣, 已經set 左15分鐘Zzz.., 但有時半夜還見佢盞燈不停閃緊, 唔知HD 係咪仍做緊野。

利申: 冇Bt , 冇同步網上file..

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: freefdhk    時間: 2021-8-24 10:30

電子野最怕 通電、斷電 , 唔係既話 SMART 既數值點解要特別記錄 通電次數
如果火牛唔穩定隨時通電果下電死埋電路板

7*24 長開 > 自動睡眠 > 定時開關機
作者: jackwong717    時間: 2021-8-24 11:32

電子野最怕 通電、斷電 , 唔係既話 SMART 既數值點解要特別記錄 通電次數
如果火牛唔穩定隨時通電果下 ...
freefdhk 發表於 2021-8-24 10:30



    咁set硬碟休眠呢個功能,
果班HDD專家咪整來等你快壞D,

其實1日開關1次.......我覺得應該比24/7好!
作者: CKmk2    時間: 2021-8-24 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwkln    時間: 2021-8-24 11:47

見到你地多數都係7x24
好想知有無人係定時開關,而部機又用得耐
作者: 肥彭    時間: 2021-8-24 12:14

本帖最後由 肥彭 於 2021-8-24 12:16 編輯

用部舊desktop行緊truenas,
長開錄IP CAM,不停寫入;
做SMB file server;
做iSCSI drive 比主機做steam games storage

HDD溫度無冷氣keep住45度左右,1年過去,3隻HDD SMART status 正常,BOOT機用既USB DRIVE 反而死左1隻 (2 usb drives mirror)
作者: tingcrab    時間: 2021-8-24 12:23

回復 18 #cwkln

部好舊嘅嘅1511+ 配DX510由11年行到17年都長開24x7,硬碟同機都無事。

via HKEPC Reader for Android
作者: waterkit    時間: 2021-8-24 13:02

用部舊desktop行緊truenas,
長開錄IP CAM,不停寫入;
做SMB file server;
做iSCSI drive 比主機做steam ga ...
肥彭 發表於 2021-8-24 12:14


請問點解要set iSCSI drive
PC 會當local drive? 有咩好處?
作者: 炎冬    時間: 2021-8-24 14:02

請問點解要set iSCSI drive
PC 會當local drive? 有咩好處?
waterkit 發表於 2021-8-24 13:02



PC 會當local drive? 有咩好處? <--可以裝Application
作者: freefdhk    時間: 2021-8-24 14:32

咁set硬碟休眠呢個功能,
果班HDD專家咪整來等你快壞D,

其實1日開關1次.......我覺得應該比 ...
jackwong717 發表於 2021-8-24 11:32


排除供電不穩、碰撞等損耗.
對電子零件來講.  一年 重開365次  一年重開一次  已經相差 364倍有機會電壞左隻硬碟既底板.

硬碟休眠只係隻摩打睡. 又唔係真係斷埋佢電.

大陸好似會話高溫開關得多會丟固件.   所以不成功令系統認到佢隻硬碟.
不過一般人來講都當壞底板。
作者: louis2021    時間: 2021-8-24 14:33

