作者: mingto 時間: 2020-8-20 12:04 標題: Qnap TS-253D加Ram 及SSD
Qnap TS-253D加Ram 及SSD,
有冇好介紹,SSD行兩個要幾大及Ram買什麼牌子,
有師兄知道嗎?
謝謝幫忙!
作者: 9658@transperth 時間: 2020-8-20 22:23
本帖最後由 9658@transperth 於 2020-8-25 21:55 編輯
RAM就普通notebook用DDR4 2400
SSD拎嚟做cache就256GB起跳
Samsung 981A/970EVO
WD SN750
作者: higo 時間: 2020-8-21 14:15
回覆 1# mingto
我自己用453D, QNAP 加野 Upgrade 沒有人Synology那麼挑剔,建議:
1. RAM: Kingston 2400Hz。自己暫時用一條個8G RAM,空了一條槽方便以後升級到16G
2. SSD: 我自己加了NVMe卡, 買了兩條Kingston 512 NVMe。其實齋做Cache 256G 一般都夠。但考慮到512G只是貴兩舊水,又諗住可以玩埋QTier當Volume,而且512G 比256又快啲及耐用啲,所以買了512G
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mateddy 時間: 2020-8-21 23:41
453D 可以用兩條 16G Ram,我用 Kingston 2400Hz
作者: mingto 時間: 2020-8-22 00:11
253D可以加到32G Ram?
作者: 9658@transperth 時間: 2020-8-22 01:14
回覆 5# mingto
好似有d晒
利申 253Be 16GB RAM
作者: higo 時間: 2020-8-22 15:57
其實好睇你用部機來做乜嘢,我這些非power user, 8G RAM 經常只用到30%左右。
但如果你要玩virtual machine, 睇嚟16G是最基本的要求。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: leotonch 時間: 2020-8-22 18:40
回覆 5# mingto
Can, 16g kingston DDR4-2666(dual rank each side 8 chips) x 1 or x 2 work well !
作者: newslalalala 時間: 2020-8-23 16:25
本帖最後由 newslalalala 於 2020-8-23 16:26 編輯
回覆 1# mingto
Samsung SSD
作者: killerxp 時間: 2020-8-24 01:16
我都係 253D,買左1條 Kingston 16GB ( + 本新 4GB, total = 20GB),Nvme card 插左2條 WD SN750 500GB 行 RAID 1 做system (上森林買平d)
作者: 9658@transperth 時間: 2020-8-25 21:55
回覆 7# higo
上年貪平係淘仔 買咗堆Crucial 8G
佢真係無乜loading 係放甜片同埋間唔中KODI播下嘢
作者: Evangelion_eva 時間: 2020-10-21 11:06
我用緊TS-253D, 剛買左1條 Kingston 16GB 2666MHz 但起唔到機, 請問各位條RAM用緊咩MODEL?
作者: trevorhk 時間: 2020-10-21 12:49
我都係 253D,買左1條 Kingston 16GB ( + 本新 4GB, total = 20GB),Nvme card 插左2條 WD SN750 500GB 行 ...
killerxp 發表於 2020-8-24 01:16
我都啱啱買咗兩條512
點樣可以令佢放system?
反應有冇快咗好多?
via HKEPC Reader for Android
作者: trevorhk 時間: 2020-10-21 12:50
我用緊TS-253D, 剛買左1條 Kingston 16GB 2666MHz 但起唔到機, 請問各位條RAM用緊咩MODEL? ...
Evangelion_eva 發表於 2020-10-21 11:06
RAM你有冇買L版?
via HKEPC Reader for Android
作者: Evangelion_eva 時間: 2020-10-21 13:31
SORRY師兄唔明, 點睇係唔係L版. KVR26S19S8/16
作者: trevorhk 時間: 2020-10-21 14:33
sor, 我搞錯,d4可能冇分L版
以前d3先要買L低電壓版
via HKEPC Reader for Android
作者: 9658@transperth 時間: 2020-10-21 17:20
去到D4 ram冇分架啦
不過樓上位師兄Kingston都唔夾又真係好少喎
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: victorhui 時間: 2020-10-22 21:30
我用緊TS-253D, 剛買左1條 Kingston 16GB 2666MHz 但起唔到機, 請問各位條RAM用緊咩MODEL? ...
Evangelion_eva 發表於 2020-10-21 11:06
我同你情況一樣,不過我係453D,換左kingston 16g 2400就著到機
作者: Evangelion_eva 時間: 2020-10-22 21:54
請問師兄你條RAM 係咩 Model? KVR 定 KCP?