定時開HDD好快玩完
作者: weathergirl    時間: 2021-8-24 14:45

我平日或有用先開.晚上睡覺不開.Server 機最長有7年保固
作者: simon_mme    時間: 2021-8-24 15:13

如果每日都會用就必定長開24,日日開關仲快玩完
作者: dearkaki    時間: 2021-8-24 15:51

唔知關唔關事啦,我年初先開始學用nas,1520+
佢default 好似會開一陣見無用,會關,唔知定時定有需要先著
所以成日聽到起動聲

1個月左右,其中一個不斷出現壞軌,2個月左右死咗

之後留意問題,換hdd後選長著,so far so good
作者: kk30    時間: 2021-8-24 15:54

回覆 27# dearkaki


   你用的HD 是否NAS 或 企業 專用?
是否全新HD?
作者: dearkaki    時間: 2021-8-24 15:57

回覆  dearkaki


   你用的HD 是否NAS 或 企業 專用?
是否全新HD?
kk30 發表於 2021-8-24 15:54




唔係專業hdd,一般,不是全新,都係同型號的hdd

但首2個月時著時唔著,死一隻hdd;之後選長著,用了6個月好正常
作者: ^.^    時間: 2021-8-24 16:06

用先開最好,唔係一陣壞碟,半夜狂響就頭痕
作者: waterkit    時間: 2021-8-24 17:11

PC 會當local drive? 有咩好處?
炎冬 發表於 2021-8-24 14:02



ic...多謝指教
iSCSI drive 好似一定要間定某個容量(1TB) 出黎? 其他user 可用容量會少左
當connection 有問題又會成個drive 冇左
如果我係只裝data, 用返network folder 應該係最好方法?
作者: ~Mars~    時間: 2021-8-24 20:13

用先開最好,唔係一陣壞碟,半夜狂響就頭痕
^.^ 發表於 2021-8-24 16:06

有得set架喎

用得NAS 就係鍾意佢方便,下下要手動開不如用external drive 算啦
作者: fakeman    時間: 2021-8-24 20:23

睇下用咩碟,我 d enterprise grade HDD 係隻 210j 用到去 212j 再到而家,一路無事,online time 超過 5 年
作者: 肥彭    時間: 2021-8-25 13:45

回覆 21# waterkit


    因為STEAM 搬唔到GAME去NETWORK DRIVE,一定要MOUNT 做LOCAL DRIVE (e.g. iSCSI) 先得
作者: 肥彭    時間: 2021-8-25 13:55

本帖最後由 肥彭 於 2021-8-25 14:03 編輯

回覆 31# waterkit


我屋企係 PC <> Room. Router  <> Main Router <> WAN
行CAT 6 線 @ 1000 Mbps

試過連續搬 >300GB steam library / RUN GAME (HITMAN 2 / BEAM NG DRIVE) / 幾千張JPG 既零碎FOLDER etc

Run game 無error / load 唔切texture
JPG 無壞
仲要main router 一路經wifi 收緊兩隻IP CAM 錄落NAS

所以我諗一個正常家用network 無咁易斷iSCSI
------------
至於用SMB 定 iSCSI, 我覺得重點係你有無其他裝置要ACCESS 個DRIVE,有既話SMB最簡單
無既話睇你多唔多細FILE 要ACCESS,iSCSI 溝通方法有效率過SMB,不過技術野我唔識

-----------
至於容量問題,YES,iSCSI係要預先ALLOCATE 成個容量比佢,之後要改比較難。
作者: kinrex7211    時間: 2021-8-28 00:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dancer    時間: 2021-8-28 20:29

DS211 2011年到現在無熄過,touch wood仲好精神
作者: kingkiu    時間: 2021-8-28 20:59

TS212, 500GBx2 長開, 2隻500gb用極都唔壞...
TS453Be, 2TBx4, 大約2星期一次...
TS453A, 10TBx4 RAID5, backup先開.
作者: bbgirl223    時間: 2021-8-28 21:15

用咁多年NAS都從未熄過
唔用會自己訓覺,使乜理佢
作者: sp4148    時間: 2021-8-30 13:04

回覆 18# cwkln


    我係定時開關,每天自動,2-8AM熄機,部機用到近5年起冇事
作者: blkbd5    時間: 2021-8-30 14:00

睇個人習慣啫,一個星期或成個月先用一次,咁,梗系用先開,
如果不定時日日用,咁咪長開囉,邊個敢確定你既用法系耐用啲先?
我自己7x24x365,未熄過!
作者: simon_mme    時間: 2021-8-31 09:10

睇個人習慣啫,一個星期或成個月先用一次,咁,梗系用先開,
如果不定時日日用,咁咪長開囉,邊個敢確定你 ...
blkbd5 發表於 2021-8-30 14:00



除非好日都唔用,否則必定長開24。本身部機唔用會自動入sleep mode ,
耗電、loading 即時全部大減,所以唔會好晒電,日日開開柵柵仲衰。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2