作者: killerxp 時間: 2020-10-22 22:04
要係無harddisk的情況下,用ssd initialize 部機,咁system就會install係ssd drive ga la。開Linux Station 快左好多。
作者: victorhui 時間: 2020-10-22 22:06
型號 KVR24S17D8/16
作者: Evangelion_eva 時間: 2020-10-22 23:15
謝謝師兄保寶貴意見。
作者: trevorhk 時間: 2020-10-23 00:06
要係無harddisk的情況下,用ssd initialize 部機,咁system就會install係ssd drive ga la。開Linux ...
killerxp 發表於 2020-10-22 22:04
其實你覺得ssd用嚟裝os
定做cache爽啲?
via HKEPC Reader for Android
作者: killerxp 時間: 2020-10-23 17:10
cache對我無咩用,因為traffic需求不大
作者: sp4148 時間: 2020-10-23 20:09
回覆 20# killerxp
請問用 ssd快了多少?
作者: killerxp 時間: 2020-10-24 12:28
回復 25 #sp4148
好難講得出俾你聽快左幾多喎
via HKEPC Reader for Android
作者: 9658@transperth 時間: 2020-10-25 02:09
回覆 26# killerxp
我隻Be加完SSD cache
UI順暢咗 file list順暢咗
作者: trevorhk 時間: 2020-10-25 12:59
我都係be
加咗兩條512nvme
齋read cache
師兄有冇做write cache ?
via HKEPC Reader for Android
作者: 9658@transperth 時間: 2020-10-26 01:55
回覆 28# trevorhk
我張卡係淘仔 單隻NVME
256GB R/W cache

作者: trevorhk 時間: 2020-10-26 01:57
加埋write, 好似要raid 1先穩陣喎
via HKEPC Reader for Android
作者: 9658@transperth 時間: 2020-10-26 01:58
回覆 30# trevorhk
是但啦 我呢隻拎嚟放甜片架咋
作者: trevorhk 時間: 2020-10-26 02:00
via HKEPC Reader for Android
作者: fatlun 時間: 2020-12-17 15:40
請問有冇師兄除咗上邊個型號,還有咩型號嘅2400ram係得嘅?因為上邊隻型號深水埗今狄斯冇貨…
作者: trevorhk 時間: 2020-12-17 17:17
買adata就得
入面跟機果條都係adata
我買咗兩條8GB
完全冇問題
via HKEPC Reader for Android
作者: fatlun 時間: 2020-12-17 18:43
買adata就得
入面跟機果條都係adata
我買咗兩條8GB
完全冇問題
via HKEPC Reader for Android ...
trevorhk 發表於 2020-12-17 17:17
Thx
作者: flashing 時間: 2020-12-17 19:05
Qnap TS-253D`... 最大支持, 幾多ram ??
作者: simon_mme 時間: 2020-12-18 09:15
我都係 253D,買左1條 Kingston 16GB ( + 本新 4GB, total = 20GB),Nvme card 插左2條 WD SN750 500GB 行 ...
killerxp 發表於 2020-8-24 01:16
請教下點指system去行SSD?還是自己識自動指去ssd?
作者: shumshum 時間: 2020-12-19 14:54
請問有冇ching知道453用得到2條8GB 3200Mhz嗎?本來想買2666但冇貨了﹐3200用唔用到?
Thanks!!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: alan4k 時間: 2020-12-19 15:12
453跟機係2400; 我見有人話2666都得, 點知在美森買咗條2666都認唔到,相信3200都好大機會唔得
作者: iamderek 時間: 2020-12-19 15:13
第一個create的volume就係所謂system volume。如果怕攪錯,先只安裝SSD,做完setup才安裝其他HDD
作者: iamderek 時間: 2020-12-19 15:17
請問有冇ching知道453用得到2條8GB 3200Mhz嗎?本來想買2666但冇貨了﹐3200用唔用到?
Thanks!!
via HKEP ...
shumshum 發表於 2020-12-19 14:54
快咗無問題,最緊要DDR3/4和Volt數啱。
453A/B好似係SO-DIMM DDR3L
453D應該係SO-DIMM DDR4
作者: shumshum 時間: 2020-12-19 15:36
快咗無問題,最緊要DDR3/4和Volt數啱。
453A/B好似係SO-DIMM DDR3L
453D應該係SO-DIMM DDR4 ...
iamderek 發表於 2020-12-19 15:17
Thanks! 因為佢本身只係話SUPPORT2條4GB 而家用2條8GB會有少少擔心!遲啲入貨先!
作者: fatlun 時間: 2020-12-21 08:38
453D原裝跟機係Adata 2666
作者: fatlun 時間: 2020-12-21 08:39
請問有冇ching知道453用得到2條8GB 3200Mhz嗎?本來想買2666但冇貨了﹐3200用唔用到?
Thanks!!
via HKEP ...
shumshum 發表於 2020-12-19 14:54
Kingston 2666起唔到!2400 16GB可以
作者: fatlun 時間: 2020-12-21 08:40
而家用緊一條原裝4GB + 一條16GB冇問題
作者: D@niel 時間: 2020-12-21 08:57
回復 44 #fatlun
我部653d (4g)買 Kingston 16gb 2666 行到無問題!
via HKEPC Reader for Android
作者: trevorhk 時間: 2020-12-25 14:35
我都係直接兩條8gb
完全冇問題,買返adata
via HKEPC Reader for Android
作者: shumshum 時間: 2020-12-26 14:36
本帖最後由 shumshum 於 2020-12-26 14:49 編輯
del.....
作者: shumshum 時間: 2020-12-30 19:31
想請教 CHING買咗咩MODEL RAM? 用買咗AD4S2400W8G17-BHYA
但係用唔到
作者: shumshum 時間: 2020-12-30 19:34
AD4S2400W8G17-BHYA唔得
作者: cwkln 時間: 2021-8-13 10:47
咁買453D-4GB
自已比錢買多條RAM 咪仲平過買佢8GB機款?
作者: badbuta 時間: 2021-8-23 17:46
本帖最後由 badbuta 於 2021-8-23 18:00 編輯
給大家參考(不要重蹈覆轍喔),今日買了一條 ADATA 16G 希望把 253D 升到16GB 或 20GB (或將來32GB),結果失敗了!
MODEL:TS-253D (2021-8月買)
FIRMWARE: 4.5.4.1741
原裝跟機4G RAM: ADATA AD4S2666J4G19-BSSZ (DDR4 2666(19) 4GX4 SO-DIMM) - 單面4顆 SEC049 K4A8G16-5WC-BCTD
今天買的 16G RAM: AD4S2666716G19-SGN (DDR4 2666(19) 16GX8 SO-DIMM) - 雙面每面4顆 SEC949 K4AAG08-5WM-BCTD
(IC 編號參考: https://zhuanlan.zhihu.com/p/111498148)
嘗試:
1) Slot 1 : 4G + Slot 2 : 16G -- [FAIL]
2) Slot 1 : 16G + Slot 2 : 4G -- [FAIL]
3) Slot 1 : 16G + Slot 2 : 空 -- [FAIL]
4) Slot 1 : 空 + Slot 2 : 16G -- [FAIL]
FAIL = POWER ON 後沒反應,有POWER 燈著,LAN燈會閃,啟動後30秒或以上沒有 BEEP一聲,如果接HDMI也沒有出現 "Starting" 這個畫面。
也嘗試過拔電源放電超過5分鐘,但還就是不行!
因商家說打開後不可換,所以唯有用公司的NB 16G 2133 試一下,希望好運
作者: badbuta 時間: 2021-8-23 18:09
本帖最後由 badbuta 於 2021-8-23 18:51 編輯
另外朋友使用2條 8G 成功可以用:
Kingston - KVR26S19S8/8 (8GB PC4 - 2666 CL19 260-Pin SODIMM) - x2
另,跟機的4G是這樣:
ADATA AD4S240022G17-BSSZ (DDR4 2400(17) 2GX4 SO-DIMM)
顆粒: K4A4G16-5WF-BCTD (DDR2666 顆粒!?)
作者: badbuta 時間: 2021-8-24 22:45
今天有另一條 16GB 可以試,最後成功了,現在有20GB可以用了!
1) Slot 1 : 4G + Slot 2 : 16G [OK]
Kingston - KCP424SD8/16 (16GB 2400)
雙面每面8顆: K4A8G08-5WB-BCRC
作者: 大豪 時間: 2021-8-24 22:52
回覆 mingto
我自己用453D, QNAP 加野 Upgrade 沒有人Synology那麼挑剔,建議:
1. RAM: Kingston 2 ...
higo 發表於 2020-8-21 14:15
加兩條M2 SSD做RAID1,可以同時間分出來做cache....另一部份空間做Qtier volume嗎? thanks
作者: 擎 時間: 2021-8-28 19:44
唔可以。2選1。我試過2條ssd,分別幫2個hdd做qtier,原本打算ssd無咁容易出事,其實1ssd+1hdd都可以接受。
結果有一次開機,話其中一個ssd有問題,結果成個hdd唔可以access,不過再次重新開機就無事。依家淆咗,2條ssd raid1做cache算,另外如果ssd cache超過1T,要超過4G Ram先可以。
作者: 大豪 時間: 2021-8-29 13:17
唔該師兄.....一陣出去ssp買m2 ssd
作者: cwkln 時間: 2021-8-31 12:17
點解有啲會認到RAM
有啲就唔得?
作者: nest_nest 時間: 2021-9-2 16:03
平幾舊水ga...我需求不大,買多條4GB算,
作者: nest_nest 時間: 2021-9-2 16:03
想請教師兄,係咪要買左PCIe.部453D先可以玩SSD?
作者: bctwbctw 時間: 2021-9-9 11:08
9/1買253D
昨天加裝Kingston 8G 2666, 成功安裝.
Slot 1 : 4G + Slot 2 : 8G
作者: shingck 時間: 2021-12-26 12:57
想問下除左Kingston SO-DIMM KCP424SD8/16 已知用到,仲有冇邊隻16gb 的可以用到?因為2400已經停左產一段時間,黃金都找唔到

